Czytelnia

/Czytelnia

Panda, Pingwin, Phantom, Koliber – algorytmy

Według badań Gemius/PBI za luty 2018 w Polsce jest 28 milionów internautów, z czego 26 mln regularnie korzysta z Google. Na ten tekst najprawdopodobniej trafiłaś dzięki wyszukiwarce Google. I zapewne korzystasz z niej codziennie – [...]

Case study SEO

Wstep: Na przełomie marca i kwietnia 2016 roku zgłosił się do nas klient z branży rozrywkowej. Serwis był jednym z pierwszych polskich radio internetowych, istniejącym od 2007 roku. W 2012 roku została stworzona ostateczna [...]

Skuteczne linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne, czyli co? Jeżeli chcesz, aby Twój działania w Internecie przynosiły zyski, powinieneś zdecydować się na optymalizację i pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Jednym z istotnych elementów pracy nad serwisem jest linkowanie wewnętrzne. Nie [...]

Optymalizacja strony www pod kątem SEO

Jeżeli chcesz, aby Twoja strona internetowa pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania, a nie chcesz inwestować w kampanie reklamowe Google AdWords, masz jedno wyjście i jest nim SEO(pozycjonowanie i optymalizacja) Twojej strony internetowej. Przez całość [...]

Jak przeprowadzić audyt SEO strony internetowej?

Poniższy artykuł nie jest pełnym poradnikiem Jak przeprowadzić audyt SEO. Zawiera klika, naszym zdaniem,  istotnych wskazówek, które ułatwią robienie pierwszych kroków w kontekście poprawy widoczności Twojej strony w Google.   Posiadasz stronę internetową od jakiegoś [...]

Jak działa pozycjonowanie i czy jest skuteczne?

SEO to coraz bardziej popularny temat wśród osób i firm, które chcą postawić na promocję produktu lub usługi w Internecie. SEO dzielimy na optymalizację (działania na stronie internetowej) oraz pozycjonowanie. Pozycjonowanie, czyli pozyskiwanie linków do [...]

Co zrobić, aby strona była wyżej?

Zależy Ci na tym, by Twoja strona internetowa była coraz wyżej w wynikach wyszukiwania Google? Pragniesz rozwiązań, które przyspieszą działania prowadzone przez agencję SEO lub dom mediowy? A może chcesz samodzielnie poprowadzić proces SEO: pozycjonowania [...]

Deweloper na Facebooku – naturalnie, że tak!

W połowie 2017 roku liczba użytkowników Facebooka na świecie wyniosła ponad 2 miliardy, co oznacza, że co 4 człowiek na ziemi ma konto na tym portalu. Ponad połowa odwiedza go codziennie, a Polska nie odbiega [...]

Jak poprawić pozycję strony w Google?

Jeżeli trafiłeś na poniższy artykuł to najprawdopodobniej posiadasz stronę internetową i zastanawiasz się co mógłbyś zrobić, aby wyświetlała się wyżej w wynikach wyszukiwania Google na dane frazy kluczowe. Droga do najwyższych pozycji jest czasochłonna, wymaga [...]

Jak napisać dobry tekst na bloga?

W rzeczywistości, w której 78% Polaków ma dostęp do Internetu i każdy chce w nim wyróżniać. Jednym z najpopularniejszych sposobów na kreację i promocję marki jest prowadzenie bloga. Blog może być celem samym w sobie, [...]

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Tworząc treści musimy więc mieć na uwadze to, kogo chcemy nimi zainteresować. Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów – czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii reklamowej. [...]

Świadome kupowanie usług marketingu online 2

W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy na jakie aspekty warto zwrócić uwagę prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę, powinieneś [...]

7 praktyk zwiększających efektywność kampanii

Zaplecze techniczne kampanii online W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w [...]

Świadome kupowanie usług marketingu online

Proces poszukiwania firmy do współpracy zawsze jest długotrwały i męczący. Należy zwrócić uwagę na wiele aspektów, które nie zawsze na początku wydają się oczywiste. W Fabryce Marketingu, dostajemy wiele zapytań ofertowych od potencjalnych klientów. Często [...]

AdWords kontra pozycjonowanie – wady i zalety

Każda firma, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów. O lepszą widoczność w przeglądarce możemy zabiegać [...]

Jak zdobyć klientów e-commerce przez Facebooka

Efektywne wykorzystanie Facebooka Każdy, kto promuje swój biznes w Internecie, wie, jak ogromny potencjał drzemie w Facebooku. To portal społecznościowy, który zrzesza półtora miliarda użytkowników. Ponad jedna trzecia z nich, korzysta z Facebooka codziennie, [...]

Remarketing: 9 prostych i skutecznych praktyk

Podstawowe narzędzie dociskające sprzedaż Jak sądzisz, kto ma większą szansę zostać Twoim klientem - przypadkowy użytkownik, który szuka różnych możliwości i wariantów czy ktoś, kogo dzieliło jedno kliknięcie od dokonania zakupu na Twojej stronie? [...]

Skuteczne techniki SEO generujące większy ruch

Potencjał wyszukiwarki Google Jednym z podstawowych elementów SEO jest proces optymalizacji Twojej strony internetowej pod wyszukiwarkę. Potencjał jest ogromny, obecnie dziewięciu na dziesięciu konsumentów korzysta z wyszukiwarek internetowych podejmując decyzję o zakupie. Szukają w [...]

11 narzędzi do efektywnej analizy strony www

Istota Audytu SEO Zanim powiemy więcej o tym, jak ważny jest audyt SEO dla prawidłowego funkcjonowania strony w Internecie, należy zastanowić się nad tym, czym on właściwie jest. Audyt SEO to jeden z [...]

Subscribe to our newsletter