Przejdź do

Pozycjonowanie lokalne

W szybko rozwijającym się świecie oczekujemy natychmiastowej odpowiedzi na nasze W szybko rozwijającym się świecie oczekujemy natychmiastowej odpowiedzi na nasze potrzeby, m.in. z tego powodu, podczas wyszukiwania w Google oraz Mapy Google, wpisujemy częściej frazy odnoszące się do konkretnych lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne daje szansę firmom na pozyskanie klientów znajdujących się w ich bezpośredniej okolicy. Pozwala ono również ograniczyć koszty potrzebne na promowanie swojego biznesu w sieci.

Pozycjonowanie lokalne

Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?

Lokalne SEO jest szczególnie ważne dla firm świadczących swoje usługi na niewielkim obszarze. Jeśli prowadzisz lokalny biznes, a Twoimi klientami są przede wszystkim osoby z okolicy, warto, abyś właśnie do nich adresował swoje usługi. Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdza się  także wtedy, gdy ktoś wyszukuje konkretne usługi, będąc tymczasowo w okolicy.

Co to jest lokalne pozycjonowanie lokalne strony?

Lokalne pozycjonowanie strony Google (SEO) nie jest jednorazową akcją, a długotrwałym procesem poprawiającym pozycję w Google. Wierzymy, że każda lokalna firma posiadająca własną stronę internetową powinna zadbać o jej widoczność. Specjaliści SEO z Fabryki Marketingu pomogą Twojej stronie osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie lokalne Google – dlaczego warto?

Pozycjonowanie lokalne dąży do zwiększenia widoczności strony internetowej w Google oraz poprawy pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania. Ma to na celu realizację najważniejszego założenia procesu pozycjonowania strony www, czyli zwiększenia ruchu na stronie. Większy ruch to lepsza sprzedaż.

Lokalne SEO daje znacznie większe szanse na pojawienie się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce po wpisaniu ogólnych fraz i zapytań, niż gdyby pozycjonować się w skali całego kraju. Dla wielu biznesów lokalnych jest to nierzadko kluczowe działanie, dzięki któremu zdobywają nowych klientów. W momencie, gdy Twoja firma działa lokalnie, to pozyskani klienci mogą do Ciebie wielokrotnie wracać.

Wszystkie te zalety ma pozycjonowanie lokalne. Jeśli prowadzisz firmę działającą stacjonarnie i ograniczoną działaniem do najbliższej okolicy, to lokalne SEO jest właśnie dla Ciebie. Cennik zależy od rodzaju Twojej strony – skontaktuj się z nami i otrzymaj wycenę.

Jak przebiega pozycjonowanie lokalne?

Dopasowanie słów kluczowych

To kluczowy element procesu SEO. Wraz z Tobą wybieramy słowa kluczowe, wokół których tworzona jest strategia SEO.

Audyt SEO i optymalizacja strony www

Na podstawie dopasowanych słów kluczowych przeprowadzamy Audyt SEO Twojej strony internetowej. Jest on zbiorem wytycznych, na podstawie których serwis powinien być zoptymalizowany.

Pozycjonowanie lokalne strony

Następnym krokiem w pozycjonowaniu lokalnym strony www jest pozyskiwanie wartościowych linków. Wzmacniamy pozycję i wiarygodność Twojej strony.

Wizytówka Google Moja Firma dla firm lokalnych

fabryka

Pozycjonowanie lokalne to także pozycjonowanie w mapach Google. Google Maps jest używane już nie tylko do nawigacji, ale również do wyszukiwania firm, usług i sklepów w najbliższej okolicy – zwłaszcza na smartfonach. Do oznaczania firm na mapie Google służy wizytówka Google Twoja Firma. Mając tę wizytówkę, możesz oznaczyć na mapie Google Twoją firmę, a to pomoże klientom w jej odnalezieniu.

Informacja o Twojej działalności będzie się wyświetlała także w lokalnych wynikach wyszukiwania – i to przed standardowymi wynikami. Jest to jeden z najlepszych sposobów na pozycjonowanie lokalne firmy i zdobywanie wartościowych klientów. Dobrze zarządzana wizytówka Google Moja Firma buduje profesjonalny wizerunek. Pozycjonowanie lokalne – jak można je poprawić?

Mając wizytówkę Google Moja Firma, możesz zwiększać swoje szanse na zdobycie klientów poprzez różne działania.

Ważnym czynnikiem jest NAP (skrótowiec od name, address, phone). Poprawnie wypełnione i spójne (to bardzo ważne!) dane firmy w różnych miejscach dają Google jasną informację, że jesteś godny zaufania. Opinie i recenzje również mają duży wpływ na pozycjonowanie lokalne wynikach wyszukiwania. Podobnie jak NAP mają dużą wartość dla Google’a, ale także dla klientów – nie trzeba tłumaczyć, jak wiele znaczą dla nich pozytywne opinie. Im wyższa  średnia przy większej liczbie ocen, tym większa szansa na wyższą pozycję.

Na pozycję w lokalnym SEO wpływa także to, jak wizytówka będzie wypełniona. Profesjonalne fotografie, możliwość zadawania pytań czy rezerwacji online – wszystko to pozytywnie działa na odbiór przez klientów, wyszukiwarkę Google oraz na pozycjonowanie lokalne.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy zbudować Twoją pozycję w Google!