Brand hero

Brand hero

Bohater marki to spersonifikowana postać, ułatwiająca nawiązanie więzi między klientem, a daną firmą. Jego wizerunek, charakteryzacja lub oryginalny atrybut nawiązuje do profesji przedsiębiorstwa albo obszaru rynkowego, w którym ono działa. Brand hero to sposób na generowanie storytellingu, który jest jedną z najbardziej atrakcyjnych dla klienta form przekazu.

Brand hero – jak go stworzyć?

Na stworzenie bohatera marki decydują się firmy, będące dystrybutorami wysokiej jakości produktów. Cykle sprzedażowe oraz promocyjne takich przedsiębiorstw mają najczęściej stabilny wymiar, jednak duża konkurencja sprawia, że potrzebują one wyróżnika na rynku, jakim może być właśnie brand hero. Generowanie atrakcyjnej historii to dobry sposób na pozyskanie klienta, a postać utożsamiana z daną marką pozwala zbudować trwałą więź z konsumentem. Decyduje się on bowiem na zakup konkretnego produktu, nie tylko ze względu na jego jakość, ale również opowieść z nim związana, którą ogląda w przekazach generowanych za pomocą różnorodnych kanałów emisyjnych. Brand hero to pomysł dla firm, które poza komunikatem sprzedażowym, nie mają innych form reklamy.

By | 2019-11-13T10:08:17+01:00 Sierpień 29th, 2019|

Subscribe to our newsletter