Młodszy Specjalista ds. Realizacji Kampanii Internetowych
Obowiązki
- Obsługa platform reklamowych Google i Facebook,
- Realizacja kampanii internetowych,
- Przygotowywanie planów kampanii internetowych,
- Opracowywanie koncepcji sprzedaży oraz przygotowywania ofert i prezentacji sprzedażowych szytych na miarę potrzeb klientów.
Wymagania
- Nie musisz posiadać doświadczenia, wszystkiego cię nauczymy,
- Lubisz kontakt z ludźmi,
- Potrafisz sprawnie liczyć, rozumiesz zależności pomiędzy liczbami,
- Pełny etat lub ostatni rok studiów (4/5 etatu).
Ponadto
- Entuzjazm i uśmiech,
- Znajomość rynku reklamy internetowej, nowych technologii,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, punktualność,
- Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu,
- Kreatywność i wykazywanie inicjatywy;
- Wysoka kultura osobista,
- Duża samodzielność w działaniu,
- Znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
- Wynagrodzenie + rozwój,
- Prywatną opiekę medyczną;
- Zespół z ludzką twarzą i poczuciem humoru,
- Praktyczne projekty,
- Inwestycje w Ciebie – nauczymy Cię rzeczy, których nie umiesz,
- Szkolenia ze sprzedaży i produktu (wewnętrzne i zewnętrzne np. szkolenia Google Partners, szkolenia Facebook, udział w konferencjach branżowych).