Przejdź do

Kampanie Programmatic Buying i RTB

Mózg człowieka potrzebuje 1/5 sekundy, aby się zakochać. Często jest to decyzja nieracjonalna, a obiekt zainteresowań nie spełnia naszych oczekiwań. Kampania programmatic buying, a w szczególności real time bidding w 75 milisekund umie ocenić czy użytkownik strony internetowej jest zainteresowany Twoim produktem. I tylko jeżeli jest, przystępuje do licytacji przestrzeni reklamowej/wyświetla mu reklamę.

kampania reklamowa

Dla kogo są kampanie programmatic buying i RTB?

Programmatic buying gwarantuje automatyczne, skuteczne i szybkie dotarcie spersonalizowanej reklamy do wybranej grupy odbiorców w sieci. Najbardziej skuteczny jest przy kampaniach promocyjnych e-commerce. Jest to model przeznaczony dla największych marek, gotowych inwestować w reklamę.

Precyzyjne targetowanie i optymalizacja

Kampanie programmatic buying umożliwiają dotarcie do precyzyjnie wskazanej grupy docelowej w momencie, w którym jest ona gotowa na pozytywny odbiór Twojej reklamy.

Personalizacja komunikatu

Dzięki obszernej wiedzy na temat użytkownika, jego cech i zachowań, tworzymy spersonalizowany komunikat reklamowy. Odpowiednio dopasowana i skonstruowana reklama to wyższy współczynnik konwersji i dobrze zagospodarowany budżet reklamowy.

Kierunek rozwoju serwisuŚledzenie ruchu tagami i optymalizacja reklam pod wybrany cel

Obserwując ruch użytkowników pozyskanych narzędziem Double Click badamy ich aktywność na stronie internetowej. Uzyskane dane pozwolą nam na zwiększenie efektywność Twojej kampanii. Wykorzystamy je do dostosowania grupy odbiorców i wykluczenia nieodpowiednich dla Twojej grupy docelowej wydawców.

Jak działają kampanie programmatic buying?

Na podstawie danych o skuteczności algorytmy dostosowują strategię zakupu przestrzeni reklamowej w zależności od wybranego celu kampanii – inna jest strategia zakupowa dla kampanii nakierowanej na sprzedaż a inna dla kampanii nakierowanej na maksymalizację zasięgu i rozpoznawalności marki.

Real time bidding jest technologią, która ma w maksymalnie dużym stopniu integrować i scalać procesy zakupowe. Dąży do automatyzacji niemal każdego procesu, od łączenia kontrahentów, poprzez wystawienie oferty, ustalenie ceny, nadzór nad kampanią i jej optymalizację, aż po rozliczenia finansowe i płatność. Decyzję o tym, która reklama zostanie wyświetlona podejmuje system aukcyjny – wygrywa ten, kto zaoferuje najwyższą stawkę. Licytacje przeprowadzane są osobno dla każdej odsłony, a zakup i emisja reklamy odbywa się w czasie rzeczywistym i trwa mniej niż sekundę.

Dzięki technologii programmatic buying jesteśmy w stanie docierać do konkretnych konsumentów – dopełniając planowanie kontekstowe, wzmacniając remarketing, osiągając lepsze efekty kampanii. Dodatkowo wskaźnik kliknięć w reklamę wyświetlaną w modelu programmatic buying  jest dwukrotnie wyższy w porównaniu do zwykłej e-reklamy.