Przejdź do

Czytelnia

Error 404 – jak naprawić popularny błąd 404?

„Podana strona nie istnieje”, „Strony nie odnaleziono”, „Page not found” – każdy z tych komunikatów, pojawiający się przy próbie odwiedzenia strony internetowej, może wskazywać na błąd 404. Chcesz wiedzieć, czym on jest w praktyce, jakie konsekwencje...

czytaj więcej

Podsumowanie roku 2021 w Google Ads

Gdybym miał ująć w jednym zdaniu wszystkie zmiany w systemie reklamowym Google Ads, które wprowadzono w ciągu ostatniego roku, to powiedziałbym, że Google stale powiększa możliwości reklamowe i umożliwia nowe sposoby dotarcia, jednocześnie stawiając na jakość...

czytaj więcej

Podsumowanie roku 2021 w SEO

2021 rok upłynął nie tylko pod hasłem kolejnych fal pandemii COVID, ale także dynamicznych zmian w SEO. Te z kolei nieźle namieszały w SERP-ie i zdecydowanie nie pozwoliły SEOwcom na nudę…  Jednym z najważniejszych elementów...

czytaj więcej

Artykuł sponsorowany – jak go napisać?

Artykuł sponsorowany to świetna forma reklamy, która – wybijając się ponad marketingowy szum – pomoże Ci zwiększyć świadomość marki oraz wiedzę odbiorcy o produkcie bądź usłudze. Dlaczego jest tak skuteczna? Właśnie o tym przeczytasz w poniższym...

czytaj więcej

17 narzędzi SEO do efektywnej analizy strony www

Analiza strony WWW jest tym etapem pracy, który weryfikuje, czy nasze dotychczasowe działania przynoszą pożądane przez nas rezultaty. Jest to jednocześnie niezbędny krok w  procesie tworzenia strony i jej późniejszej optymalizacji. Taka analiza – a w zasadzie...

czytaj więcej

Reklama w Allegro Ads – co powinieneś wiedzieć?

Allegro jest najbardziej popularną platformą sprzedażową w Polsce. Obecnie (październik 2021) zrzesza aż 20 mln użytkowników idealnie dopasowanych. Oznacza to, że osoby wchodzące na serwis są zainteresowane zakupami, więc szansa sprzedaży jest wysoka. O efektywności...

czytaj więcej

Title update algorytmu Google

24 sierpnia 2021 roku Google potwierdziło aktualizację, której celem było zainicjowanie nowego sposobu generowania tytułów w wynikach wyszukiwania. Temat wciąż jest aktualny. Jak dobrze wiemy, tytuły te odgrywają dużą rolę w procesie pozyskiwania użytkowników...

czytaj więcej