Audio czytelnia

/Audio czytelnia
Audio czytelnia 2019-04-15T15:50:05+01:00

7 grzechów i 4 dobre praktyki linkowania wewnętrznego

Jeżeli chcesz, aby Twoje działania w Internecie przynosiły zyski, powinieneś zdecydować się na optymalizację i pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Jednym z istotnych elementów pracy nad serwisem jest linkowanie wewnętrzne. Nie wymaga ono dużego nakładu pracy, [...]

Podcast elementem marketingu internetowego

Podcasty cieszą się dobrą sławą. Jeśli jesteś na etapie poszukiwania nowych dróg i kanałów, które pomogą pozyskać klienta, warto zastanowić się nad dzieleniem się swoją wiedzą właśnie w formie internetowych audycji. W niniejszym tekście [...]

Remarketing – 9 prostych i skutecznych praktyk

Jak sądzisz, kto ma większą szansę zostać Twoim klientem – przypadkowy użytkownik, który szuka różnych możliwości i wariantów czy ktoś, kogo dzieliło jedno kliknięcie od dokonania zakupu na Twojej stronie? Ewidentne ten użytkownik, który [...]

W smartfonie siła!

Odkąd dzieci próbują w oceanarium przybliżyć rybkę gestem charakterystycznym dla obsługi smartfonów, nie ma wątpliwości, że urządzenia te stały się nieodzownym elementem naszej codzienności. Wszystko jest wirtualne, social media zmieniły relacje międzyludzkie. Świat zamknął [...]

Kompleksowy marketing internetowy

Każdy, kto posiada urządzenie z dostępem do sieci, z pewnością zetknął się z reklamą internetową i nie raz dokonał zakupu. Dzięki nam, konsumentom, pozycja marketingu internetowego umacnia się, a przedsiębiorcy łatwiej mogą określić swoją [...]

7 praktyk zwiększających efektywność kampanii

W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w całości w Internecie, w swoich działaniach [...]

Ads kontra pozycjonowanie wady i zalety

Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do [...]

Jak zdobyć klientów Ecommerce przez Facebooka

Ponad jedna trzecia z nich, korzysta z Facebooka codziennie, a przeciętny użytkownik spędza tam przynajmniej 15 godzin miesięcznie. Tak naprawdę tam toczy się internetowe życie – to daje ogromne możliwości dla każdego, kto zajmuje [...]

Persona marketingowa, kim jest i do czego służy

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Tworząc treści musimy więc mieć na uwadze to, kogo chcemy nimi zainteresować. Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów – czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii [...]

Metody ustalania budżetu marketingowego

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha uznając eksperckość rozwiązań i wiedzę pracowników agencji. [...]

Świadome kupowanie usług marketingu online cz.II

W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy na jakie aspekty warto zwrócić uwagę prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę, powinieneś przygotować [...]

Świadome kupowanie usług marketingu online

Proces poszukiwania firmy, tj. dom mediowy, do współpracy zawsze jest długotrwały i męczący. Należy zwrócić uwagę na wiele aspektów, które nie zawsze na początku wydają się oczywiste. W Fabryce Marketingu, dostajemy wiele zapytań ofertowych [...]

Jak napisać dobry tekst na bloga

78% Polaków ma dostęp do Internetu i każdy chce się w nim wyróżniać. Jednym z najpopularniejszych sposobów na kreację i promocję marki jest prowadzenie bloga. Może być celem samym w sobie, głównym źródłem utrzymania, [...]

Jak poprawić pozycję strony w Google

Droga do najwyższych pozycji jest czasochłonna, wymaga wiele pracy i wiedzy specjalistycznej z zakresu SEO (pozycjonowania i optymalizacji). Chcąc znaleźć się w „topach” powinieneś rozważyć zlecenie audytu SEO wybranemu specjaliście, który będzie w stanie poprowadzić Cię [...]

Skuteczne techniki SEO gwarantujące większy ruch

Jeżeli chcesz być widoczna w sieci i chciałabyś zarabiać dzięki swojej stronie internetowej to przeprowadzenie lub otrzymanie audytu SEO niczego nie gwarantuje. Jest jedynie pierwszym krokiem w kierunku SEO – pozycjonowania optymalizacji serwisu pod wyszukiwarkę. Google ma ogromny [...]

Audyt SEO – 11 narzędzi do efektywnej analizy strony www

Audyt SEO jest bardzo ważny dla efektywnego funkcjonowania w Internecie. To jeden z podstawowych elementów procesu optymalizacji. Powinien być wykazem błędów i wskazówek jak je naprawić. Audytowanie polega na sprawdzeniu strony pod kątem konstrukcji [...]

Subscribe to our newsletter