Przejdź do

Kampanie reklamowe online

Reklama w internecie to nasza specjalność. Wiemy, jak dotrzeć do wybranego przez Ciebie użytkownika i jak ustawić kampanie online, która spełni wszystkie Twoje zawodowe KPI-e. Staramy się zrozumieć, jakie masz cele, jaka jest Twoja firma i jak wygląda cała branża. Dzięki uzyskanym informacjom realizujemy kampanie na największych portalach w Polsce i witrynach tematycznych.

Tworzymy kampanie reklamowe dostosowane do indywidualnych oczekiwań naszych klientów. Gdy już zrozumiemy cele kampanii online i poznamy branżę klienta, jesteśmy w stanie zaproponować skuteczne narzędzia promocji w internecie. Wówczas skupiamy się na sprzedaży produktu czy usługi lub na prowadzeniu działań wizerunkowych, takich jak: branding marki czy budowanie świadomości.

kampanie online

Kampanie reklamowe online – kto powinien reklamować się w Internecie

Jeżeli masz stronę www i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, to reklama internetowa jest dla Ciebie. Nie ma znaczenia, czy masz sklep e-commerce, czy zwykłą wizytówkę firmową z opisem usług. Dla każdej działalności komercyjnej mierzymy realizację celów kupowanej reklamy internetowej.

W optymalnym przypadku cele są realizowane online (np. właśnie przy sklepie e-commerce, gdy usługa czy produkt są możliwe do kupienia przez www). Nawet jeśli masz tradycyjną stronę informacyjną, zmierzymy, ile osób i jakim kosztem przeszło do zakładki „Kontakt” lub wypełniło formularz kontaktowy.

Kampanie online we współpracy z Fabryką Marketingu to optymalny wybór kanałów i form reklamowych.

Analizujemy grupę docelową

Wypytujemy Cię, kto najczęściej jest Twoim klientem. Później przekładamy tę wiedzę na dobór targetowania i form reklamowych w internecie.

Dobieramy kanały reklamowe

Dobieramy formy reklamy, które realizują Twoje cele biznesowe.

Mierzymy efekty

Sprawdzamy, czy zyski z kupionej reklamy pokrywają koszty prowadzenia kampanii.

Jak działa reklama internetowa

Proces planowania kampanii rozpoczyna się od briefu. Brief jest zestawem podstawowych pytań, które pozwalają przygotować pierwszy zarys internetowej kampanii reklamowej. Na podstawie określenia celu kampanii, grupy docelowej i tonu komunikacji przygotowujemy propozycję mediową (mediaplan). Mediaplan zawiera proponowane narzędzia i kanały komunikacji.

Metodyka doboru narzędzi i miejsc wyświetlania reklamy przebiega według sprawdzonego procesu. Najpierw wybieramy te kanały, które pozwalają na najniższy koszt dotarcia do grupy docelowej – maksymalizujemy udział tych narzędzi. Jeśli budżet na to pozwala, wybieramy coraz droższe media pod kątem kosztu dotarcia/realizacji celu kampanii. Procedurę powtarzamy aż do wyczerpania budżetu. Dzięki procesowemu podejściu utrzymujemy jakość naszych propozycji na najwyższym poziomie efektywności mediowej.

Często w naszym środowisku mówimy, że reklama internetowa jest mierzalna. Jest to ogromna przewaga nad innymi formami reklamowymi, takimi jak: prasa, radio czy reklama TV. Powiemy Ci dokładnie:

  • Ile osób widziało Twoją reklamę.
  • Ile osób zainteresowało się Twoją reklamą i ją kliknęło.
  • Ile osób przeszło na Twoją stronę internetową i co na niej robiło.

A jeżeli sprzedasz 1000 produktów, będziemy w stanie powiedzieć Ci, ile osób zrobiło zakupy dzięki reklamie, a ile zrobiło zakupy bez udziału reklamy.