Czytelnia

/Czytelnia

Świadome kupowanie usług marketingu online 2

W 1 części naszego praktycznego poradnika pokazaliśmy na jakie aspekty warto zwrócić uwagę prowadząc rozmowy z agencjami mediowymi, szukając tej najlepszej do współpracy i osiągania założonych celów marketingowych. Zwracając się z prośbą o wycenę, powinieneś [...]

7 praktyk zwiększających efektywność kampanii

Zaplecze techniczne kampanii online W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w [...]

Świadome kupowanie usług marketingu online

Proces poszukiwania firmy do współpracy zawsze jest długotrwały i męczący. Należy zwrócić uwagę na wiele aspektów, które nie zawsze na początku wydają się oczywiste. W Fabryce Marketingu, dostajemy wiele zapytań ofertowych od potencjalnych klientów. Często [...]

AdWords kontra pozycjonowanie – wady i zalety

Każda firma, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów. O lepszą widoczność w przeglądarce możemy zabiegać [...]

Jak zdobyć klientów e-commerce przez Facebooka

Efektywne wykorzystanie Facebooka Każdy, kto promuje swój biznes w Internecie, wie, jak ogromny potencjał drzemie w Facebooku. To portal społecznościowy, który zrzesza półtora miliarda użytkowników. Ponad jedna trzecia z nich, korzysta z Facebooka codziennie, [...]

Remarketing: 9 prostych i skutecznych praktyk

Podstawowe narzędzie dociskające sprzedaż Jak sądzisz, kto ma większą szansę zostać Twoim klientem - przypadkowy użytkownik, który szuka różnych możliwości i wariantów czy ktoś, kogo dzieliło jedno kliknięcie od dokonania zakupu na Twojej stronie? [...]

Skuteczne techniki SEO generujące większy ruch

Potencjał wyszukiwarki Google Jednym z podstawowych elementów SEO jest proces optymalizacji Twojej strony internetowej pod wyszukiwarkę. Potencjał jest ogromny, obecnie dziewięciu na dziesięciu konsumentów korzysta z wyszukiwarek internetowych podejmując decyzję o zakupie. Szukają w [...]

11 narzędzi do efektywnej analizy strony www

Istota Audytu SEO Zanim powiemy więcej o tym, jak ważny jest audyt SEO dla prawidłowego funkcjonowania strony w Internecie, należy zastanowić się nad tym, czym on właściwie jest. Audyt SEO to jeden z [...]

Subscribe to our newsletter