Przejdź do

Kampanie i reklama na LinkedInie

Media społecznościowe stały się kompleksowym narzędziem biznesowym, a przodującym w tym zakresie serwisem jest obecnie LinkedIn. W Polsce LinkedIn łączy niemal 3,5 mln osób na różnych poziomach zaawansowania i aktywności, a ponad 0,5 mln z nich to pracownicy na wysokich stanowiskach. Nasz zespół doświadczonych mediowców realizuje kampanie, w tym także kampanie na LinkedInie, które – z idealnie zoptymalizowanym budżetem – docierają do wybranej grupy docelowej, realizując przy tym założone cele.

Dla kogo jest reklama na LinkedInie?

LinkedIn świetnie działa przy sprecyzowanych kampaniach B2B, ale też reklamach konsumenckich. Jest więc dobrym sposobem marketingowej komunikacji zarówno dla dużych firm, jak i małych przedsiębiorstw. Dzięki opracowaniu wielu formatów reklamowych i zwiększonym możliwościom analitycznym LinkedIn pozwala na szczegółowe określenie odbiorcy kampanii, co przekłada się na jej mierzalne efekty. Targetowanie pozwala też na dotarcie do osób, które nie znajdują się bezpośrednio w Twojej grupie docelowej, ale wykazują podobne aktywności.

Dobór grupy docelowej

LinkedIn oferuje możliwość bardzo dokładnego targetowania. To oznacza, że możesz docierać z reklamą tylko do osób potencjalnie zainteresowanych Twoim produktem bądź usługami.

Monitoring i optymalizacja kampanii

Dzięki możliwościom sprecyzowanego targetowania, które daje nam LinkedIn, ustawiamy kampanie realizujące cele w korzystnym budżecie.

Analityka

Dzięki wnikliwej analityce internetowej jesteśmy w stanie optymalizować kampanie, co prowadzi do zwiększenia współczynnika realizacji celu.

Na czym polega reklama na LinkedInie?

Płatna kampania LinkedIn Ads pozwala nam kierować reklamy do bardzo dobrze sprecyzowanej grupy odbiorców – zarówno pod względem stanowisk pracy, branż, jak i wielkości firmy, w której pracują. Na swoich profilach użytkownicy sami podają ww. dane, dzięki czemu mamy pewność, że nasze targetowanie jest dokładne. Tworzenie płatnej reklamy na LinkedInie opiera się o trzy cele (do wyboru):

  • świadomość,
  • zainteresowanie,
  • konwersje.

Nasi specjaliści wybiorą odpowiedni cel kampanii i zoptymalizują ją w taki sposób, żeby realizowała Twoje cele biznesowe. Jeśli więc prowadzisz firmę, w której Twoimi klientami są osoby związane z biznesem, albo po prostu chcesz precyzyjnie kierować reklamy pod kątem cech zawodowych swoich odbiorców – LinkedIn to świetne miejsce do promocji.