Mikrotargetowanie

Mikrotargetowanie

Szczegółowa analiza zachowań konsumenckich pozwala dobrać odpowiednią treść, która zwiększyłaby popyt na dany produkt. Generowany przekaz reklamowy powinien odpowiadać na zapotrzebowania danego odbiorcy. Mikrotargetowanie określane jest często jak niszowe działanie, gdyż przy określaniu grupy docelowej brane są pod uwagę różnorodne czynniki.

Mikrotargetowanie – jak działa?

Strategia jest niezwykle skuteczna, a schemat jej działania opiera się na stosowaniu metod, stanowiących przeciwieństwo założeń reklamy Above the Line. Mikrotargetowanie to zasadniczy mechanizm skutecznej promocji w popularnych mass mediach. W kampaniach e-commerce wykorzystywane są zazwyczaj narzędzia digitalowe, jednak najwięcej zysków przynoszą strategie z wykorzystaniem mediów społecznościowych, gdyż Facebook Ads umożliwia ustalenie grupy docelowej na podstawie wielu zróżnicowanych wyznaczników, takich jak: czynniki demograficzne, zainteresowania oraz wykształcenie. Mikrotargetowanie opiera się zatem na selekcji potencjalnych klientów, a następnie dostosowaniu do ich potrzeb generowanej treści reklamowej.

By | 2019-11-13T10:05:55+01:00 Sierpień 29th, 2019|

Subscribe to our newsletter