Sprawdź naszego

SEObooka

Duplicate content

/, D, Słownik/Duplicate content

Duplicate content

Powielanie treści udostępnianych na witrynach internetowych to zjawisko, będące formą kradzieży w sieci. Często wynika ono również z nieuwagi właściciela domeny. W przypadku duplicate content tożsama zawartość widoczna jest po wpisaniu podobnych adresów internetowych. Nie muszą one jednak być identyczne.

Duplicate content generowana jest najczęściej przez system CMS, emitujący ten sam tekst na stronie głównej oraz innych zakładkach. Zjawisko może również powstawać w przypadku udostępniania przez właściciela domeny konwersyjnej wersji witryny na urządzenia z system Android oraz IOS. Dodatkowym obciążeniem jest brak przekierowań URL. Zjawisko powielania treści dotyczy przede wszystkim właścicieli e-sklepów, ponieważ opisy produktów rzadko ulegają modyfikacjom, co ułatwia i przyśpiesza sam proces kradzieży. Aby unikać ryzyka wystąpienia duplicate content, każdy artykuł warto zaopatrzyć linkiem źródłowym lub odpowiednią informacją, umożliwiającą webmasterowi użycie odpowiedniego metatagu noindex.

By | 2019-08-29T15:24:49+02:00 Sierpień 29th, 2019|C, D, Słownik|Możliwość komentowania Duplicate content została wyłączona

Subscribe to our newsletter