Marketing mobilny

Marketing mobilny

Marketing mobilny wykorzystuje wszelkie formy komunikacji bezprzewodowej w działaniach promocyjnych. W związku z ogromną popularnością urządzeń z systemem Android oraz IOS to właśnie one wykorzystane są w tworzeniu relacji między klientem a usługodawcą. Silna ekspansja marketingu mobilnego rozpoczęła się na początku XXI wieku i związana była z rozwojem technologii oraz popularyzacji komunikacyjnych form SMS-owych na terenie Europy i Azji

Marketing mobilny – jak działa?

Strategia ma na celu generowania indywidualnych i spersonalizowanych treści reklamowych, umożliwiających interakcję z odbiorcą. Marketing mobilny umożliwia również dokładne monitowanie kampanii oraz budowanie właściwej bazy. Metoda jest ponadto niezwykle skuteczna, co ułatwia dotarcie do konkretnej grupy docelowej. Marketing mobilny opiera się na wykorzystaniu różnorodnych narzędzi, m.in. SMS–ów, MMS-ów, infolinii IVR, voicemaillingu, kodów 2D, aplikacji Java, technologii Bluetooth oraz nawigacji online. Obecnie smartfony, tablety, itd. umożliwiają przeglądanie stron internetowych, dlatego wiele firm, posiadających własne witryny udostępniają je również w wersji mobilnej.

By | 2019-11-13T10:16:01+01:00 Sierpień 29th, 2019|

Subscribe to our newsletter