Przejdź do

Kampanie online

Kampania online to inaczej szeroko pojęta reklama w Internecie. Realizujemy ją na podstawie briefu, który jest zestawem podstawowych pytań, pozwalających przygotować pierwszy zarys kampanii. Na tej podstawie tworzymy propozycję mediową (mediaplan). Dzięki uzyskanym informacjom realizujemy reklamy na największych portalach w Polsce i witrynach tematycznych. Do częstych rozwiązań ze względu na skuteczność należą: reklama na Facebook, reklama Google Ads, TikTok oraz LinkedIn,

Reklama w Allegro Ads – co powinieneś wiedzieć?

Allegro jest najbardziej popularną platformą sprzedażową w Polsce. Obecnie (październik 2021) zrzesza aż 20 mln użytkowników idealnie dopasowanych. Oznacza to, że osoby wchodzące na serwis są zainteresowane zakupami, więc szansa sprzedaży jest wysoka. O efektywności...

czytaj więcej

Jak napisać skuteczny tekst do reklam Google Ads?

Podstawą każdej kampanii reklamowej w wyszukiwarce jest tekst reklamowy. Często jest on ignorowany przez użytkownika wyświetlającego reklamę, ponieważ nie spełnia jego oczekiwań. Podobnie dzieje się w przypadku algorytmów Google’a, które nie pozwalają na wyświetlanie...

czytaj więcej

Snapchat – czy może nas jeszcze zaskoczyć?

Snapchat, czyli aplikacja, którą pamiętacie pewnie z przełomu 2015 i 2016 roku, kiedy to zrobiła na rynku wielkie „bum”. Niewątpliwie zrewolucjonizowała social media, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i zostawiając inne aplikacje daleko w tyle....

czytaj więcej

Optymalizacja kampanii internetowych online

Aby wyjaśnić, czym jest optymalizacja kampanii online, można posłużyć się analogią do planowania budżetu domowego. Jeśli wybrany przez nas system zarządzania finansami nie działa lub mamy niespodziewany wydatek, należy zastanowić się co zrobić, aby przywrócić równowagę...

czytaj więcej

Świadome kupowanie usług marketingu online 2

Czym jest produkt lub usługa? Ważny jest każdy szczegół, ponieważ, by sprzedać dany produkt, trzeba go najpierw dobrze poznać, a nikt nie zna go lepiej, niż Ty. Twoim zadaniem będzie przedstawienie agencji jego zalet i cech które go wyróżniają oraz jego...

czytaj więcej

Czy warto tworzyć content na stronę?

Warto zaznaczyć, że w dobie przeładowania contentem coraz trudniej jest się wyróżniać. Wiemy, że treści powinny być unikalne, przyjazne dla robotów Google’a, wysycone frazami kluczowymi oraz przystępne dla użytkownika, w praktyce jest to jednak niezwykle trudne....

czytaj więcej

Świadome kupowanie usług marketingu online

Czy macie doświadczenie w mojej branży? Każda branża rządzi się swoimi prawami, każdą z nich charakteryzują różne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów, sezonowość, strategie budowania lojalności – dlatego im lepiej agencja zna twoje środowisko,...

czytaj więcej

LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

Serwis społecznościowy LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Coraz więcej osób oraz firm zakłada tam swoje profile, aby móc komunikować się z innymi, a także być na bieżąco z nowościami na rynku. Dlatego też działania reklamowe w tym...

czytaj więcej