Przejdź do

Kampanie reklamowe online

Reklama w Internecie to nasza specjalizacja. Wiemy jak dotrzeć do wybranego przez Ciebie użytkownika i jak ustawić kampanie online, która spełni wszystkie Twoje zawodowe KPIe. Staramy się zrozumieć jakie masz cele, jaka jest Twoja firma i jak wygląda branża ogólnie. Dzięki uzyskanym informacjom realizujemy kampanie na największych portalach w Polsce i witrynach tematycznych. Do częstych rozwiązań ze względu na skuteczność należą także: reklama na Facebook, reklama Google Ads i pozycjonowanie. Kampania online skuteczne rozwiązania dla każdej branży.

Tworzymy dedykowane kampanie reklamowe, dostosowane do indywidualnych oczekiwań Klienta. Najczęstszymi celami są sprzedaż produktów i usług lub wzrost świadomości marki. Ściślej skupiamy się na sprzedaży produktu czy usługi lub prowadzimy działania wizerunkowe takie jak branding marki czy budowanie świadomości.  Po zrozumieniu celów kampanii online i poznaniu branży Klienta jesteśmy w stanie zaproponować skuteczne narzędzia promocji w internecie.

kampanie online

Kampanie reklamowe online – kto powinien reklamować się w Internecie

Jeżeli masz stronę www i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż to reklama internetowa jest dla Ciebie. Nie ma znaczenia czy masz sklep e-commerce czy zwykłą wizytówkę firmową z opisem usług. Dla każdej działalności komercyjnej mierzymy realizację celów kupowanej reklamy internetowej . W optymalnym przypadku cele są realizowane online (np. właśnie przy sklepie e-commerce gdy usługa czy produkt jest możliwa do kupienia przez www). Nawet jeśli masz tradycyjną stronę informacyjną, to zmierzymy ile osób i jakim kosztem przeszły do zakładki kontakt lub wypełniły formularz kontaktowy. Kampanie online we współpracy z Fabryką Marketingu to optymalny wybór kanałów i form reklamowych.

Analizujemy grupę docelową

Wypytujemy Cię kto najczęściej jest Twoim Klientem i przekładamy tę wiedzę na dobór targetowania i form reklamowych w internecie.

Dobieramy kanały reklamowe

Dobieramy formy reklamy, które realizują Twoje cele biznesowe.

Mierzymy efekty

Sprawdzamy czy zyski z kupionej reklamy pokrywają koszty prowadzenia kampanii.

Jak działa reklama internetowa

Proces planowania kampanii rozpoczyna się od briefu. Brief jest zestawem podstawowych pytań, które pozwalają przygotować pierwszy zarys internetowej kampanii reklamowej. Na podstawie określenia celu kampanii, grupy docelowej i tonu komunikacji przygotowujemy propozycję mediową (mediaplan). Mediaplan zawiera proponowane narzędzia i kanały komunikacji.

Metodyka doboru narzędzi i miejsc wyświetlania reklamy przebiega według sprawdzonego procesu. Najpierw wybieramy te kanały, które pozwalają na najniższy koszt dotarcia do grupy docelowej – maksymalizujemy udział tych narzędzi. Jeśli budżet na to pozwala, wybieramy coraz droższe media pod kątem kosztu dotarcia / realizacji celu kampanii. Procedurę powtarzamy aż do wyczerpania budżetu. Dzięki procesowemu podejściu utrzymujemy jakość naszych propozycji na najwyższym poziomie efektywności mediowej.

Często w naszym środowisku mówimy, że reklama internetowa jest mierzalna. Jest to ogromna przewaga nad innymi formami reklamowymi takimi jak prasa, radio czy reklama TV. Powiemy Ci:

  • Ile dokładnie osób widziało Twoją reklamę.
  • Ile dokładnie osób zainteresowało się Twoją reklamę i ją kliknęło.
  • Ile dokładnie osób przeszło na Twoją stronę internetową i co na niej zrobili.
  • I jeżeli sprzedasz 1000 produktów to będziemy w stanie powiedzieć ile osób zrobiło zakupy dzięki reklamie, a ile osób zrobiło zakupy bez udziału reklamy.