Sprawdź naszego

SEObooka

Programmatic buying

///Programmatic buying

Programmatic buying

Współcześni reklamodawcy muszą dostosować swój przekaz do indywidualnych potrzeb konkretnej grupy docelowej. Automatyzacja tego procesu możliwa jest dzięki formule programmatic buying, ułatwiającej personalizację komunikatu i niwelującej ryzyko zignorowania konkretnej treści przez internautów.

Masowy odbiorca nie jest pożądanym celem większości firm, decydujących się na inwestycję w profesjonalne kampanie reklamowe. Badania dowodzą, że odpowiednia selekcja grupy konsumenckiej to najlepszy sposób na zwiększenie zysków przedsiębiorstwa. Programmatic buying umożliwia automatyczne dostosowanie kanału emisyjnego do formy generowanego komunikatu. Treść odpowiada zatem aktualnym potrzebom odbiorcy, nie jest natomiast dobierana pod dominantę danej witryny. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych modeli informatycznych programmatic buying substytuuje tym samym pracę człowieka. Program może gromadzić duże ilości danych, dzięki czemu kolejne etapy lejka sprzedażowe prowadzone są z dużą precyzją i skutecznością.

By | 2019-10-02T15:27:01+02:00 Sierpień 29th, 2019|P, Słownik|Możliwość komentowania Programmatic buying została wyłączona

Subscribe to our newsletter