Przejdź do

Kampanie reklamowe online

Kampanie dostosowane do indywidualnych oczekiwań naszych klientów

kampanie online

Obszar kompozycji 2

Reklama w internecie to nasza specjalność. Wiemy, jak dotrzeć do wybranego przez Ciebie użytkownika i ustawić kampanie online, które spełnią wszystkie Twoje zawodowe KPI.

Dzięki uzyskanym informacjom z powodzeniem zrealizujemy kampanie w mediach społecznościowych, w przeglądarce Google, na największych portalach w Polsce i witrynach tematycznych.

Skupiamy się na sprzedaży produktu czy usługi lub prowadzeniu działań wizerunkowych, takich jak branding marki czy budowanie świadomości.

Kto powinien reklamować się w Internecie?

Jeżeli masz stronę www i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, to reklama internetowa jest dla Ciebie. Nie ma znaczenia, czy masz sklep e-commerce, czy zwykłą wizytówkę firmową z opisem usług. Dla każdej działalności komercyjnej mierzymy realizację celów kupowanej reklamy internetowej.

W optymalnym przypadku cele są realizowane online (dobrym przykładem jest sklep e-commerce, gdzie usługa czy produkt są możliwe do kupienia przez www). Nawet jeśli masz tradycyjną stronę informacyjną, zmierzymy, ile osób i jakim kosztem przeszło do zakładki „Kontakt” lub wypełniło formularz kontaktowy.

Kampanie internetowe we współpracy z Fabryką Marketingu to optymalny wybór kanałów i form reklamowych.

Analizujemy grupę docelową

Wypytujemy Cię o profil Twoich obecnych klientów. Później przekładamy tę wiedzę na dobór grupy docelowej i form kampanii reklamowych w mediach społecznościowych lub sieci wyszukiwania. Dzięki temu jesteśmy w stanie dotrzeć z przekazem do użytkowników, którzy prawdopodobnie zainteresują się Twoim produktem lub dokonają konwersji.

Dobieramy kanały reklamowe

Wybieramy najbardziej odpowiednie kanały dla Twojej kampanii reklamowej. Decyzję podejmujemy m.in. na postawie Twoich celów, przekazu, grupy docelowej oraz dostępnych na danej platformie formatów. Możemy prowadzić kampanię internetową Google Ads, LinkedIn Ads, Facebook Ads, a także na platformie YouTube czy na Instagramie.

Mierzymy efekty

Sprawdzamy, czy zyski z kupionej reklamy pokrywają koszty prowadzenia kampanii. Monitorujemy, ilu potencjalnych klientów przeszło na Twoją stronę, dodało produkty do koszyka lub sfinalizowało zakup. Pokazujemy, czy kampania reklamowa zrealizowała cele, które chcesz osiągnąć – niezależnie, czy chodzi o wzrost sprzedaży, czy o świadomość marki.

Jak działa reklama internetowa?

Proces planowania kampanii rozpoczyna się od briefu. Brief jest zestawem podstawowych pytań, które pozwalają przygotować pierwszy zarys internetowej kampanii reklamowej.

Na podstawie określenia celu kampanii, grupy docelowej i tonu komunikacji przygotowujemy propozycję mediową (mediaplan). Mediaplan zawiera proponowane narzędzia i kanały komunikacji.

Metodyka doboru narzędzi i miejsc wyświetlania reklamy przebiega według sprawdzonego procesu. Najpierw wybieramy te kanały, które pozwalają na najniższy koszt dotarcia do grupy docelowej – maksymalizujemy udział tych narzędzi. Jeśli budżet na to pozwala, wybieramy coraz droższe media pod kątem kosztu dotarcia/realizacji celu kampanii.

Procedurę powtarzamy aż do wyczerpania budżetu. Dzięki procesowemu podejściu utrzymujemy jakość naszych propozycji na najwyższym poziomie efektywności mediowej.

Warto mieć na uwadze fakt, że reklama internetowa jest mierzalna. Jest to ogromna przewaga nad innymi formami reklamowymi, takimi jak: prasa, radio czy reklama TV. Dzięki narzędziom analitycznym jesteśmy w stanie powiedzieć Ci dokładnie: ile osób widziało Twoją reklamę, ile się nią zainteresowało, a ile przeszło na Twoją stronę internetową.

Co więcej – jeżeli sprzedasz 1000 produktów, będziemy w stanie powiedzieć Ci, ile osób zrobiło zakupy dzięki reklamie, a na ile kampania internetowa nie miała wpływu.