W tym odcinku poruszyliśmy temat działań SEO B2B oraz dla e-commerce, jakie można podjąć, dysponując niewielkim budżetem.
Gościem Julii był Mateusz – nasz SEO Manager, który przystępny sposób opowiedział o tym:Jak pozycjonujemy stronę Fabryki?
Co można zrobić,...
Posłuchaj
Zwiń
Już jest najnowszy odcinek naszego podcastu, w którym staramy się odpowiedzieć na pytanie, na czym polega praca Accountów w domu mediowym. Tym razem gośćmi są Artur i Norbert, którzy na zadany temat mogą powiedzieć wszystko. Rozmawiamy sobie o miejscu...
Posłuchaj
Zwiń
Gościem kolejnego odcinka podcastu Pełną Parą jest Kasia Gola, autorka bloga Geek Goes Chic oraz pomysłodawczyni i realizatorka meetup’u o tej samej nazwie. GGC to połączenie dwóch płaszczyzny, tylko pozornie nie mających punków wspólnych, czyli mody...
Posłuchaj
Zwiń
W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w całości w Internecie, w swoich...
Posłuchaj
Zwiń
Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów....
Posłuchaj
Zwiń
Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Właśnie dlatego, tworząc treści, musimy mieć na uwadze to, kogo dokładnie chcemy nimi zainteresować.Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów, czyli bezpośrednich odbiorców naszej...
Posłuchaj
Zwiń
Proces poszukiwania firmy, tj. dom mediowy, do współpracy zawsze jest długotrwały i męczący. Należy zwrócić uwagę na wiele aspektów, które nie zawsze na początku wydają się oczywiste. W Fabryce Marketingu dostajemy wiele zapytań ofertowych od potencjalnych...
Posłuchaj
Zwiń
78% Polaków ma dostęp do Internetu i każdy chce się w nim wyróżniać. Jednym z najpopularniejszych sposobów na kreację i promocję marki jest prowadzenie bloga. Może być celem samym w sobie, głównym źródłem utrzymania, pomagać w promowaniu...
Posłuchaj
Zwiń
Droga do najwyższych pozycji jest czasochłonna, wymaga wiele pracy i wiedzy specjalistycznej z zakresu SEO (pozycjonowania i optymalizacji). Chcąc znaleźć się w „topach”, powinieneś rozważyć zlecenie audytu SEO wybranemu specjaliście, który będzie w stanie...
Posłuchaj
Zwiń
Według badań Gemius/PBI za luty 2018 w Polsce jest 28 milionów internautów, z czego 26 mln regularnie korzysta z Google. Na ten tekst najprawdopodobniej trafiłaś dzięki wyszukiwarce Google. I zapewne korzystasz z niej codziennie – służy do wyszukiwania...
Posłuchaj
Zwiń