Przejdź do

Skuteczne SEO
pozycjonowanie
stron w Google

Ponad 900 projektów
dla największych marek.

Profesjonalnie zajmujemy się technicznymi aspektami optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Przygotujemy dla Ciebie audyt SEO oraz zaproponujemy rozwiązania oparte na SEO, dzięki którym rozwiniesz swoja markę i zwiększysz sprzedaż.

Pracujemy dla takich Klientów jak: Blue Media, ForBET, Jean Louis David, Leifheit, Nespresso, Sendit, Wedel, Whisbear.

seo

Poznaj naszych specjalistów

Mateusz Malinowski

Mateusz Malinowski

SEO Director

Od 2016 roku prowadzi działania SEO w Fabryce Marketingu.

Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii SEO (rynek krajowy i zagraniczny), audytowaniu serwisów, rekomendacjach content marketingowych pod kątem SEO oraz działaniach e-commerce SEO. Na swoim koncie ma ponad 100 zrealizowanych projektów SEO.

Szkolił w firmach takich jak: Blue Media, Skarbnica Narodowa, El Digital, DUKA, Wedel, Lightbox, Etam, Herbapol, Golden Rose.

Przemysław Paruszewski

Przemysław Paruszewski

Senior SEO Specialist

Od 8 lat związany z Fabryką Marketingu. Odpowiedzialny za analizę, przegląd, przygotowanie wytycznych i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Tworzy dynamiczne strategie SEO oparte na gruntownej analizie danych. Specjalizuje się w optymalizacji on-page SEO, strategiach content-marketingowych oraz planowaniu działań marketingowych.
Pracuje z zespołem specjalistów SEO i zarządza projektami klientów Fabryki Marketingu.

Patryk Błachnio

Patryk Błachnio

SEO Specialist

Z Fabryką Marketingu związany od 2020 roku. Zajmuje się analizą danych strukturalnych i optymalizacją witryn. Specjalizuje się w audytach SEO i UX.

Dawid Targiel

Dawid Targiel

SEO Specialist

Doświadczony w analizowaniu stron www, tworzeniu audytów, kompleksowym prowadzeniu projektów SEO, a także własnych witryn internetowych.

Aleksander Stempowski

Aleksander Stempowski

SEO Specialist

Od 2018 pracuje w SEO, od 2021 związany z Fabryką Marketingu.
Zajmuje się tworzeniem rozbudowanych strategii SEO i planów contentowych. Specjalizuje się w analizach i audytach ASO, SEO i UX.