Kolor może odgrywać kluczową rolę w niewerbalnym przekazywaniu komunikatu, wywoływaniu określonego nastroju, a nawet wpływaniu na decyzje podejmowane przez człowieka. Psychologia kolorów stała się popularną dziedziną nauki, która pomaga zrozumieć wpływ barw na nasze...
czytaj więcej Dziesiątki produktów na rynku i setki możliwości wyboru. Nawet jeżeli klienci nie zawsze wiedzą, czego chcą, to każdy marketer chętnie wskaże im, czego mogliby chcieć. Tradycyjne formy marketingu już dawno przestały wystarczać. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów,...
czytaj więcej W 2021 roku globalny rynek automatyzacji marketingu był wart 4,79 miliarda dolarów. Eksperci przewidują, że do 2030 osiągnie on wartość 13,71 miliarda dolarów, co oznacza niemal trzykrotny wzrost (Źródło). Tak śmiałe prognozy są wynikiem obserwacji poczynań...
czytaj więcej Przyszłość jest teraz. Każdego dnia możemy przekonać się o tym, dzięki nowej, technologicznej rzeczywistości. Możliwości są naprawdę nieograniczone – od wirtualnych wycieczek, po interaktywne doświadczenia z modelami 3D. Wystarczy założyć okulary VR, by przenieść...
czytaj więcej Jakie są nowości w algorytmie Instagrama w 2024 roku i jak się do nich dostosować?
Wiedza o sposobie działania algorytmu Instagrama może być niezwykle przydatna w planowaniu Twoich działań marketingowych. Z tego powodu powstała ogromna liczba teorii...
czytaj więcej Instagram Stories vs. Reels – który format wybrać dla promocji marki?
Instagram Reels i Instagram Stories to popularne sposoby publikowania treści, chętnie wykorzystywane zarówno przez marki, jak i osoby prywatne. Na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie, jednak...
czytaj więcej Prowadząc działania marketingowe, warto zaangażować wszystkie dostępne kanały, które pomogą nam dotrzeć do naszej grupy docelowej. Trzeba przyznać, że w 2024 roku trudno wyobrazić sobie skuteczną kampanię bez wykorzystania zalet video marketingu. Co prawda, w dobie...
czytaj więcej Marketing internetowy jest niezwykle dynamiczną branżą, która na przestrzeni zaledwie roku potrafi przejść ogromne zmiany. Również w ciągu ostatnich 12 miesięcy specjaliści odpowiedzialni za reklamy w Google musieli trzymać rękę na pulsie. Zastanawiasz się,...
czytaj więcej Powiadomienia web push z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Aktualnie marketerzy bardzo chętnie wdrażają je na stronach internetowych swoich marek. Prosta implementacja i wysoki wskaźnik open rate sprawiają, że notyfikacje są coraz bardziej popularne...
czytaj więcej Świat mediów społecznościowych stał się planszą, na której pojawili się bardzo mocni gracze: influencerzy. Kim jest influencer? Jak może pomóc Ci w pozyskaniu klientów i sprzedaży Twoich usług? I dlaczego influencer marketing w ostatnich latach stał się jednym...
czytaj więcej