Regularne wysyłanie newslettera ma wpływ na budowanie relacji i może przyczynić się do zwiększania sprzedaży w Twojej firmie. Za pośrednictwem e-maila nawiązujesz kontakt z klientem, przesyłasz podstawowe informacje o marce czy akcjach promocyjnych....
czytaj więcej Sekcja FAQ obejmująca odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania stanowi standardowy element wielu dużych stron internetowych, a zwłaszcza sklepów. Większość internautów doskonale zdaje sobie sprawę, co oznacza skrót FAQ i bardziej szczegółowa definicja FAQ może wydawać...
czytaj więcej Jako użytkownik Internetu z pewnością od czasu do czasu trafiasz na strony internetowe charakteryzujące się dość skąpą treścią, ascetyczną, ale przy tym przejrzystą oprawą graficzną i zazwyczaj pozbawione dodatkowych podstron. Witryna tego typu często należy...
czytaj więcej Profil Google Moja Firma to doskonały sposób na zainstnienie w świadomości klientów. Możesz utworzyć go bezpłatnie, uzupełnić o najważniejsze informacje i regularnie uzupełniać, aby wzbudzić zaufanie do marki. To szczególnie ważne dla tych przedsiębiorstw,...
czytaj więcej Prowadząc w własną stronę www lub sklep internetowy, z pewnością pragniesz, by odbiorcy mogli je wyświetlać poprawnie. Tego samego oczekujesz jako internauta przeglądający interesujące Cię witryny. Gdy poszczególne podstrony nie mogą się wyświetlić, tracisz...
czytaj więcej Internet jest dziś kopalnią wiedzy, a także źródłem angażujących i wartościowych treści. Właściciel strony internetowej lub innych kanałów komunikacji może liczyć na sięgające milionów użytkowników grono odbiorców. Za pracę włożoną w content publikowany...
czytaj więcej W świecie mediów społecznościowych nigdy nie ma nudy. Tu wszystko szybko się dzieje – jak grzyby po deszczu pojawiają się nowe aplikacje, które umożliwiają nam komunikację z innymi osobami. Aktualnie w Internecie głośno jest o aplikacji Threads –...
czytaj więcej Serwis YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Podstawą tego, jak działa algorytm YouTube, jest przekonanie twórców serwisu, że każdy użytkownik ma unikalne nawyki oglądania i specyficzne dla siebie zainteresowania. System porównuje je, wykorzystując...
czytaj więcej Użytkownik próbujący przejść na daną stronę internetową, nie zawsze zobaczy tę zawartość, której oczekuje. Łącznie możemy natrafić na ponad 40 różnych kodów odpowiedzi HTTP – ich poszczególne typy różnią się strukturą liczbową, po której możemy...
czytaj więcej Każda sieć społecznościowa ma unikalne algorytmy, reguły i zasady, które wpływają na to, jaka treść jest wyświetlana w kanałach użytkownika. Od czasu uruchomienia Facebooka w 2004 r. jego algorytm przeszedł wiele zmian i aktualizacji, aby stworzyć...
czytaj więcej