Pozycjonowanie Gdańsk

skuteczne pozycjonowanie stron w Google

Pozycjonowanie stron internetowych – czym jest?

Twoja firma znajduje się w Gdańsku lub okolicach i chciałbyś pozyskać nowych klientów właśnie z tego regionu? Sposobem na to jest pozycjonowanie lokalne. Czym dokładnie jest, jak podjąć skuteczne działania i co zyskasz dzięki lepszej widoczności Twojej firmy w internecie? Skontaktuj się z nami, a o wszystkim Ci opowiemy.
Czasy się zmieniły. Kiedyś potencjalnych klientów zachęcało się do skorzystania z oferty głównie za pomocą ulotek, ogłoszeń w prasie, radiu czy na słupach reklamowych. Firmy dysponujące większym budżetem mogły sobie pozwolić na krótki spot reklamowy prezentujący ich usługi w telewizji. Wraz z rozwojem Internetu lwia część działań wizerunkowych i reklamowych przeniosła się do sieci. To tam szukamy wszelkich informacji – również tych o firmach, produktach i szerokiej ofercie usług.

Aż 96,77% polskich internautów szuka treści w wyszukiwarce Google (dane dotyczą 2022 roku). Wśród nich z pewnością są też osoby, które szukają konkretnych produktów lub usług na lokalnym rynku. Zasadniczą kwestią jest więc… dać im się znaleźć. Niestety samo posiadanie atrakcyjnej i funkcjonalnej strony czy sklepu internetowego nie wystarczy. Nie jest to takie proste – zwłaszcza w obliczu prężnie działającej lokalnej konkurencji. Jak więc zwiększyć ruch strony internetowej, zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarce i przyciągać do siebie klientów?

Z pomocą przychodzi tu pozycjonowanie stron internetowych. Jest to wielowymiarowy proces, mający na celu zwiększenie widoczności danej witryny na określone słowa kluczowe w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Obejmuje on zarówno działania na stronie www (on-site), jak i poza nią (off-site).

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz

    Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce Google — co możesz zyskać?

    Odpowiednio prowadzone lokalne pozycjonowanie stron internetowych zaowocuje poprawą widoczności Twojej firmy w sieci. Innymi słowy: sprawi, że po wpisaniu określonej frazy kluczowej Twoja witryna pokaże się w wynikach wyszukiwania Google – i to na jak najwyższych pozycjach. Dzięki temu osoby mieszkające lub przebywające w okolicy z większym prawdopodobieństwem odwiedzą Twoją stronę i rozważą zakup produktu, lub skorzystanie z usług.

    Dlaczego pozycjonowanie strony internetowej ma takie znaczenie? Zastanów się, czy poszukując czegoś w sieci, zaglądasz na kolejne strony z wynikami wyszukiwania, czy może skupiasz się na pierwszej? No właśnie. Nie wynika to jedynie z naszego lenistwa czy braku czasu – strony i produkty, które plasują się na pierwszej karcie w wynikach wyszukiwania, jawią się odbiorcom jako bardziej godne zaufania. A zaufanie klientów jest obecnie jedną z najpotężniejszych walut.

    Dobrze zoptymalizowana strona pokaże się osobom poszukującym lokalnie produktów z Twojej oferty lub świadczonych przez Ciebie usług. To z kolei przełoży się na większą liczbę nowych klientów, którzy z owej oferty skorzystają, i tym samym większe przychody. Dodatkowe benefity to zyskanie przewagi nad konkurencją oraz fakt, że zwiększy się rozpoznawalność Twojej firmy.

    Pozycjonowanie Gdańsk – dla kogo jest ta usługa?

    Pozycjonowanie lokalne stron internetowych w Gdańsku będzie korzystne dla firm, które:

    • Posiadają sklepy stacjonarne w okolicy.
    • Oferują usługi dedykowane dla klientów z tego rejonu.
    • Znajdują się w Gdańsku i świadczą usługi typu offline, czyli przykładowo salony kosmetyczne, siłownie, warsztaty samochodowe itd.
    • Działają tylko w sieci, ale są zarejestrowane w mieście Gdańsk — to dodatkowa możliwość na zwiększenie widoczności, którą naprawdę warto wykorzystać.

    Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie lokalne?

    Gdańsk to jedno z największych miast w Polsce – zarówno pod względem powierzchni, jak i zaludnienia (ponad 470 tys. mieszkańców; stan na grudzień 2021). W jego skład wchodzi 35 dzielnic. Nie należy pomijać faktu, że jest to miasto atrakcyjne nie tylko pod względem biznesowym, ale i turystycznym, co dodatkowo zwiększa jego potencjał. Wzrost widoczności na frazy związane z konkretną lokalizacją pozwoli Twojej stronie na dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów (nie tylko stałych mieszkańców, ale także turystów) i zwiększenie ruchu stron internetowych w Gdańsku, co przełoży się na osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce.

    zespół SEO FM

    pozycjonowanie-gdansk
    pozycjonowanie-gdansk
    pozycjonowanie-gdansk
    pozycjonowanie-gdansk
    pozycjonowanie-gdansk
    pozycjonowanie-gdansk