Przyszłość jest teraz. Każdego dnia możemy przekonać się o tym, dzięki nowej, technologicznej rzeczywistości. Możliwości są naprawdę nieograniczone – od wirtualnych wycieczek, po interaktywne doświadczenia z modelami 3D. Wystarczy założyć okulary VR, by przenieść...
czytaj więcej Jakie są nowości w algorytmie Instagrama w 2024 roku i jak się do nich dostosować?
Wiedza o sposobie działania algorytmu Instagrama może być niezwykle przydatna w planowaniu Twoich działań marketingowych. Z tego powodu powstała ogromna liczba teorii...
czytaj więcej Instagram Stories vs. Reels – który format wybrać dla promocji marki?
Instagram Reels i Instagram Stories to popularne sposoby publikowania treści, chętnie wykorzystywane zarówno przez marki, jak i osoby prywatne. Na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie, jednak...
czytaj więcej Prowadząc działania marketingowe, warto zaangażować wszystkie dostępne kanały, które pomogą nam dotrzeć do naszej grupy docelowej. Trzeba przyznać, że w 2024 roku trudno wyobrazić sobie skuteczną kampanię bez wykorzystania zalet video marketingu. Co prawda, w dobie...
czytaj więcej Marketing internetowy jest niezwykle dynamiczną branżą, która na przestrzeni zaledwie roku potrafi przejść ogromne zmiany. Również w ciągu ostatnich 12 miesięcy specjaliści odpowiedzialni za reklamy w Google musieli trzymać rękę na pulsie. Zastanawiasz się,...
czytaj więcej Powiadomienia web push z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Aktualnie marketerzy bardzo chętnie wdrażają je na stronach internetowych swoich marek. Prosta implementacja i wysoki wskaźnik open rate sprawiają, że notyfikacje są coraz bardziej popularne...
czytaj więcej Świat mediów społecznościowych stał się planszą, na której pojawili się bardzo mocni gracze: influencerzy. Kim jest influencer? Jak może pomóc Ci w pozyskaniu klientów i sprzedaży Twoich usług? I dlaczego influencer marketing w ostatnich latach stał się jednym...
czytaj więcej Perswazja w tekstach sprzedażowych jest kluczowym elementem skutecznego marketingu. Według Roberta Cialdiniego, znaczenie perswazji wynika z kilku psychologicznych zasad. Na czym one polegają? Jak stosować je w swoich treściach? Jak połączyć je z językiem korzyści?...
czytaj więcej Facebook to zdecydowanie najpopularniejszy serwis społecznościowy – zgodnie z wynikami badań Mediapanel, tylko w lutym 2023 roku używało go ponad 74% użytkowników. Nie dziwi więc stopień, w jakim platforma ta wykorzystywana jest przez przedsiębiorców do emitowania i wyświetlania...
czytaj więcej W 2023 roku branża SEO przeszła istotne zmiany, szczególnie pod wpływem rosnącego znaczenia sztucznej inteligencji (AI). Oto kilka kluczowych trendów i zmian, które miały miejsce:
Sztuczna Inteligencja i SEO
AI stała się nieodłącznym elementem SEO, szczególnie po wprowadzeniu...
czytaj więcej