Sprawdź naszego

SEObooka

Above the Line

///Above the Line

ATL

Above the Line to jedna ze strategii marketingowych, stosowana w kampaniach, wykorzystujących tradycyjne kanały komunikacyjne, takie jak: prasa, telewizja, czy też radio. Jej zasadniczym celem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, przez co generowany przekaz ma charakter uniwersalny i populistyczny.

ATL przy odpowiednim kapitale budżetowym można skonkretyzować za pomocą odpowiednich badań, które wykazują cechy społeczno-demograficzne grupy docelowej. Na takie posunięcia decydują się jednak firmy o ustabilizowanej pozycji rynkowej i dużym zasięgu działania. Lokalni przedsiębiorcy wykorzystują miejskie nośniki reklamowe, m.in. banery lub gazety. Efekty kampanii ATL są widoczne po krótkim czasie od momentu jej rozpoczęcia, dlatego właściciele firm często decydują się na wykorzystanie tej strategii marketingowej. Rozwój internetu przyczynił się do ewolucji pojęcia, dlatego obecnie formy Above the Line również uległy przeistoczeniu, nie oznacza to jednak, że działania te są rzadziej wykorzystywane. Reklama display wciąż bowiem cieszy się dużym uznaniem i zainteresowaniem odbiorców.

By | 2019-10-02T15:38:05+02:00 Sierpień 29th, 2019|A, Słownik|Możliwość komentowania Above the Line została wyłączona

Subscribe to our newsletter