Przejdź do

Pozycjonowanie szeroki-długi ogon (long tail)

Pozycjonowanie szeroki-długi ogon (long tail)

Pozycjonowanie long tail staje się coraz bardziej popularne ze względu na użytkowników, którzy wpisują sprecyzowane frazy w wyszukiwarkę Google. Dzięki temu pozycjonowanie na frazy długiego ogona jest skuteczne i pozwala dotrzeć bezpośrednio do potencjalnych klientów.

Obszar kompozycji 2

Dla kogo jest pozycjonowanie na długi ogon?

Pozycjonowanie long tail (pozycjonowanie na długi ogon) jest szczególnie przydatne dla E-commerce, ponieważ klienci poszukują konkretnego produktu i wpisują jego określone cechy w wyszukiwarkę. Strategia ta jest też dobra dla firm, które posiadają  portale o rozbudowanej architekturze informacji.

Dopasowywanie słów kluczowych

Kluczowy element procesu SEO. Wraz z Tobą wybieramy słowa kluczowe, wokół których tworzona jest strategia SEO.

Audyt SEO i optymalizacja strony www

Na podstawie dopasowanych słów kluczowych przeprowadzamy Audyt SEO Twojej strony internetowej. Jest on zbiorem wytycznych, na podstawie których serwis powinien być zoptymalizowany.

Pozycjonowanie strony

Następnym krokiem w pozycjonowaniu strony www jest pozyskiwanie wartościowych linków. Wzmacniamy pozycję i wiarygodność Twojej strony.

Czym jest pozycjonowanie stron long tail?

Long tail to pozycjonowanie strony na wielowyrazowe (składające się z ok. 4–5 słów) frazy kluczowe. Zwykle są to frazy mało konkurencyjne, ale generują ruch wysokiej jakości. Użytkownik wpisujący sprecyzowane frazy wie, czego szuka, jest skłonny wejść na stronę, która odpowiada na jego potrzebę, i tam dokonać zakupu.