Przejdź do

Kampanie online

Czy warto tworzyć content na stronę?

Warto zaznaczyć, że w dobie przeładowania contentem coraz trudniej jest się wyróżniać. Wiemy, że treści powinny być unikalne, przyjazne dla robotów Google’a, wysycone frazami kluczowymi oraz przystępne dla użytkownika, w praktyce jest to jednak niezwykle... 

czytaj więcej

Optymalizacja kampanii internetowych online

Aby wyjaśnić, czym jest optymalizacja kampanii online, można posłużyć się analogią do planowania budżetu domowego. Jeśli wybrany przez nas system zarządzania finansami nie działa lub mamy niespodziewany wydatek, należy zastanowić się co zrobić, aby przywrócić równowagę... 

czytaj więcej

W smartfonie siła – sprawczość Marketingu mobilnego

Odkąd dzieci próbują w oceanarium przybliżyć rybkę gestem charakterystycznym dla obsługi smartfonów, nie ma wątpliwości, że urządzenia te stały się nieodzownym elementem naszej codzienności. Wszystko jest wirtualne, social media zmieniły relacje międzyludzkie. Świat zamknął... 

czytaj więcej