Przejdź do

Kampanie online

LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

Serwis społecznościowy LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Coraz więcej osób oraz firm zakłada tam swoje profile, aby móc komunikować się  innymi, a także być na bieżąco z nowościami na rynku. Dlatego działania reklamowe na tym serwisie... 

czytaj więcej

Czy warto tworzyć content na stronę?

Warto zaznaczyć, że w dobie przeładowania contentem coraz trudniej jest się wyróżniać. Wiemy, że treści powinny być unikalne, przyjazne dla robotów Google’a, wysycone frazami kluczowymi oraz przystępne dla użytkownika, w praktyce jest to jednak niezwykle trudne.... 

czytaj więcej

Optymalizacja kampanii internetowych online

Aby wyjaśnić, czym jest optymalizacja kampanii online, można posłużyć się analogią do planowania budżetu domowego. Jeśli wybrany przez nas system zarządzania finansami nie działa lub mamy niespodziewany wydatek, należy zastanowić się co zrobić, aby przywrócić równowagę... 

czytaj więcej