Google Analytics i Google Tag Manager

Od prostej instalacji do Measurement Protocol i UserID via GTM

Można wydawać budżety na marekting internetowy. Bez analityki internetowej jednak te pieniądze wydawane są na ślepo. Oprogramowanie Google Analytics pozwala na śledzenie wydatków marektingowych, weryfikację efektów naszych kampanii oraz na poprawę witryny internetowej. Google Analytics będące standardem w branży internetowej jest udostępniane (w podstawowej wersji) bezpłatnie.

Marcin Siekierski, CEO

Marcin Siekierski, CEO

Opis usługi

Projekt składa się z trzech faz. W pierwszym etapie instalujemy (weryfikujemy) Google Analytics – kluczowym jest jakość zbieranych danych. Jest to najważniejszy etap projektu. Dzięki temu możemy uniknąć w przyszłości efektu Garbage In – Garbage Out (błędne dane wejściowe – błędne dane wyjściowe). Następnym krokiem jest skonfigurowanie celów i wybór najlepszych raportów (z kilkuset). Ostatnim zadaniem jest monitorowanie zebranych danych oraz wyciąganie wniosków optymalizacyjnych.

Dla kogo ?

Każda strona internetowa jak i aplikacja mobilna powinna mieć zainstalowane, skonfigurowane i przetestowane Google Analytics. Winosek jest jeden – będąc obecnym online, każdy powinien zająć się analityką.

Skontaktuj się z nami