PrestaShop ma 0,8% udziałów rynkowych z liczbą sklepów przekraczającą barierę 100 tysięcy – jako jedyna platforma e-commerce spoza „ścisłej piątki” rankingu Similartech. Bezpośrednimi rywalami tzw. Presty są X-Cart (94 tysiące sklepów) oraz Magento (89 tysięcy sklepów)....
czytaj więcej Druga najbardziej popularna wyszukiwarka na świecie, źródło setek kreatywnych pomysłów oraz doskonały sposób na generowanie dochodów. Codziennie miliony ludzi oglądają filmy w serwisie YouTube. Platforma z powodzeniem zastąpiła programy telewizyjne, do których generacja...
czytaj więcej Dom mediowy, lub inaczej agencja mediowa, umożliwia realizację rozbudowanych strategii reklamowych oraz osiąganie zaawansowanych celów marketingowych w mediach masowych. Agencje reklamowe natomiast pozwalają na prowadzenie działań w węższym zakresie. Z kampanii prowadzonych...
czytaj więcej Zig Ziglar, amerykański trener sprzedaży, powiedział kiedyś: „Ludzie nie kupują, kierując się logiką. Kupują, kierując się emocjami”. To właśnie dlatego tak wiele marek sięga w swoich działaniach po marketing emocjonalny, czyli celowe użycie komunikatów perswazyjnych,...
czytaj więcej Agile Marketing to odpowiedź na zmieniające się praktyki marketingowe na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Tradycyjnie zespoły marketingowe wykorzystywały kanały takie jak radio, reklamę w prasie czy billboardy, chcąc dotrzeć do szerokiego grona odbiorców....
czytaj więcej Według badań przeprowadzonych przez Nielsena, aż 9 na 10 konsumentów bardziej ufa treściom tworzonym przez innych użytkowników, niż tradycyjnym reklamom. W dobie popularności social mediów warto zachęcić konsumenta do aktywnego udziału w życiu marki i nakłonić...
czytaj więcej SEO to obszar nieustannie kształtujący się, a przez to niezwykle nieprzewidywalny. Karty rozdaje wyszukiwarka Google, która ma największy udział w rynku, a zasady gry dyktują aktualizacje jej algorytmów.
Nierzadko zdarza się, że strona internetowa...
czytaj więcej Za chwilę będziesz mieć okazję spotkać się z osobą, z którą bardzo chcesz nawiązać znajomość biznesową. Chcesz, aby było ono niezapomniane dla obydwu stron. Będziecie mieć okazję się sobie przedstawić i spojrzeć w oczy, a pod koniec spotkania wymienicie...
czytaj więcej Amerykański przedsiębiorca i jeden z pionierów marketingu, John Wanamaker, powiedział kiedyś: „Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiem, która połowa”. Natomiast w przypadku kampanii performance...
czytaj więcej Kuszący zapach wypieków, aromat kawy w sklepie Starbucks, możliwość dotyku produktów w salonach Apple’a, sposób podania potraw przez wykwintną restaurację albo dźwięki świątecznych przebojów podczas grudniowych zakupów. To nie przypadek! Marketing sensoryczny...
czytaj więcej