Przejdź do

Jak nadzorować efekty pracy agencji SEO?

„Nadzór” efektów pracy agencji SEO może kojarzyć się ze źle pojętą kontrolą. Oczywiście pilnowanie zleconej i opłaconej pracy nie jest niczym złym – jednak sprawdzanie wyników pracy agencji SEO ma na celu coś zupełnie innego. Z tego artykułu dowiesz się,... 

czytaj więcej

SEO B2B oraz dla e-commerce

W tym odcinku poruszyliśmy temat działań SEO B2B oraz dla e-commerce, jakie można podjąć, dysponując niewielkim budżetem. Gościem Julii był Mateusz – nasz SEO Manager, który przystępny sposób opowiedział o tym: Jak pozycjonujemy stronę Fabryki? Co można zrobić,... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Kim jest persona marketingowa? Zanim zaczniesz wprowadzać jakikolwiek produkt lub usługę na rynek, powinieneś odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie: kto jest jej adresatem? To właśnie wyobrażenie o potencjalnym odbiorcy jest podstawą do stworzenia persony marketingowej.... 

czytaj więcej

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku w 2020

W Polsce Facebook to numer jeden wśród portali społecznościowych z reklamowym potencjałem. Serwis ten jest platformą dynamiczną – często wdrażane są tam nowe formaty i algorytmy, które co jakiś czas zmieniają się z typową dla siebie regularnością. Czym są... 

czytaj więcej

11 narzędzi do efektywnej analizy strony www

Istota Audytu SEO Zanim powiemy, jak ważny jest audyt SEO dla prawidłowego funkcjonowania strony w Internecie i za pomocą jakich narzędzi go wykonywać, odpowiedzmy sobie na pytanie, czym on właściwie jest. Audyt SEO jest bardzo ważny dla efektywnego funkcjonowania w Internecie.... 

czytaj więcej