Sprawdź naszego

SEObooka

Remarketing

Remarketing

Kampanie prowadzone w ramach Google Ads mają na celu generowanie atrakcyjnego komunikatu i efektywne pozyskiwanie klientów. W ramach strategii wykorzystuje się przekaz reklamowy, zawarty na stronie, którą niedawno odwiedził dany konsument. Remarketing ma różne formy, a jego zastosowanie zwiększa ilość sprzedanych produktów.

Mechanizm oparty jest na „ciasteczkach” i odpowiednich programach, kontrolujących ich działanie. Użytkownik, odwiedzający daną domenę, zostaje zakodowany przez przeglądarkę Google, która generuje plik cookies. Po opuszczeniu strony, internauta trafia na kolejne witryny, znajdujące się w serwisie Google AdSense, a system uruchamia emisję reklam. Ponowny powrót na konkretny adres zazwyczaj finalizowany jest zakupem produktu. Remarketing ma różne formy, m.in.:

– działania statyczne – generowany jest jeden komunikat, niezależny od części odwiedzanej strony

– emisję dynamiczną – użytkownik zostaje bezpośrednio przekierowany na stronę produktu, którego reklama została wyemitowana internaucie.

By | 2019-08-29T14:59:56+02:00 Sierpień 29th, 2019|R, Słownik|Możliwość komentowania Remarketing została wyłączona

Subscribe to our newsletter