Sprawdź naszego

SEObooka

Social Media Marketing

/, S, Słownik/Social Media Marketing

Social media marketing

Marketing mediów społecznościowych wykorzystuje aktywność ich użytkowników oraz zainteresowanie klientów konkretnym produktem lub usługą. Głównym celem działań promocyjnych w tym obszarze jest budowanie prestiżu marki i nawiązanie dialogu pomiędzy podmiotem gospodarczym a określonym odbiorcą.

Social media marketing wykorzystuje różnorodne narzędzia, m.in. gry, virale, blogi oraz filmy video. Główną siłą napędową jest jednak zarządzanie fanpage’em danej marki. Na Facebooku zamieszcza się filmiki promujące, zdjęcia oraz oferty specjalne w celu zainicjowania działań internautów, odwiedzających witrynę. Social media marketing wykorzystuje również rozwój technologii do tworzenia atrakcyjnych aplikacji mobilnych, intensyfikujących zaangażowanie konsumentów. Analizowanie ruchu na fanpage’u możliwe jest dzięki specjalnym  mechanizmom. Obecnie większość firm korzysta z Facebooka przy promowaniu swoich produktów oraz świadczonych usług, gdyż ponad miliard internautów korzysta z tej platformy komunikacyjnej.

By | 2019-10-02T15:38:12+02:00 Sierpień 29th, 2019|M, S, Słownik|Możliwość komentowania Social Media Marketing została wyłączona

Subscribe to our newsletter