Przejdź do

Kampanie na LinkedIn

Media społecznościowe stały się kompleksowym narzędziem biznesowy, a przodującym w tym zakresie serwisem jest obecnie LinkedIn. W Polsce LinkedIn łączy niemal 3,5 mln osób na różnych poziomach zaawansowania i aktywności, a ponad 0,5 mln z nich to pracownicy na wysokich stanowiskach. Nasz zespół doświadczonych mediowców realizuje kampanie, które docierają do wybranej grupy docelowej z idealnie zoptymalizowanym budżetem, realizując przy tym założone cele.

Dla kogo jest reklama na LinkedIn?

LinkedIn świetnie działa przy sprecyzowanych kampaniach B2B, ale też reklamach konsumenckich – jest więc dobrym sposobem marketingowej komunikacji zarówno dla dużych firm, jak i małych przedsiębiorstw. Dzięki opracowaniu wielu formatów reklamowych i zwiększonym możliwościom analitycznym LinkedIn pozwala na szczegółowe określenie odbiorcy kampanii, co przekłada się na jej mierzalne efekty. Targetowanie pozwala też na dotarcie do osób, które nie znajdują się bezpośrednio w Twojej grupie docelowej, ale wykazują podobne aktywności.

Dobór grupy docelowej

LinkedIn oferuje możliwość bardzo dokładnego targetowania – oznacza to, że możesz docierać z reklamą tylko do osób potencjalnie zainteresowanych Twoim produktem, bądź usługami.

Monitoring i optymalizacja kampanii

Dzięki możliwościom sprecyzowanego targetowanie, które daje nam LinkedIn, ustawiamy kampanie realizujące cele w korzystnym budżecie.

Analityka

Dzięki wnikliwej analityce internetowej jesteśmy w stanie optymalizować kampanie co prowadzi do zwiększenia współczynnika realizacji celu.

Na czym polega reklama na LinkedIn?

Płatna kampania LinkedIn Ads umożliwia kierowanie reklam do bardzo dobrze sprecyzowanej grupy odbiorców, zarówno pod względem stanowisk pracy, branż, jak i wielkości firmy, w której pracują. Dzięki temu, że użytkownicy sami podają ww. dane na swoim profilu, mamy pewność, że nasze targetowanie jest dokładne. Tworzenie płatnej reklamy na platformie LinkedIn opiera się o trzy cele (do wyboru): świadomość, zainteresowanie i konwersje.

Nasi specjaliści wybiorą odpowiedni cel kampanii i zoptymalizują ją w taki sposób, aby realizowała Twoje cele biznesowe. Jeśli więc prowadzisz firmę, w której Twoimi Klientami są osoby związane z biznesem albo po prostu chcesz precyzyjnie kierować reklamy pod kątem cech zawodowych odbiorców – LinkedIn to świetne miejsce do promocji.