Audyt SEO
Przegląd techniczny serwisu www

Czy zaryzykowałbyś podróż samochodem, nie będąc pewnym stanu technicznego pojazdu? A może chciałbyś się wybrać w nieznane bez mapy czy innych wskazówek? Nie? My też nie.
Dlatego przed podjęciem się procesu, jakim jest pozycjonowanie, rekomendujemy wykonanie audytu SEO Twojej strony internetowej. Jest to element wprowadzający, pozwalający rozeznać się w widoczności i czytelności pozycjonowanej strony www. Dzięki niemu możemy wskazać elementy serwisu, które wymagają poprawy, a także zaproponować dalszy kierunek rozwoju witryny.
Czym jest audyt SEO strony internetowej?
Audyt strony www jest pierwszym krokiem w procesie jej pozycjonowania i optymalizacji. To wnikliwa analiza SEO, przedstawiona w postaci dokumentu, zawierającego informacje na temat elementów strony wymagających poprawy pod kątem wyszukiwarki internetowej. Dzięki audytowi działania podejmowane w ramach SEO realizowane są w przemyślany sposób, na podstawie konkretnych danych, ale przede wszystkim – mają ściśle określony cel, jakim jest zajmowanie wysokich pozycji w rankingach wyszukiwarek.
Pozycjonowanie stron internetowych to złożony i czasochłonny proces. Po wnikliwej analizie Twojej strony wskażemy Ci jej elementy wymagające poprawy lub całkowitej modyfikacji. Wszystkie dane przedstawimy w postaci czytelnego raportu, po czym wspólnie go omówimy. Znajdziesz w nim również nasze rekomendacje i wskazówki dotyczące dalszych działań oraz kierunku rozwoju witryny – one pozwolą Ci ustalić szczegółowy i dokładnie przemyślany plan pozycjonowania.
Warto jednak, żebyś pamiętał, że audyt SEO jest działaniem jednorazowym – dlatego też często nazywa się go pozycjonowaniem pasywnym. Wprowadzając zmiany w nim opisane, sprawiasz, że strona staje się bardziej atrakcyjna dla wyszukiwarek. Prace optymalizacyjne należy więc wykonywać równolegle z pozycjonowaniem aktywnym – wtedy efekty na pewno będą zadowalające.
Dla kogo jest audyt strony www?
Wierzymy, że każda firma, której zależy na widoczności w Google, powinna zdecydować się na audyt strony www. Z reguły jest on podstawą do rozpoczęcia procesu jej optymalizowania. Szczegółowa analiza strony przyda się jednak każdemu, kto chce, by jego witryna zajmowała wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.
Spośród innych sytuacji, w których przeprowadzenie audytu SEO będzie najlepszym rozwiązaniem, możemy wymienić także następujące:
Widoczność strony spada lub witryna od dłuższego czasu nie wykazuje progresu. Audyt SEO pomoże ustalić, w czym tkwi przyczyna takiego stanu rzeczy.
Twoja konkurencja nagle znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania. Dzięki audytowi strony internetowej będziemy mogli określić moment, w którym liczba osób odwiedzających witrynę gwałtownie spadła lub kiedy strona przestała pojawiać się w SERP-ach.
W serwisie zostają wprowadzone zmiany techniczne. Audyt SEO dostarczy informacji na temat wpływu tych zmian na wszelkie dotychczasowe działania SEO i cały proces optymalizacji witryny.
Podejmujesz decyzję o zmianie agencji SEO, z którą do tej pory współpracowałeś. Analiza strony pozwoli zweryfikować, czy wybrana przez Ciebie agencja stosuje bezpieczne i skuteczne metody działania.
Nie masz czasu, żeby śledzić nowinki ze świata SEO i być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami Google. Dzięki audytowi strony internetowej będziemy mogli ocenić, które elementy należy dostosować do aktualnych wymogów algorytmów.
Nic też nie stoi na przeszkodzie, żeby wykonanie audytu SEO zlecać okresowo. Jest to na pewno dogodna opcja dla osób, którym zależy na utrzymaniu wypracowanej pozycji w rankingach.
Dlaczego my?
Chcemy, aby Twoja firma osiągnęła sukces. Dlatego SEO i wszelkie działania optymalizacyjne traktujemy jak coś więcej niż tylko wprowadzenie zmian na stronie. Dla nas to także inwestycja w rozwój Twojej marki.
Wiemy, że możesz nie być pewien, czy SEO jest dla Ciebie lub czy przyniesie Ci korzyści. Dlatego skontaktuj się z nami – odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i przedstawimy Ci ofertę dopasowaną do Twojego biznesu.