Amerykański przedsiębiorca i jeden z pionierów marketingu, John Wanamaker, powiedział kiedyś: „Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiem, która połowa”. Natomiast w przypadku kampanii performance...
czytaj więcej Marketerzy walczą o rozpoznawalność brandu za pomocą wielu form reklamy. Kampanie zasięgowe pozwalają nam osiągnąć bardzo dobre rezultaty, ale warto skupić się także na obecności marki w wynikach wyszukiwania. Kampanie brandowe w wyszukiwarce Google pozwolą...
czytaj więcej Wynik jakości Google Ads ma realny wpływ na skuteczność kampanii. Znając i poprawiając ten parametr, możesz zoptymalizować swoje reklamy pod kątem lepszej skuteczności, uzyskać wyższy oczekiwany współczynnik klikalności i zwiększyć ROAS. Jak wynik jakości reklamy...
czytaj więcej Digital marketing stale ewoluuje. Zmieniają się trendy i udział poszczególnych kanałów w generowaniu konwersji oraz zysków. Jednak niezmiennie od wielu lat Google jest jednym z najchętniej wybieranych przez konsumentów miejsc do szukania produktów i usług....
czytaj więcej Prowadząc działania marketingowe, warto zaangażować wszystkie dostępne kanały, które pomogą nam dotrzeć do naszej grupy docelowej. Trzeba przyznać, że w 2024 roku trudno wyobrazić sobie skuteczną kampanię bez wykorzystania zalet video marketingu. Co prawda, w dobie...
czytaj więcej W maju 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z marką Maestro, czyli siecią pizzerii w Arabii Saudyjskiej, która w międzyczasie rozszerzyła działalność o lokale w Dubaju. Naszym głównym zadaniem było usprawnienie kanałów cyfrowych, co miało przełożyć...
czytaj więcej W dobie ogromnej konkurencji w świecie e-commerce, nie dziwi fakt, że większość brandów uwzględnia retargeting w swoich działaniach marketingowych. Ta niezwykle skuteczna forma reklamy pozwala marce cały czas być blisko klienta. Co kryje się pod terminami...
czytaj więcej W 2022 roku system Google Ads w jeszcze większym niż do tej pory stopniu wsparł się na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji. W pełnej krasie pojawiły się kampanie Performance Max, a reklamy elastyczne zastąpiły rozszerzone reklamy tekstowe. Jakie...
czytaj więcej TikTok to medium, które szturmem podbija rynek aplikacji mobilnych na całym świecie. Z miesiąca na miesiąc zdobywa coraz większą popularność – zarówno wśród użytkowników, jak i marketerów czy specjalistów od mediów społecznościowych. Jego sukces...
czytaj więcej Allegro jest najbardziej popularną platformą sprzedażową w Polsce. Obecnie (październik 2021) zrzesza aż 20 mln użytkowników idealnie dopasowanych. Oznacza to, że osoby wchodzące na serwis są zainteresowane zakupami, więc szansa sprzedaży jest wysoka. O efektywności...
czytaj więcej