Sprawdź naszego

SEObooka

Call to Action

/, C, Słownik/Call to Action

Call to Action

CTA to odnośnik, po kliknięciu którego internauta zostaje przekierowany na landing page lub stronę produktu. Call to Action ma nakłonić użytkownika do działania, określonego przez właściciela domeny lub reklamodawcę. Stosowane jest często na końcu wiadomości e-mailowej jako zachęcający zwrot „pobierz już teraz”, „sprawdź”, itd.

Call to Action powinno wyróżniać się na tle innych komunikatów oryginalną i ciekawą formą. Według badań strategia może zwiększyć popularność domeny nawet o 45%. Efektywna konwersja CTA możliwa jest dzięki zastosowaniu odpowiednich technik, wśród których warto wskazać:

– dobranie charakterystycznej kolorystyki przycisku

– stworzenie odpowiedniej wielkości linku na tle całego tekstu

– użycie jednego odnośnika, przekierowującego konsumenta na daną stronę

– zredagowanie zachęcającego do działania komunikatu

Call to Action wykorzystywane jest w różnorodnych strategiach, m.in. reklamach display (banery, billboardy, skyscrapers), e–mail marketingu (newsletters) oraz Google Ads.

By | 2019-08-29T14:57:05+02:00 Sierpień 29th, 2019|A, C, Słownik|Możliwość komentowania Call to Action została wyłączona

Subscribe to our newsletter