wiedza+

naszabazawiedzy

Podsumowanie nowości i zmian Google Ads w 2024

W marketingu internetowym czas zdaje się biec szybciej. Nowe formaty reklamy wypierają starsze, a na naszych oczach zmieniają się zwyczaje odbiorców. Marketing internetowy coraz bardziej stoi pod znakiem sztucznej inteligencji, pomocnej w tworzeniu i targetowaniu reklam. Nowości w Google Ads są tego najlepszym przykładem. Skuteczne kampanie Performance Max i inne…

5 Kreatywnych sposobów wykorzystania YouTube w kampaniach marketingowych

YouTube to druga najczęściej odwiedzana witryna na świecie i najpopularniejszy serwis internetowy, który umożliwia darmowe umieszczanie i odtwarzanie klipów wideo. Kampania reklamowa na tej platformie oferuje bardzo wiele możliwości, w tym skuteczne dotarcie do odbiorcy. Czy reklamy na YouTube są…

Prywatność w Internecie – z ciasteczkami czy bez?

Internet, jaki znaliśmy jeszcze kilka lat temu, wygląda teraz zupełnie inaczej – cały czas pojawiają się nowe technologie i rozwiązania, za którymi trudno nadążyć. Rewolucja związana z prywatnością danych jest już u progu świata online i ma związek m.in. z…

Dlaczego kampanie brandowe Google Ads są ważne?

Marketerzy walczą o rozpoznawalność brandu za pomocą wielu form reklamy. Kampanie zasięgowe pozwalają nam osiągnąć bardzo dobre rezultaty, ale warto skupić się także na obecności marki w wynikach wyszukiwania. Kampanie brandowe w wyszukiwarce Google pozwolą umocnić pozycje i rozpoznawalność firmy.…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz