Czytelnia

/Czytelnia
Czytelnia 2018-11-05T10:04:41+00:00

Podcast elementem marketingu?

Podcasty cieszą się dobrą sławą. Jeśli jesteś na etapie poszukiwania nowych dróg i kanałów, które pomogą pozyskać klienta, warto zastanowić się nad dzieleniem się swoją wiedzą właśnie w formie internetowych [...]

5 praktycznych metod ustalania budżetu kampanii online

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha uznając eksperckość rozwiązań i [...]

Pięć użytecznych narzędzi do analityki internetowej

Jednym z najważniejszych procesów marketingu internetowego jest analityka internetowa. Dzięki niej możesz analizować dane na temat ruchu na stronach internetowych oraz śledzić kroki użytkowników. Zdobyte w ten sposób informacje pomogą ci dopasowywać treści (np. [...]

Facebook dla e-commerce i jego możliwości

Facebook jest portalem społecznościowym o ogromnym potencjale biznesowym. Na całym świecie korzysta z niego ponad półtora miliarda użytkowników, którzy przeglądają go przez ok. 15 godzin miesięcznie! Właśnie tam toczy się [...]

Jak przebiega proces pozycjonowania

Rozpoczęcie przygody z własną strona internetową przypomina przygotowania do maratonu – liczy się codzienny trening i wytrwałość. Tylko samodyscyplina i konsekwentne działania pomogą Ci wypracować sukces. Kiedy go osiągniesz, nie [...]

Kompleksowy marketing internetowy – jakie kanały wybrać?

Niniejszy tekst dedykujemy osobom rozpoczynjącym swoją przygodę w branży marketingowej. Każdy, kto posiada urządzenie z dostępem do sieci, z pewnością zetknął się z reklamą internetową i nie raz dokonał zakupu. Dzięki nam, konsumentom, pozycja [...]

W smartfonie siła – sprawczość Marketingu mobilnego

Odkąd dzieci próbują w oceanarium przybliżyć rybkę gestem charakterystycznym dla obsługi smartfonów, nie ma wątpliwości, że urządzenia te stały się nieodzownym elementem naszej codzienności. Wszystko jest wirtualne, social media zmieniły relacje międzyludzkie. Świat zamknął [...]

Wpływ bloga na SEO w branży e-commerce?

Jeżeli Twoim celem jest nawiązanie relacji z klientem, przedstawienie mu swojej oferty w nieszablonowy sposób czy wyróżnienie się spośród konkurencji to istnieje na to wiele sposobów. Chcemy przedstawić jeden z nich. Niezależnie od branży w [...]

Panda, Pingwin, Phantom, Koliber – algorytmy

Według badań Gemius/PBI za luty 2018 w Polsce jest 28 milionów internautów, z czego 26 mln regularnie korzysta z Google. Na ten tekst najprawdopodobniej trafiłaś dzięki wyszukiwarce Google. I zapewne korzystasz z niej codziennie – [...]

Case study SEO

Wstep: Na przełomie marca i kwietnia 2016 roku zgłosił się do nas klient z branży rozrywkowej. Serwis był jednym z pierwszych polskich radio internetowych, istniejącym od 2007 roku. W 2012 roku została stworzona ostateczna [...]

Skuteczne linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne, czyli co? Jeżeli chcesz, aby Twój działania w Internecie przynosiły zyski, powinieneś zdecydować się na optymalizację i pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Jednym z istotnych elementów pracy nad serwisem jest linkowanie wewnętrzne. Nie [...]

Optymalizacja strony www pod kątem SEO

Jeżeli chcesz, aby Twoja strona internetowa pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania, a nie chcesz inwestować w kampanie reklamowe Google AdWords, masz jedno wyjście i jest nim SEO(pozycjonowanie i optymalizacja) Twojej strony internetowej. Przez całość [...]

Jak przeprowadzić audyt SEO strony internetowej?

Poniższy artykuł nie jest pełnym poradnikiem Jak przeprowadzić audyt SEO. Zawiera klika, naszym zdaniem,  istotnych wskazówek, które ułatwią robienie pierwszych kroków w kontekście poprawy widoczności Twojej strony w Google.   Posiadasz stronę internetową od jakiegoś [...]

Jak działa pozycjonowanie i czy jest skuteczne?

SEO to coraz bardziej popularny temat wśród osób i firm, które chcą postawić na promocję produktu lub usługi w Internecie. SEO dzielimy na optymalizację (działania na stronie internetowej) oraz pozycjonowanie. Pozycjonowanie, czyli pozyskiwanie linków do [...]

Co zrobić, aby strona była wyżej?

Zależy Ci na tym, by Twoja strona internetowa była coraz wyżej w wynikach wyszukiwania Google? Pragniesz rozwiązań, które przyspieszą działania prowadzone przez agencję SEO lub dom mediowy? A może chcesz samodzielnie poprowadzić proces SEO: [...]

Deweloper na Facebooku – naturalnie, że tak!

Dobra treść prowadzi do sukcesu Siła Facebooka opiera się na treściach (contencie). Jakościowe publikacje (tzw. posty) są chętniej czytane przez użytkowników, a co za tym idzie – częściej wyświetlane. Deweloperzy do promocji swoich działań [...]

Remarketing: 9 prostych i skutecznych praktyk

Podstawowe narzędzie dociskające sprzedaż Jak sądzisz, kto ma większą szansę zostać Twoim klientem - przypadkowy użytkownik, który szuka różnych możliwości i wariantów czy ktoś, kogo dzieliło jedno kliknięcie od dokonania zakupu na Twojej stronie? [...]

Jak poprawić pozycję strony w Google?

Jeżeli trafiłaś na poniższy artykuł to najprawdopodobniej posiadasz stronę internetową i zastanawiasz się co mógłbyś zrobić, aby wyświetlała się wyżej w wynikach wyszukiwania Google na dane frazy kluczowe. Droga do najwyższych pozycji jest czasochłonna, wymaga [...]

Jak napisać dobry tekst na bloga?

78% Polaków ma dostęp do Internetu i każdy chce się w nim wyróżniać. Jednym z najpopularniejszych sposobów na kreację i promocję marki jest prowadzenie bloga. Może być celem samym w sobie, głównym źródłem utrzymania, pomagać [...]

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Tworząc treści musimy więc mieć na uwadze to, kogo chcemy nimi zainteresować. Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów – czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii reklamowej. [...]

Świadome kupowanie usług marketingu online 2

W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy na jakie aspekty warto zwrócić uwagę prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę, powinieneś [...]

7 praktyk zwiększających efektywność kampanii

Zaplecze techniczne kampanii online W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w [...]

Świadome kupowanie usług marketingu online

Proces poszukiwania firmy, tj. dom mediowy, do współpracy zawsze jest długotrwały i męczący. Należy zwrócić uwagę na wiele aspektów, które nie zawsze na początku wydają się oczywiste. W Fabryce Marketingu, dostajemy wiele zapytań ofertowych od [...]

AdWords kontra pozycjonowanie – wady i zalety

Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do [...]

Jak zdobyć klientów e-commerce przez Facebooka

Efektywne wykorzystanie Facebooka Każdy, kto promuje swój biznes w Internecie, wie, jak ogromny potencjał drzemie w Facebooku. To portal społecznościowy, który zrzesza półtora miliarda użytkowników. Ponad jedna trzecia z nich, korzysta z Facebooka codziennie, [...]

Remarketing: 9 prostych i skutecznych praktyk

Podstawowe narzędzie dociskające sprzedaż Jak sądzisz, kto ma większą szansę zostać Twoim klientem - przypadkowy użytkownik, który szuka różnych możliwości i wariantów czy ktoś, kogo dzieliło jedno kliknięcie od dokonania zakupu na Twojej stronie? [...]

Skuteczne techniki SEO generujące większy ruch

Potencjał wyszukiwarki Google Jeżeli chcesz być widoczna w sieci i chciałabyś zarabiać dzięki swojej stronie internetowej to przeprowadzenie lub otrzymanie audytu SEO niczego nie gwarantuje. Jest jedynie pierwszym krokiem w kierunku SEO - pozycjonowania [...]

11 narzędzi do efektywnej analizy strony www

Istota Audytu SEO Zanim powiemy jak ważny jest audyt SEO dla prawidłowego funkcjonowania strony w Internecie i za pomocą jakich narzędzi go wykonywać, odpowiedzmy sobie na pytanie czym on właściwie jest. Audyt SEO jest [...]