Prowadząc w własną stronę www lub sklep internetowy, z pewnością pragniesz, by odbiorcy mogli je wyświetlać poprawnie. Tego samego oczekujesz jako internauta przeglądający interesujące Cię witryny. Gdy poszczególne podstrony nie mogą się wyświetlić, tracisz...
czytaj więcej Internet jest dziś kopalnią wiedzy, a także źródłem angażujących i wartościowych treści. Właściciel strony internetowej lub innych kanałów komunikacji może liczyć na sięgające milionów użytkowników grono odbiorców. Za pracę włożoną w content publikowany...
czytaj więcej Serwis YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Podstawą tego, jak działa algorytm YouTube, jest przekonanie twórców serwisu, że każdy użytkownik ma unikalne nawyki oglądania i specyficzne dla siebie zainteresowania. System porównuje je, wykorzystując...
czytaj więcej Użytkownik próbujący przejść na daną stronę internetową, nie zawsze zobaczy tę zawartość, której oczekuje. Łącznie możemy natrafić na ponad 40 różnych kodów odpowiedzi HTTP – ich poszczególne typy różnią się strukturą liczbową, po której możemy...
czytaj więcej Każda sieć społecznościowa ma unikalne algorytmy, reguły i zasady, które wpływają na to, jaka treść jest wyświetlana w kanałach użytkownika. Od czasu uruchomienia Facebooka w 2004 r. jego algorytm przeszedł wiele zmian i aktualizacji, aby stworzyć...
czytaj więcej SCreamingFrog to podstawowe narzędzie w SEO, które crawluje zawartość strony i pokazuje braki, np. na jakich podstronach brakuje tagów title. W jednej z ostatnich aktualizacji, zyskał on możliwość połączenia z AI, co może stanowić spore ułatwienie...
czytaj więcej Przejrzysta nawigacja jest jednym z bardziej istotnych elementów każdej witryny internetowej. Jeżeli chcesz zadbać o to, aby Twoi użytkownicy przemieszczali się między podstronami za pomocą jednego kliknięcia i łatwo mogli odnaleźć się w zawiłych meandrach serwisu,...
czytaj więcej Wskaźnik ROI (return on investment) oznacza wartość lub zysk, jaki możesz osiągnąć po dokonaniu inwestycji początkowej. Obliczanie ROI pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje biznesowe dla Twojego przedsiębiorstwa. Co powinieneś o nim wiedzieć? Jak prawidłowo obliczyć wskaźnik...
czytaj więcej Zanim uruchomisz swój sklep internetowy i zaczniesz przyjmować pierwsze zamówienia, musisz upewnić się, że Twój e-commerce spełnia wszystkie odpowiednie wymogi prawne. Istnieją określone przepisy, standardy bezpieczeństwa płatności online, przepisy o ochronie danych osobowych...
czytaj więcej Chcesz zwiększyć widoczność swojej strony w internecie? Pozycjonowanie może Ci w tym pomóc. Aby jednak uzyskać odpowiednie efekty, warto wybrać dobrego fachowca. Nie wiesz, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Sprawdź ceny SEO!
Dowiesz się, z czego wynika...
czytaj więcej