Przejdź do
Strona główna > Strona główna > Młodszy Specjalista ds. Realizacji Kampanii Internetowych

Młodszy Specjalista ds. Realizacji Kampanii Internetowych

Stanowisko

  • obsługa platform reklamowych Google i Facebook,
  • realizacja kampanii internetowych,
  • przygotowywanie planów kampanii internetowych,
  • opracowywanie koncepcji sprzedaży oraz przygotowywania ofert i prezentacji sprzedażowych szytych na miarę potrzeb klientów.

Wymagania:

  • nie musisz posiadać doświadczenia, wszystkiego cię nauczymy,
  • lubisz kontakt z ludźmi,
  • potrafisz sprawnie liczyć, rozumiesz zależności pomiędzy liczbami,
  • pełny etat lub ostatni rok studiów (4/5 etatu).

Ponadto:

  • entuzjazm i uśmiech,
  • znajomość rynku reklamy internetowej, nowych technologii,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, punktualność,
  • umiejętność skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu,
  • kreatywność i wykazywanie inicjatywy;
  • wysoka kultura osobista,
  • duża samodzielność w działaniu,
  • znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie + rozwój,
  • prywatną opiekę medyczną;
  • zespół z ludzką twarzą i poczuciem humoru,
  • praktyczne projekty,
  • inwestycje w Ciebie – nauczymy Cię rzeczy, których nie umiesz,
  • szkolenia ze sprzedaży i produktu (wewnętrzne i zewnętrzne np. szkolenia Google Partners, szkolenia Facebook, udział w konferencjach branżowych).