Sprawdź naszego

SEObooka

Słowa kluczowe

/, P, S, Słownik/Słowa kluczowe

Słowa kluczowe

Keywords to frazy, które stanowią podstawę pozycjonowania oraz źródło informacji na temat haseł, wyszukiwanych przez internautów. Przy wprowadzaniu słów kluczowych należy zwracać uwagę na ich odpowiednie rozmieszczenie w tekście tak, by konkretna witryna zajmowała wysoką pozycję na stronie Google.

Frazy SEO powinny znajdować się nie tylko w samym artykule, ale również meta opisie i tytule. Google Keyword Tool External  dostarcza niezbędnych danych, umożliwiających  dokładną statystykę wyników wyszukiwania oraz wycenę odpowiednich słów kluczowych. Narzędzie wykorzystywane jest również w modelu Pay Per Click. Wybór właściwych fraz zależy również od:

– konkurencyjności haseł na tle innych słów pozycjonujących

– spójności tematycznej treści, udostępnianej na danej witrynie

Platforma Google Search Console umożliwia dodatkowo kontrolę nad statusem indeksowania strony i podwyższenie jej pozycji w wyszukiwarce. Popularność witryny nie jest jednak wartością stałą, dlatego dobór słów kluczowych to proces, wymagający nieustannej aktualizacji. Ilość fraz SEO w konkretnym artykule warto zwiększać co jakiś czas, aby pozycja domeny została utrzymana. Słowa kluczowe wpływają również na ocenę witryny, dlatego powinny one być dostosowane do algorytmów wyszukujących.

By | 2019-10-02T15:26:31+02:00 Sierpień 29th, 2019|K, P, S, Słownik|Możliwość komentowania Słowa kluczowe została wyłączona

Subscribe to our newsletter