Audyt SEO strony internetowej

/Audyt SEO strony internetowej
Audyt SEO strony internetowej 2018-06-13T10:10:53+00:00
Audyt SEO, czyli przegląd techniczny serwisu www

Audyt SEO, czyli przegląd techniczny serwisu www

Czy zaryzykowałbyś podróż samochodem nie będąc pewnym stanu technicznego pojazdu? A może chciałbyś się wybrać w nieznane bez mapy i wskazówek? My też nie. Dlatego przed podjęciem się procesu pozycjonowania rekomendujemy wykonanie audytu SEO Twojej strony internetowej. Jest to element wprowadzający i pozwalający rozeznać się w widoczności i czytelności pozycjonowanej strony www. Dzięki audytowi SEO możemy wskazać elementy serwisu wymagające poprawy pod kątem SEO, a także wskazać kierunek rozwoju witryny.

Co to jest audyt SEO strony internetowej?

Audyt strony www jest pierwszym krokiem w procesie pozycjonowania i optymalizacji strony www. To wnikliwa analiza SEO przedstawiona w postaci dokumentu zawierającego informacje na temat elementów strony wymagających poprawy pod kątem wyszukiwarki internetowej. Sprawia, że działania podejmowane w ramach procesu SEO realizowane są w przemyślany sposób, na podstawie konkretnych danych.

Dla kogo jest Audyt SEO strony www?

Wierzymy, że każda firma, której zależy na widoczności w Google powinna zdecydować się na audyt strony internetowej. Przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy chcą, żeby ich strona była wyżej i jest podstawą do rozpoczęcia procesu pozycjonowania. Audyt SEO nazywany jest pozycjonowaniem pasywnym – działaniem jednorazowym. Wprowadzając zmiany w nim opisane, sprawiasz, że strona staje się bardziej atrakcyjna dla wyszukiwarek. Aby efekty były zadowalające, prace optymalizacyjne nad serwisem należy wykonywać równolegle z pozycjonowaniem aktywnym.

Audyt SEO jest także źródłem wiedzy na temat postrzegania Twojej strony zarówno przez roboty Googla. Dostarczany jest w formie czytelnego raportu, będącego całościowym przeglądem audytowanego serwisu.

Na czym skupiamy się w Audycie SEO strony internetowej?

Jak działa Audyt SEO? 

Audyt SEO jest dokumentem, będącym efektem pracy analityka SEO. Sam w sobie nie ma mocy sprawczej, jednak jest podstawą działań SEO. Bez niego próby zdobywania wysokich pozycji będą mniej efektywne i przejrzyste.

Istnieje wiele elementów takich jak meta tagi czy prawidłowo skonstruowane adresy URL, których zmiana nie wymaga wiele pracy, a ma znaczący wpływ na pozycję strony. W audycie SEO przygotowanym przez nas, opisane są wszystkie elementy na Twojej stronie, które wymagają poprawy, a także wskazówki jak je zoptymalizować. Większość prac optymalizacyjnych związana będzie z tworzeniem treści: opisów produktów czy tekstów blogowych, a także publikowaniu ich w określony sposób. [link do artykułu o audycie SEO?]

Zdobywanie pozycji to nie tylko praca nad tekstem. Dobry audyt SEO sprawdza stronę pod kątem technicznym i zawiera szereg wytycznych dla webdeweloperów.

Po wdrożeniu wszystkich zmian uwzględnionych w audycie, wykonujemy reaudyt serwisu. Sprawdzamy w jaki sposób działania wpłynęły na zmianę pozycji.

Dlaczego Fabryka Marketingu?

  • Szefem działu SEO jest wysokiej klasy specjalista i uznany bloger – Paweł Zgred Gontarek.

  • Tworząc audyt SEO podchodzimy do tematu całościowo. Zapoznajemy się ze specyfiką branży. Zależy nam na tym, aby klient otrzymał takie wytyczne w audycie, po wprowadzeniu których zauważalny będzie wzrost pozycji pod kątem fraz kluczowych.

  • Proponujemy kierunek rozwoju serwisu, nie tylko pod kątem zmian technicznych, ale również proponując kierunek rozwoju zawartości strony. Towarzyszymy klientowi podczas wdrażania audytu, monitorując jego działania i szkoląc go z SEO.

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do kontaktu - Wyślij brief!




Zgody


Najczęściej zadawane pytania

Strona jest nowa, po co mi audyt strony?

Audyt jest analizą serwisu zarówno pod kątem wyszukiwarki jak i użytkowników. W audycie SEO zawieramy elementy, które warto poprawić, aby poprawić widoczność i pozycje fraz kluczowych serwisu.

Dodatkowo, dla nowopowstałej strony internetowej, audyt może być nie tylko wypisem błędów, a także wskazówką w jaką stronę powinien rozwijać się serwis. Dlatego też warto jest sprawdzić stronę kątem SEO, zarówno nową, jak i tę, która funkcjonuje już od lat.

Moja strona była niedawno audytowana, czy potrzebna mi jest kolejna analiza strony?

Audyt audytowi nierówny. Każdy specjalista zwraca uwagę na inne kwestie. Dokonując audytu, zapoznajemy się również ze stroną i specyfiką danej branży. Dodatkowo w audycie SEO proponujemy co warto dodać i jak rozbudować serwis.

Czy zajmujecie się również wprowadzaniem rekomendacji z audytów?

Nie wprowadzamy osobiście zmian w serwisie. Nie jesteśmy deweloperami stron internetowych. Oczywiście, nie zostawiamy klienta samego z wprowadzaniem zmian audytowych. Współpracujemy z deweloperami klienta i po wprowadeniu zaleceń dokonujemy reaudytu serwisu. Posiadamy zaufanych partnerów, których możemy polecić do wdrożenia audytu.

Czy aby audyt SEO był skuteczny muszę wprowadzić wszystkie zalecenia?

Rekomendujemy stosowanie się do wszystkich wytycznych wskazanych w dostarczonym audycie, jednak uwzględnienie nawet niewielkiej ilości uwag zawartych w raporcie będzie prowadziła do poprawy widoczności serwisu w wyszukiwarce Google.

Dodatkowo do każdego punktu audytu dodajemy wagi i harmonogram prac, który pozwala zwrócić uwagę na najbardziej potrzebne zmiany.

Będę robił nową stronę, czy teraz warto robić audyt SEO?

Warto zrobić audyt już teraz. Po pierwsze, bo mogą znaleźć się kwestie, które uda się zmienić już na obecnej stronie i podnieść pozycje. Po drugie, bo audyt SEO da wskazówki jakich błędów uniknąć przy nowo tworzonym serwisie. Po trzecie audyt pokaże jakie zasoby powinna mieć nowa witryna. Te czynniki sprawiają, że audyt SEO jest podstawą przy rozpoczynanym procesie pozycjonowania strony www.

Co mi da audyt SEO?

Audyt SEO pokaże co należy poprawić w serwisie, zarówno pod kątem technicznym, jak i również treściowym. Wytyczne zawarte w audycie SEO są podstawowym elementem optymalizacji serwisu pod kątem SEO oraz pokazują kierunek rozwoju serwisu internetowego.

Subscribe to our newsletter