Audyt SEO
Czyli przegląd techniczny serwisu www
Czy zaryzykowałbyś podróż samochodem, nie będąc pewnym stanu technicznego pojazdu? A może chciałbyś się wybrać w nieznane bez mapy i wskazówek? My też nie. Dlatego przed podjęciem się procesu, jakim jest pozycjonowanie, rekomendujemy wykonanie audytu SEO Twojej strony internetowej. Jest to element wprowadzający, pozwalający rozeznać się w widoczności i czytelności pozycjonowanej strony www. Dzięki niemu możemy wskazać elementy serwisu wymagające poprawy pod kątem SEO, a także zaproponować kierunek rozwoju witryny.

Czym jest audyt SEO strony internetowej?
Audyt strony www jest pierwszym krokiem w procesie pozycjonowania i optymalizacji strony www. To wnikliwa analiza SEO przedstawiona w postaci dokumentu zawierającego informacje na temat elementów strony wymagających poprawy pod kątem wyszukiwarki internetowej. Sprawia, że działania podejmowane w ramach SEO realizowane są w przemyślany sposób, na podstawie konkretnych danych.
Dla kogo jest audyt SEO?
Wierzymy, że każda firma, której zależy na widoczności w Google, powinna zdecydować się na audyt strony internetowej. Przeznaczony jest on dla wszystkich tych, którzy chcą, żeby ich strona była wyżej; jest podstawą do rozpoczęcia procesu pozycjonowania. Audyt SEO nazywany jest pozycjonowaniem pasywnym – działaniem jednorazowym. Wprowadzając zmiany w nim opisane, sprawiasz, że strona staje się bardziej atrakcyjna dla wyszukiwarek. Aby efekty były zadowalające, prace optymalizacyjne nad serwisem należy wykonywać równolegle z pozycjonowaniem aktywnym.
Audyt SEO jest także źródłem wiedzy na temat postrzegania Twojej strony przez roboty Googla. Dostarczany jest w formie czytelnego raportu, będącego całościowym przeglądem audytowanego serwisu.
Jak działa audyt SEO?
Audyt SEO jest dokumentem będącym efektem pracy analityka SEO. Sam w sobie nie ma mocy sprawczej, jednak jest podstawą działań SEO. Bez niego próby zdobywania wysokich pozycji będą mniej efektywne i przejrzyste.
Istnieją elementy, takie jak: metatagi czy prawidłowo skonstruowane adresy URL, których zmiana nie wymaga wiele pracy, a ma duży wpływ na pozycję strony. W audycie SEO przez nas przygotowanym opisane są wszystkie elementy na Twojej stronie, które wymagają poprawy, a także wskazówki, jak je zoptymalizować. Większość prac optymalizacyjnych związana będzie z tworzeniem treści: opisów produktów czy tekstów blogowych, a także publikowaniu ich w określony sposób.
Jednak zdobywanie pozycji to nie tylko praca nad tekstem. Dobry audyt SEO sprawdza stronę pod kątem technicznym i zawiera szereg wytycznych dla webdeweloperów.
Po wdrożeniu wszystkich zmian wykonujemy reaudyt serwisu. Tym samym sprawdzamy, w jaki sposób działania wpłynęły na zmianę pozycji.