Przejdź do

Audioczytelnia

SEO B2B oraz dla e-commerce

W tym odcinku poruszyliśmy temat działań SEO B2B oraz dla e-commerce, jakie można podjąć, dysponując niewielkim budżetem. Gościem Julii był Mateusz – nasz SEO Manager, który przystępny sposób opowiedział o tym:Jak pozycjonujemy stronę Fabryki? Co można zrobić,...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Audio: 7 praktyk zwiększających efektywność kampanii

W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w całości w Internecie, w swoich...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Ads kontra pozycjonowanie wady i zalety

Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów....

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Właśnie dlatego, tworząc treści, musimy mieć na uwadze to, kogo dokładnie chcemy nimi zainteresować.Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów, czyli bezpośrednich odbiorców naszej...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Świadome kupowanie usług marketingu online

Proces poszukiwania firmy, tj. dom mediowy, do współpracy zawsze jest długotrwały i męczący. Należy zwrócić uwagę na wiele aspektów, które nie zawsze na początku wydają się oczywiste. W Fabryce Marketingu dostajemy wiele zapytań ofertowych od potencjalnych...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Jak napisać dobry tekst na bloga

78% Polaków ma dostęp do Internetu i każdy chce się w nim wyróżniać. Jednym z najpopularniejszych sposobów na kreację i promocję marki jest prowadzenie bloga. Może być celem samym w sobie, głównym źródłem utrzymania, pomagać w promowaniu...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Jak poprawić pozycję strony w Google

Droga do najwyższych pozycji jest czasochłonna, wymaga wiele pracy i wiedzy specjalistycznej z zakresu SEO (pozycjonowania i optymalizacji). Chcąc znaleźć się w „topach”, powinieneś rozważyć zlecenie audytu SEO wybranemu specjaliście, który będzie w stanie...

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń