Przejdź do

Czytelnia

Artykuł sponsorowany – jak go napisać?

Artykuł sponsorowany – jak go napisać? Artykuł sponsorowany to świetna forma reklamy, która – wybijając się ponad marketingowy szum – pomoże Ci zwiększyć świadomość marki oraz wiedzę odbiorcy o produkcie bądź usłudze. Dlaczego jest tak skuteczna? Właśnie o tym przeczytasz...

czytaj więcej

Czym jest SXO? Jak audyt SXO pomoże Twojej stronie?

SXO (Search Experience Optimization) to optymalizacja doświadczeń użytkownika odwiedzającego serwis www. W tym artykule postaram się wyjaśnić, jakie praktyczne aspekty kryją się pod tym tajemniczo brzmiącym określeniem. Podpowiem również, jak audyt SXO pomoże Twojej stronie i dlaczego...

czytaj więcej

Jak znaleźć najlepszy CMS pod kątem SEO?

CMS to skrót od Content Management System, co w języku polskim tłumaczone jest jako system zarządzania treścią. W praktyce jest to oprogramowanie, dzięki któremu można stworzyć, prowadzić i rozbudowywać swoją stronę internetową bez konieczności...

czytaj więcej

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Kim jest persona marketingowa? Zanim zaczniesz wprowadzać jakikolwiek produkt lub usługę na rynek, powinieneś odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie: kto jest jej adresatem? To właśnie wyobrażenie o potencjalnym odbiorcy jest podstawą do stworzenia persony marketingowej. Możemy nazywać...

czytaj więcej

Jak pozycjonować stronę WordPress?

WordPress to bardzo przystępny w obsłudze i wydajny w działaniu CMS. Nie dziwi więc fakt, że jest on najczęściej wybierany przez właścicieli stron internetowych i pozostawia daleko w tyle inne CMS-y – dzieje się tak również w przypadku profesjonalnych stron...

czytaj więcej

Czym jest techniczne SEO?  

Techniczne SEO jest procesem, w którym analizie zostają poddane aspekty techniczne serwisu. Rekomendacje, które zostają wprowadzone jako wynik audytu SEO, powodują, że wyszukiwarki, a szczególnie Google, lepiej go postrzegają. W przypadku dużego nagromadzenia błędów strony...

czytaj więcej