Przejdź do

O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie

O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie, rozmawialiśmy z Kubą Saganem – współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym Feeders Agency, dwukrotnym zwycięzcą Cannes Young Creatives oraz zdobywcą ponad 40-tu nagród branżowych (i to tak w dużym... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Gościem nowego podcastu jest Jan Grochocki – copywriter, scenarzysta oraz bloger, który pisze na temat książek i introligatorstwa. Janka zapytaliśmy o to, jak wygląda jego praca „od kuchni”. Rozmawialiśmy o początkach jego przygody z copywritingiem, specjalizacji,... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Jak wykorzystać YouTube w influencer marketingu?

Jak prowadzić influencer marketing na YouTube?  Gdzie najlepiej prowadzić influencer marketing w 2020 roku? Choć Facebook cały czas świetnie się trzyma, to najczęściej wymienia się Instagram i YouTube. Wszystkie te platformy łączy jednak to, że mocno promują... 

czytaj więcej

O tym, jak osiągnąć sukces w Ameryce

Naszym gościem jest Alek Korab* – rzeszowianin, który od lat mieszka w USA i robi w życiu tyle ciekawych rzeczy, że aż nie sposób wymienić ich wszystkich. W podcaście posłuchacie więc o początkach jego kariery jako redaktora naczelnego amerykańskiego... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Korzyści stosowania CTA w treściach

Jakość treści sprzedażowych można mierzyć m.in. liczbą pozyskanych dzięki nim klientów. Zanim jednak cokolwiek sprzedasz, a wcześniej napiszesz, zastanów się, co mogłoby zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy. Jak to zrobić? Zastosuj odpowiednie CTA! Co to jest CTA? Call... 

czytaj więcej