Przejdź do

REKLAMA NA 

TIKTOKU

Kampanie reklamowe Google Ads czy Facebook Ads to doskonały sposób na dotarcie do wielu użytkowników. Ale czy do wszystkich? Młode pokolenie ma  swoje upodobania i przyzwyczajenia. Chce tworzyć i bawić się wszystkimi opcjami, jakie daje im internet. Właśnie to oferuje TikTok – zabawę obrazem, filmem, muzyką i montażem. Z czym to się wiąże? Z nieograniczonymi możliwościami.

Reklama na TikToku pozwala na zrealizowanie kreatywnej, zapadającej w pamięć kampanii o szerokim zasięgu, zgodnej z aktualnie panującymi trendami. Nie wiesz, jak się za nią zabrać? Nasz zespół mediowców z przyjemnością Ci pomoże. Zaplanujemy, stworzymy i poprowadzimy kampanię na TikToku tak, aby wygenerować jak najwyższe i najbardziej wartościowe konwersje, a w rezultacie osiągnąć cel, jaki nam i sobie postawiłeś.

Dla kogo jest reklama na TikToku?

Większość użytkowników TikToka to generacja Z, czyli osoby urodzone po 1995 roku. Właśnie ta grupa stanowi Twój cel i do niej musisz kierować swoją reklamę. Nasi eksperci pomogą Ci stworzyć odpowiedni, wartościowy i oryginalny przekaz, który trafi nawet do najbardziej wymagającej grupy, jaką stanowią właśnie najmłodsi użytkownicy.

Na czym polega reklama na TikToku?

TikTok jest obecnie jedną z najpopularniejszych aplikacji, posiadającą ponad 800 milionów aktywnych użytkowników. Twórcy umieszczają w niej krótkie, zazwyczaj 15 – 60 sekundowe, filmiki, które w kreatywny sposób mają odzwierciedlać dany moment, np.poprzez taniec. Ich montowanie w łatwy sposób umożliwia sama aplikacja. Oferuje ona kilka formatów reklamowych, a nasi eksperci pomogą Ci wybrać ten, który zrealizuje Twoje cele reklamowe.

Tworzymy wideo zgodne z DNA Twojej firmy i wybieramy cele reklamowe.

Śledzimy konwersji z reklam od momentu wdrożenia Pixela TikToka, zaplanowania i rozpoczęcia poszczególnych działań, aż po zliczania na podstawie wybranych zdarzeń (np. kliknięcie konkretnego przycisku).

Raportujemy wyniki i optymalizujemy kampanie.

Aby stworzyć odpowiednią reklamę możemy wykorzystać gotowy szablon z tekstami, grafiką i muzyką, przygotować wideo z materiałów umieszczonych na stronie internetowej,  pracować z kreatorem Smart Video (kreator tworzy kompilację z nadesłanych wcześniej materiałów) lub Smart Video Soundtrack (kreator dopasowuje muzykę do przesłanego gotowego filmu). 

Kolejnym etapem jest śledzeniem konwersji z reklam. Nasze zadanie, jako agencji mediowej, polega na monitorowaniu ich na bieżąco – od momentu wdrożenia Pixela TikToka, zaplanowania i rozpoczęcia poszczególnych działań, aż po zliczania na podstawie wybranych zdarzeń (np. kliknięcie konkretnego przycisku). Aplikacja oferuje również kilka celów reklamowych, tj.: pobrania aplikacji na Androidzie lub iOS, sprzedaż, zasięg, świadomość marki, rozważenie interakcji oraz lojalność – followersi. 

Możliwości reklamowania się na TikToku jest cała masa, opcji reklamowych, które oferuje to narzędzie – również. O nich wszystkich opowiedzą Ci nasi mediowcy. Po poznaniu Ciebie, Twojej firmy, grupy docelowej i określonego celu, jaki chcesz osiągnąć, zaproponujemy Ci skuteczne rozwiązania, które naszym zdaniem sprawdzą się najlepiej.