Przejdź do
Strona główna > Strona główna > Młodszy Specjalista ds. Realizacji Kampanii Internetowych

Młodszy Specjalista ds. Realizacji Kampanii Internetowych

Obowiązki

  • Obsługa platform reklamowych Google i Facebook,
  • Realizacja kampanii internetowych,
  • Przygotowywanie planów kampanii internetowych,
  • Opracowywanie koncepcji sprzedaży oraz przygotowywania ofert i prezentacji sprzedażowych szytych na miarę potrzeb klientów.

Wymagania

  • Nie musisz posiadać doświadczenia, wszystkiego cię nauczymy,
  • Lubisz kontakt z ludźmi,
  • Potrafisz sprawnie liczyć, rozumiesz zależności pomiędzy liczbami,
  • Pełny etat lub ostatni rok studiów (4/5 etatu).

Ponadto

  • Entuzjazm i uśmiech,
  • Znajomość rynku reklamy internetowej, nowych technologii,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, punktualność,
  • Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu,
  • Kreatywność i wykazywanie inicjatywy;
  • Wysoka kultura osobista,
  • Duża samodzielność w działaniu,
  • Znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie + rozwój,
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Zespół z ludzką twarzą i poczuciem humoru,
  • Praktyczne projekty,
  • Inwestycje w Ciebie – nauczymy Cię rzeczy, których nie umiesz,
  • Szkolenia ze sprzedaży i produktu (wewnętrzne i zewnętrzne np. szkolenia Google Partners, szkolenia Facebook, udział w konferencjach branżowych).