Ads

System reklamowy amerykańskiej firmy został uruchomiony w październiku 2000 roku pod nazwą Google AdWords. Do dziś generuje on ogromne zyski za pomocą wyświetlania linków sponsorowanych w popularnej wyszukiwarce. Efektywność reklam obliczana jest na podstawie współczynnika cost per click.

Ads – jak działa?

Google Ads wykorzystuje dwie główne strategie przy generowaniu linków sponsorowanych, które opierają się na odpowiednim doborze słów kluczowych lub selekcji witryn, wyświetlających komunikat marketingowy. Pozycja odsyłacza w wynikach wyszukiwania określana jest na podstawie:

– jakości tworzonych reklam

– optymalnej wartości CPC (cost per click)

Ads jest kompatybilny z programem Google AdSense, wyświetlającym komunikaty w formie banerów oraz filmów video. Korzystając z narzędzia, nie musimy obawiać się ograniczeń kapitałowych. Najważniejszy jest bowiem cel biznesowy kampanii. Ads umozliwia dotarcie do szerokiego grona internautów i nakłonienia ich do podjęcia konkretnych działań, zwiększających sprzedaż oraz popularność danego produktu. W Polsce prawie każdy użytkownik sieci otoczony jest reklamą Google,  dlatego coraz więcej domów mediowych korzysta z tego narzędzia.

By | 2019-11-13T11:27:26+01:00 Sierpień 22nd, 2019|

Subscribe to our newsletter