Sprawdź naszego

SEObooka

Branding

Budowanie świadomości brandu to jedna z technik marketingowych, umożliwiająca efektywną sprzedaż produktów i wzrost zainteresowania świadczonymi przez daną firmę usługami. Zasadniczym celem strategii jest budowa pozytywnego wizerunku marki oraz stworzenie atrakcyjnego przekazu, który zostałby zapamiętany przez konsumentów.

Na efektywny branding składa się wiele komponentów, m.in. logo marki, nazwa firmy oraz hasło reklamowe. Każdy z nich powinien być oryginalny i spójny z pozostałymi elementami przekazu marketingowego danego przedsiębiorstwa. Branding sięga swoimi korzeniami okresu, kiedy symbole i piktogramy służyły ludziom jako narzędzie identyfikujące towar z jego twórcą. Oznaczenia były gwarantem wysokiej jakości sprzedawanego produktu. Dopiero w ubiegłym stuleciu branding stał się osobną dziedziną marketingu. Wiele osób sądzi, że pojęcie to związane jest jedynie z promocją danej usługi, inni natomiast uważają, że reklama to część procesu brandingowego. Niezależnie od sporów, budowanie świadomości marki przynosi korzyści, zarówno reklamodawcy, jak i klientom.

By | 2019-10-02T15:15:58+02:00 Sierpień 22nd, 2019|B, Słownik|Możliwość komentowania Branding została wyłączona

Subscribe to our newsletter