Sprawdź naszego

SEObooka

Event marketing

/, M, Słownik/Event marketing

Event marketing

Marketerzy nierzadko wykorzystują różnorodne wydarzenia jako medium komunikacyjne między reklamodawcą a gronem konsumentów. Celem tych działań jest sprzedaż konkretnego produktu oraz eskpozycja danej marki. Event marketing stanowi bezpośrednią formę reklamy, w której nierzadko wykorzystuje się również media masowe.

Strategia bazuje na emocjach osób, które biorą udział w koncertach, wyjazdach oraz różnego rodzaju pokazach i happeningach. Tego rodzaju wydarzenia są dużym przeżyciem, a reklamodawcy skutecznie to wykorzystują. Event marketing opiera się również na strategiach bezpośredniego kontaktu, jak w przypadku relacji B2B. Pojęcia nie można jednak utożsamiać z procesem zarządzania wydarzeniami. Event marketing korzysta natomiast ze sponsoringu jako formy wsparcia, jednak samą organizację happeningu wspomaga przedsiębiorstwo, które odpowiada również za jego koncepcję. Metoda stosowana jest przez wiele brandów w celu osiągnięcia korzyści biznesowych i PR–owskich. Event marketing promuje również samo wydarzenie.

By | 2019-08-29T15:01:23+02:00 Sierpień 29th, 2019|E, M, Słownik|Możliwość komentowania Event marketing została wyłączona

Subscribe to our newsletter