Sprawdź naszego

SEObooka

Webwriting

Webwriting

Copywriting polega na tworzeniu treści promocyjnych, umieszczanych na blogach, forach internetowych, itd. Każdy tekst powinien być zwięzły, prosty i przejrzysty, aby jego treść przemówiła do osób, odwiedzających daną domenę. Webwriting obejmuje różnorodne formy działania, m.in. content marketing oraz opisy produktów.

Zasadniczym celem pisania w sieci jest promocja danej witryny i polepszenie jej pozycji w wyszukiwarce Google. Webwriting często opiera się na odpowiednim wykorzystaniu słów kluczowych i fraz SEO. Teksty te mają również swoją merytoryczną wartość, jednak ich podstawową funkcją jest generowanie ruch organicznego na danej witrynie internetowej. Wśród najczęściej używanych form warto wskazać teksty zapleczowe oraz artykuły presell page.

Celem webwritingu jest nie tylko promocja produktu lub usługi, ale przede wszystkim skupienie uwagi odbiorcy na konkretnej treści. Interesujący tekst powinien być zatem zwięzły, a jego język dostosowany do środowiska osób, korzystających z internetu. Webwriting obejmuje również zasady edycji, dlatego warto zadbać o odpowiednie sformatowanie artykułu przed jego publikacją.

By | 2019-10-02T15:27:27+02:00 Sierpień 29th, 2019|Słownik, W|Możliwość komentowania Webwriting została wyłączona

Subscribe to our newsletter