Przejdź do

Czytelnia

LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

Serwis społecznościowy LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Coraz więcej osób oraz firm zakłada tam swoje profile, aby móc komunikować się  innymi, a także być na bieżąco z nowościami na rynku. Dlatego działania reklamowe na tym serwisie... 

czytaj więcej

Jak pozycjonować sezonowe słowa kluczowe?

Ilekroć mówimy o słowach kluczowych dobrze jest sprawdzić, czy podlegają one sezonowości. Sezonowość słów kluczowych to nic innego, jak wzmożone wyszukiwane w określonym czasie. Może to być bardzo istotne przy planowaniu działań SEO – część fraz posiada... 

czytaj więcej

Czym jest techniczne SEO?  

Techniczne SEO jest to proces, w którym analizie zostają poddane techniczne elementy serwisu. Rekomendacje techniczne, które zostają wprowadzone, jako wynik audytu SEO powodują, że wyszukiwarki, a szczególnie Google, lepiej postrzegają serwis. W przypadku dużego... 

czytaj więcej