Sprawdź naszego

SEObooka

BTL

Metoda below the line wykorzystuje wszelkie formy reklamy zewnętrznej, wspierające sprzedaż danego produktu. Jej odbiorcą jest konsument o określonych zainteresowaniach, a nie anonimowy odbiorca. Reklama BTL wykorzystuje do promocji media społecznościowe, pozycjonowanie SEO oraz remarketing.

Ze strategii korzystają najczęściej niewielkie przedsiębiorstwa ze względu na niskie koszty generowanego przekazu. To szybki i łatwy sposób na pozyskanie potencjalnych klientów. BTL wykorzystuje wszelkie formy reklamy online jako najbardziej rozpowszechnionego kanału emisji. Narzędzia takie jak Facebook Ads umożliwiają ponadto skuteczne dotarcie do określonej grupy docelowej. Za pomocą mediów społecznościowych można również niewielkim kosztem stworzyć efektowny baner reklamowy, zwiększający sprzedaż produktów. Kampanie BTL prowadzone są zazwyczaj przez profesjonalne agencje lub domy mediowe. Stosowane formy reklamowe określane są zazwyczaj jako POSM (point of sales materials) lub POP (point of purchase).

By | 2019-10-02T15:31:48+02:00 Sierpień 29th, 2019|B, Słownik|Możliwość komentowania BTL została wyłączona

Subscribe to our newsletter