Reklama display

Reklama display

Reklama display ma graficzną formę, a do jej rozpowszechniania stosuje się zazwyczaj specjalne banery. Kampanie z wykorzystaniem tego typu nośnika związane są najczęściej z marketingiem internetowym. Reklamy display jest jedną z najstarszych i najbardziej popularnych form komunikacyjnych między podmiotem gospodarczym a konkretnym klientem.

Zasadniczym celem strategii jest budowanie pozytywnego wizerunku danej marki, gdyż banery mają szerokie zastosowanie przy promowaniu produktów z każdego sektora towarowego. Reklama display ma ogromny zasięg, co umożliwia pozyskanie szerokiego grona potencjalnych klientów. Metoda opiera się na trzech schematach rozliczeniowych:

– CPC, w którym generowane koszty pobierane są za konkretne przekierowania na adres witryny

– Flat Fee, gdzie opłata jest stała za dany czas emisji

– CPM, egzekwujący koszty, gdy reklama osiągnie tysiąc odsłon internautów

Reklama display – jakie są korzyści? 

Wartość display marketingu wzrasta z każdym rokiem, gdyż jego działanie opiera się na precyzyjnym targetowaniu. Umożliwia on ponadto stworzenie pozytywnego wizerunku marki i wzrost jej popularności wśród wielu konsumentów. Co więcej, format reklamy display znacznie ewoluował od początku swojego istnienia, dlatego zainwestowane w strategię pieniądze przynoszą spore zyski.

By | 2019-11-13T10:05:20+01:00 Sierpień 29th, 2019|

Subscribe to our newsletter