Sprawdź naszego

SEObooka

System reklamowy amerykańskiej firmy został uruchomiony w październiku 2000 roku pod nazwą Google AdWords. Do dziś generuje on ogromne zyski za pomocą wyświetlania linków sponsorowanych w popularnej wyszukiwarce. Efektywność reklam obliczana jest na podstawie współczynnika cost per click.

Google Ads wykorzystuje dwie główne strategie przy generowaniu linków sponsorowanych, które opierają się na odpowiednim doborze słów kluczowych lub selekcji witryn, wyświetlających komunikat marketingowy. Pozycja odsyłacza w wynikach wyszukiwania określana jest na podstawie:

– jakości tworzonych reklam

– optymalnej wartości CPC (cost per click)

Ads jest kompatybilny z programem Google AdSense, wyświetlającym komunikaty w formie banerów oraz filmów video. Korzystając z narzędzia, nie musimy obawiać się ograniczeń kapitałowych. Najważniejszy jest bowiem cel biznesowy kampanii. Ads umozliwia dotarcie do szerokiego grona internautów i nakłonienia ich do podjęcia konkretnych działań, zwiększających sprzedaż oraz popularność danego produktu. W Polsce prawie każdy użytkownik sieci otoczony jest reklamą Google,  dlatego coraz więcej domów mediowych korzysta z tego narzędzia.

By | 2019-10-02T15:16:36+02:00 Sierpień 22nd, 2019|A, Słownik|Możliwość komentowania Ads została wyłączona

Subscribe to our newsletter