Przejdź do

Kariera

Znamy się na promocji w internecie i pomagamy naszym Klientom sprzedawać więcej. Prowadzimy projekty SEM, SEO, Google Analytics, Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, TikTok.

Jeśli internety nie są Ci obce, to zapraszamy do nas. Jest fajnie. To, jakim jesteśmy zespołem, możesz zobaczyć na naszym pofilu Facebookowym, Instagramowym czy na LinkedInie.

Chcesz z nami pracować? Wyślij CV na adres praca@fabrykamarketingu.pl.

Poniżej znajdziesz pozycje, na które aktualnie rekrutujemy.

agencja mediowa

Content Corrector / Editor (korekta treści i edycja)

Stanowisko

  • nadzór nad pracą grupy copywriterów;
  • korekta tekstów – nanoszenie uwag i odsyłanie tekstów do twórców;
  • współpraca z osobami zajmującymi się researchem, strategią oraz działaniami SEO;
  • poprawianie drobnych błędów: literówki, znaki interpunkcyjne itp.;
  • weryfikowanie tekstów pod kątem merytorycznym;
  • sprawdzanie, czy tekst jest napisany zgodnie z wymaganiami klienta i wytycznymi SEO;
  • wsparcie zespołu w bieżących działaniach.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka polskiego (w tym: zasad ortografii, stylistyki i interpunkcji);
  • ukończone studia na kierunkach takich jak: edytorstwo, dziennikarstwo, filologia polska, twórcze pisanie (studenci również mile widziani);
  • terminowość i dobra organizacja pracy;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności;
  • samodzielne stanowisko i możliwości szybkiego rozwoju zawodowego;
  • szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne i udział w konferencjach branżowych;
  • badania stylów komunikacji DISC D3;
  • pakiet medyczny w LuxMed i kartę Multisport;
  • osobisty budżet szkoleniowy.

Team Leader / Senior Marketing & PR Specialist

Stanowisko

  • samodzielne prowadzenie projektów marketingowych;
  • tworzenie treści na social media i stronę internetową;
  • współpraca z podwykonawcami (graficy, copywriterzy, specjaliści mediowi) i zarządzanie ich pracą;
  • współpraca z mediami i branżowymi portalami;
  • analiza i optymalizacja działań w powierzonym budżecie;
  • realizacja eventów wewnętrznych i zewnętrznych.

Wymagania:

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • wiedza z zakresu zasad poprawnej polszczyzny, ortografii i interpunkcji 😉
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową;
  • znajomość narzędzi pozwalająca na rozliczanie kampanii i współpracę ze specjalistami: Facebook i LinkedIn Ads (dodatkowo: Brand24, Senuto, Webpozycja, Google Ads i Google Analytics);
  • kreatywne (ale i rzetelne, dokładne) podejście do realizowanych zadań;
  • duża samodzielność w działaniu i myśleniu;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności;
  • samodzielne stanowisko i możliwości szybkiego rozwoju zawodowego;
  • szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne i udział w konferencjach branżowych, np. Infoshare czy I <3 Marketing;
  • badania stylów komunikacji DISC D3;
  • pakiet medyczny w LuxMed i kartę Multisport;
  • osobisty budżet szkoleniowy.

Junior Marketing & PR Specialist

Stanowisko

  • udział w prowadzeniu projektów marketingowych;
  • tworzenie treści na social media i stronę internetową;
  • współpraca z podwykonawcami (graficy, copywriterzy, specjaliści mediowi) i zarządzanie ich pracą;
  • współpraca z mediami i branżowymi portalami;
  • analiza i optymalizacja działań w powierzonym budżecie;
  • realizacja eventów wewnętrznych i zewnętrznych

Wymagania:

  • wiedza z zakresu zasad poprawnej polszczyzny, ortografii i interpunkcji 😉
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową;
  • mile widziana znajomość narzędzi pozwalająca na rozliczanie kampanii i współpracę ze specjalistami: Facebook i LinkedIn Ads;
  • kreatywne (ale i rzetelne, dokładne) podejście do realizowanych zadań;
  • duża samodzielność w działaniu i myśleniu;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności;
  • samodzielne stanowisko i możliwości szybkiego rozwoju zawodowego;
  • szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne i udział w konferencjach branżowych, np. Infoshare czy I <3 Marketing;
  • badania stylów komunikacji DISC D3;
  • pakiet medyczny w LuxMed i kartę Multisport;
  • osobisty budżet szkoleniowy.

Performance Specialist / Specjalista ds. Realizacji Kampanii Internetowych

Stanowisko

  • budowanie strategii reklam płatnych w Internecie – tworzenie ofert i mediaplanów;
  • realizacja kampanii w szczególności: Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, Display&Video 360;
  • bieżąca optymalizacja działań w celu maksymalizacji efektów;
  • analiza i raportowanie wyników kampanii – codzienna praca z Google Analytics;
  • poszukiwanie, analiza i wdrażanie nowych możliwości reklamowych;
  • dbanie o rozwój klienta poprzez dobór odpowiednich narzędzi do kampanii online;
  • współpraca z innymi działami w firmie (obsługa klienta, content i PR);
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług.

Wymagania:

  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • znajomość narzędzi: Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, Google Analytics, Google Tag Manager;
  • znajomość Display&Video 360, Snapchata i TikToka będzie dodatkowym atutem;
  • certyfikaty Google Ads i Google Analytics;
  • kreatywne podejście do realizowanych zadań;
  • umiejętność analitycznego myślenia i umiejętność pracy z liczbami;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową.

Ponadto:

  • entuzjazm i uśmiech,
  • znajomość rynku reklamy internetowej, nowych technologii,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, punktualność,
  • umiejętność skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu,
  • kreatywność i wykazywanie inicjatywy;
  • wysoka kultura osobista,
  • duża samodzielność w działaniu,
  • znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności;
  • samodzielne stanowisko i możliwości awansu;
  • możliwość szybkiego rozwoju zawodowego – zainwestujemy w Ciebie czas oraz naszą wiedzę;
  • szkolenia ze sprzedaży i produktu wewnętrzne i zewnętrzne;
  • szkolenia i udział w konferencjach branżowych np. Infoshare, I <3 Marketing;
  • dla każdego z członków zespołu realizujemy badania stylów komunikacji DISC D3;
  • pakiet medyczny w LuxMed i kartę Multisport.

Junior Account Executive – reklama internetowa i mobilna

Stanowisko

  • prowadzenie projektów – kampanie reklamowe;
  • prowadzenie spotkań i negocjacji biznesowych;
  • opracowywanie koncepcji sprzedaży oraz przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych szytych na miarę potrzeb klientów;
  • prowadzenie harmonogramu prac i rozliczeń;
  • podtrzymywanie bieżących relacji biznesowych oraz aktywne budowanie nowych.

Wymagania:

  • entuzjazm i uśmiech, lubisz kontakt z ludźmi;
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i punktualność;
  • kreatywność i inicjatywa, wysoka kultura osobista;
  • umiejętność skutecznej komunikacji (pisemnej i werbalnej) i pracy pod presją czasu;
  • duża samodzielność w działaniu i myśleniu;
  • zainteresowanie rynkiem reklamy internetowej i nowych technologii (nie musisz mieć doświadczenia w tych dziedzinach);
  • znajomość języka angielskiego (w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację);
  • biegła znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie: podstawa + przejrzysty system premiowy, oparty na wynikach;
  • samodzielne stanowisko i możliwości awansu;
  • możliwość szybkiego rozwoju zawodowego – zainwestujemy w Ciebie czas oraz naszą wiedzę;
  • szkolenia ze sprzedaży i produktu (wewnętrzne i zewnętrzne, np. szkolenia Google Partners, szkolenia Facebook, udział w konferencjach branżowych);
  • pakiet medyczny w LUX MED;
  • karta Multisport.

Junior Influencer Marketing Specialist

Stanowisko

  • obsługa kampanii influencerskich,
  • przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych szytych na miarę potrzeb klientów,
  • zarządzanie współpracą, kierowanie działaniami influencerów,
  • weryfikowanie dostarczanych przez influencerów treści,
  • monitorowanie wyników kampanii,
  • budowanie relacji z influencerami,
  • tworzenie strategii kampanii.

Wymagania:

  • dostępność na min. ⅘ etatu,
  • zainteresowanie marketingiem i światem social mediów,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,
  • znajomość pakietu MS Office.

Ponadto:

  • uśmiech, entuzjazm i zapał do pracy;
  • kreatywność i zaangażowanie
  • doskonała organizacja pracy, punktualność, rzetelność,
  • umiejętność skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie i rozwój,
  • podnoszenie kwalifikacji – i to nie tylko kreatywnych, ale też biznesowych,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • zespół z ludzką twarzą i poczuciem humoru,
  • ciekawe, kreatywne i angażujące projekty,
  • szkolenia z produktu (wewnętrzne i zewnętrzne).

SEO Specialist

Stanowisko

  • prowadzenie projektów SEO,
  • przygotowywanie audytów SEO, raportów, zestawień, analiz, prezentacji dla działu sprzedaży oraz klientów,
  • udział w spotkaniach z klientami.

Wymagania:

  • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość technicznych i contentowych aspektów pozycjonowania,
  • znajomość narzędzi: ScreamingFrog, Senuto, Majestic, Ahrefs, Google Search Console, Google Analytics,
  • chęć rozwoju w marketingu internetowym (szczególnie w SEO),
  • swobodne poruszanie się w internecie (np. forach, blogach, serwisach, sklepach internetowych),
  • umiejętności redagowania tekstów (m.in.: opisów, artykułów),
  • znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość HTML, XML, JS, CSS będzie dodatkowym atutem,
  • język angielski w stopniu umożliwiającym rozmowę.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie: 3000–4500 zł netto (w zależności od doświadczenia i umiejętności),
  • rozwój,
  • inwestycje w Ciebie – nauczymy Cię rzeczy, których nie umiesz,
  • udział w szkoleniach zewnętrznych i imprezach branżowych,
  • zespół z ludzką twarzą i poczuciem humoru,
  • praktyczne projekty.