Przejdź do

Pozycjonowanie Warszawa

Prowadzisz biznes w Warszawie (lub w okolicach) i chcesz czerpać jeszcze więcej z działań swojej firmy w sieci oraz wyróżnić się spośród konkurencji działającej lokalnie? A może zależy Ci, aby poszerzyć swoje grono odbiorców właśnie o klientów ze stolicy?

W pierwszej kolejności powinieneś zadbać o to, by klienci z tego regionu mogli łatwo znaleźć Twoją firmę w internecie. Jak to zrobić? Jednym ze sposobów na zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania jest właśnie pozycjonowanie strony www…

 

Pozycjonowanie stron internetowych – co to jest?

Samo posiadanie strony internetowej czy e-sklepu nie wystarczy, aby z sukcesem pozyskiwać odbiorców w sieci. Dlaczego? Przede wszystkim potencjalni klienci muszą najpierw znaleźć Twoją stronę – a może to być trudne (lub wręcz niemożliwe), jeśli zaniechasz pozycjonowania. 

Pozycjonowanie to złożony proces (i słowo proces nie jest tu użyte przypadkowo), którego celem jest zwiększenie widoczności witryny na określone frazy kluczowe w organicznych (czyli bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. 

Innymi słowy, w dużym uproszczeniu, chodzi o to, aby po wpisaniu nazwy usługi lub produktu, które oferujesz, link do sklepu znalazł się w wynikach wyszukiwania – i to możliwie jak najwyżej. 

W branży SEO od lat funkcjonuje pewien bardzo obrazowy żart mówiący o tym, że zwłoki najlepiej jest ukryć… na drugiej stronie wyników wyszukiwania. Czemu? Bo nikt tam nie zagląda. W końcu zastanów się… Czy szukając interesującego Cię produktu, brniesz w kolejne strony wyników wyszukiwania? Nie? No właśnie.

W linki wyświetlające się w SERP-ach (na stronie z wynikami wyszukiwania) klikamy nie tylko z powodu braku czasu na dalsze poszukiwania, lecz również dlatego, że takie strony po prostu wzbudzają nasze zaufanie.

Dzięki pozycjonowaniu witryna lub sklep internetowy będą wyświetlać się wyżej na odpowiednie frazy. To z kolei pozwoli Ci skutecznie dotrzeć do Twoich odbiorców i finalnie zwiększyć zyski. 

Jeśli dopiero zaczynasz promowanie swojego warszawskiego biznesu w internecie lub zajmujesz się ogólnym pozycjonowaniem swojej strony już od jakiegoś czasu, lecz teraz chciałbyś się skupić na zdobywaniu widoczności witryny w rejonie stolicy, zapoznaj się z naszą ofertą.

Lokalne pozycjonowanie stron Warszawa

Celem pozycjonowania lokalnego jest zwiększenie widoczności witryny w danym mieście lub regionie. Klienci, szukając określonych usług (a czasem też produktów), często wpisują w wyszukiwarkę frazy związane z konkretnym miastem (a w przypadku dużych miast – również z dzielnicą), np. „Agencja SEO Warszawa”, czy „pranie dywanów Mokotów”.

Co więcej – mechanizmy wyszukiwarek używają również geolokalizacji. W związku z tym nawet jeśli użytkownik, będąc w Warszawie, wpisze frazę ogólną typu „agencja marketingowa”, w wynikach wyszukiwania pokażą mu się właśnie agencje SEO w Warszawie. Oczywiście pod warunkiem, że strony te będą odpowiednio zoptymalizowane pod względem lokalnym.

Warto więc mieć na uwadze, że lokalne pozycjonowanie stron w Warszawie to nie lada wyzwanie. Stolica podzielona jest na 18 dzielnic, które łącznie zamieszkuje ponad 1,78 mln osób (grudzień 2022). Na samym Mokotowie mieszkańców jest ponad 217 tys., czyli o wiele więcej niż w części dużych polskich miast. Nie można też zapominać o osobach, które codziennie przyjeżdżają tu w celach biznesowych lub turystycznych.

Warszawę cechuje więc ogromny potencjał, chłonny rynek, ale i spora konkurencja, która nie ustaje w staraniach, aby wybić się ponad rywali. Wzrost widoczności na jej tle nie jest prostym zadaniem, lecz zdecydowanie wartym zachodu.

Warszawa SEO – dla kogo?

Z pozycjonowania w Warszawie korzyści mogą czerpać firmy, które:

  • posiadają tam punkty stacjonarne;
  • oferują usługi nakierowane na osoby z tego rejonu (np. cały obszar stolicy, bądź konkretna dzielnica);
  • mieszczą się w Warszawie i świadczą usługi typu offline, czyli przykładowo salony kosmetyczne, warsztaty mechaniczne itd.;
  • działają wyłącznie w sieci, ale są zarejestrowane w stolicy — to dodatkowa możliwość na zdobycie większej widoczności, z której żal byłoby nie skorzystać.

Pozycjonowanie stron w Warszawie – korzyści dla Twojego biznesu

Podsumujmy teraz krótko, co zyskasz, kiedy zadbasz o pozycjonowanie w Warszawie:

  • klienci z grupy docelowej sami będą znajdować ofertę Twojej firmy;
  • zwiększysz atrakcyjność swojej marki na tle lokalnych konkurentów;
  • wzrośnie konkurencyjność i zdobędziesz przewagę nad rywalami;
  • Twoja firma stanie się bardziej rozpoznawalna;
  • koszt dotarcia do nowych odbiorców będzie stosunkowo niski;
  • będziesz mógł się pochwalić większą liczbą klientów, a co za tym idzie – zwiększysz zyski i możliwość rozwoju swojego przedsiębiorstwa.

Agencja SEO w Warszawie czy pozycjonowanie na własną rękę?

Wybór należy do Ciebie, przy czym należy pamiętać, że działania SEO obejmują wiele różnych i często skomplikowanych procesów, składających się z różnych etapów i koniecznych analiz.

Mówiąc w maksymalnym skrócie: przygotowanie strategii SEO wymaga dużo wysiłku, począwszy od analizy słów kluczowych, przez optymalizację istotnych elementów na stronie, tworzenie odpowiednio dopasowanych treści (m.in. artykułów blogowych czy opisów kategorii), aż po zdobywanie wartościowych linków.

Mało tego – ogromną rolę odgrywają też czynniki będące „poza stroną”, czyli np. charakterystyka danej branży, specyfika konkretnej firmy oraz poznanie potrzeb i intencji grupy docelowej.

Istotny jest również monitoring konkurencji – w końcu dobrze wiedzieć, jakie działania w kwestii pozycjonowania swoich witryn podejmują inne firmy, aby osiągać lepsze wyniki.

Należy być także wyczulonym na aktualizację algorytmów Google, ponieważ może się okazać, że coś, co znakomicie działało do pewnego czasu, nie jest już najlepszą metodą na walkę o większą widoczność.

Wykonanie tych wszystkich kroków wciąż nie gwarantuje szybkiego wzrostu widoczności. Zazwyczaj na efekty działań SEO trzeba trochę poczekać, lecz dają one długofalowe korzyści.

Jeżeli nie chcesz poświęcać czasu na powolne wgryzanie się w tajniki SEO i pozycjonowanie swojej strony metodą prób i błędów, a zamiast tego chcesz skupić się na rozwoju biznesu, oddaj pozycjonowanie w Warszawie w ręce profesjonalistów. Chętnie kompleksowo zajmiemy się tym odpowiedzialnym zadaniem, bazując na wiedzy i doświadczeniu naszych ekspertów oraz profesjonalnych narzędziach do analiz.

Na podstawie audytu strony, zbadania profilu linków oraz analizy konkurencji ustalimy, a następnie wdrożymy optymalną dla Twojego biznesu (i budżetu) strategię działania.

Pozycjonowanie stron w Warszawie — jak to wygląda u nas?

Rozmowa i badanie potrzeb

Nie ma dwóch jednakowych biznesów, dlatego zaczniemy od dokładnego poznania Twojej działalności, oferowanych produktów/usług oraz zdobycia informacji, na czym najbardziej Ci zależy.

Audyt SEO

Audyt SEO jest opartą na danych, ścisłą analizą strony internetowej. Dostarczy nam informacji o aktualnym stanie witryny, jej silnych i słabych stronach. Wskaże, jakie elementy witryny należy poprawić, aby strona odpowiadała czynnikom rankingowym.

Dopasowanie słów kluczowych

Wykonamy analizę słów kluczowych, a następnie wyselekcjonujemy frazy, na podstawie których będziemy budować widoczność strony. Sprawdzamy też, na jakie z nich przewagę ma konkurencja.

Ustalamy strategię

Po zebraniu wszelkich niezbędnych informacji przystąpimy do tworzenia strategii szytej na miarę Twoich potrzeb. Weźmiemy pod uwagę Twoje oczekiwania, budżet i stan obecny witryny. Wybierzemy rozwiązania, które pozwolą nam osiągnąć najlepsze efekty.

Realizujemy plan

Starannie ustalony i wdrażany plan działania sprawi, że pozycjonowanie stron w Warszawie przyniesie znakomite efekty. Twoja strona stanie się lepiej widoczna dla klientów w stolicy.

Dlaczego my?

Nasza agencja SEO w Warszawie powstała, by pomóc klientom sięgać w biznesie po więcej. Marketing online to nasza codzienność. Wspieramy zarówno duże firmy, jak i przedsiębiorców działających lokalnie. Pomagamy im zyskiwać widoczność w sieci, co przekłada się budowanie przewagi nad konkurencją i zwiększanie zysków.

Zdajemy sobie sprawę, że marketing internetowy to rozległa, dynamicznie zmieniająca się dziedzina, dlatego stale się rozwijamy i trzymamy rękę na pulsie. W naszych działaniach nie ma przypadków. Bazujemy na dokładnych analizach danych, które pozwalają nam wytyczyć efektywną drogę na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Wiemy, że każdy biznes ma swoją indywidualną specyfikę. Obserwujemy branżę, analizujemy konkurencję, wychwytujemy trendy, szybko reagujemy na zmiany. Jesteśmy realistami, więc cele, jakie sobie stawiamy, zawsze są realne i osiągalne. Regularnie raportujemy nasze działania.