Słownik

Słownik 2019-11-20T16:47:02+01:00

Content marketing

C, Słownik pojęć|

Content marketing Marketing treści to jedna ze strategii promocyjnych, której zasadniczym celem jest dystrybucja atrakcyjnego przekazu za pomocą dostępnych kanałów komunikacyjnych. Reklama adresowana jest [...]

Crowdfunding

C, Słownik pojęć|

Crowdfunding Finansowanie społecznościowe to jedna z form pozyskiwania funduszy od szerokiego grona osób, zainteresowanych danym projektem lub przedsięwzięciem. Duże znaczenie w rozpowszechnieniu zjawiska ma [...]

CTR

C, Słownik pojęć|

CTR Click through rate to pojęcie często używane przez specjalistów marketingu internetowego. Współczynnik wyraża procentowy stosunek między liczbą poszczególnych kliknięć a wyświetleniami danej reklamy. [...]

Duplicate content

D, Słownik pojęć|

Duplicate content Powielanie treści udostępnianych na witrynach internetowych to zjawisko, będące formą kradzieży w sieci. Często wynika ono również z nieuwagi właściciela domeny. W [...]

E-mail marketing

E, Słownik pojęć|

E-mail marketing Marketing, wykorzystujący pocztę elektroniczną jako kanał komunikacyjny. to bezpośrednia forma reklamy, której zasadniczym celem jest budowanie więzi lojalnościowej między twórcą przekazu, a [...]

Event marketing

E, Słownik pojęć|

Event marketing Marketerzy nierzadko wykorzystują różnorodne wydarzenia jako medium komunikacyjne między reklamodawcą a gronem konsumentów. Celem tych działań jest sprzedaż konkretnego produktu oraz eskpozycja [...]

Facebook Ads

A, F, Słownik pojęć|

Facebook Ads Reklamy w popularnej witrynie społecznościowej pojawią się zazwyczaj w tzw. News Feedzie, a ich treść dostosowana jest do upodobań i  zainteresowań konkretnego [...]

Grupa docelowa

G, Słownik pojęć|

Grupa docelowa Targetowanie reklamy wymaga określenia grona konsumentów, będących jej bezpośrednimi odbiorcami. Grupa docelowa powinna spełniać odpowiednie kryteria społeczno-demograficzne, by dany komunikat odpowiadał ich [...]

Hashtag

H, Słownik pojęć|

Hashtag Powszechnie stosowane w popularnych mediach społecznościowych wyrażenie poprzedzone znacznikiem umożliwia porządkowanie komunikatów i wiadomości. Początkowo tagi wykorzystywane był w informatyce, jednak rozwój internetu [...]

Subscribe to our newsletter