Przejdź do

Pozycjonowanie Magento

Magento to kompletna platforma e-commerce z gotowym oprogramowaniem, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób można zbudować sklep internetowy. Magento wybierane jest przez użytkowników przede wszystkim ze względu na przyjaznym dla pozycjonowania sklepu system. Jak więc sprawić, aby Twoja platforma wyróżniała się w wynikach wyszukiwania i przyciągnęła klientów?

Pozycjonowanie strony w Magento –  na czym polega

Pozycjonowanie Magento, podobnie jak w przypadku innych systemów zarządzania treścią, polega na optymalizacji serwisu zgodnie z dobrymi praktykami SEO. Warto zacząć je od przygotowania strony w taki sposób, aby była dla użytkownika czytelna.

Osoba, która odwiedza naszą stronę od początku musi wiedzieć, gdzie się znalazła i jakich usług, bądź produktów, może na niej szukać. Jest to ważne także dla Google, który docenia transparentne treści, dzięki czemu strona jest wyżej w wynikach wyszukiwania. 

 

Dopasowywanie słów kluczowych

Kluczowy element procesu SEO. Wraz z Tobą wybieramy słowa kluczowe, wokół których tworzona jest strategia SEO.

Audyt SEO i optymalizacja

Pierwszym krokiem w pozycjonowaniu strony Magento jest audyt SEO. Na jego podstawie optymalizujemy serwis.

Audyt SEO i optymalizacja

Pierwszym krokiem w pozycjonowaniu strony Magento jest audyt SEO. Na jego podstawie optymalizujemy serwis.

Pozycjonowanie Magento – dlaczego warto

Magento to popularny system do prowadzenia sklepów internetowych w Polsce oraz na świecie. Jeśli więc zależy Ci, aby wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększyć swoją sprzedaż oraz odnotować znaczący wzrost widoczności w wyszukiwarce Google, to odpowiednie działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych będą niezbędne i przyniosą długotrwałe rezultaty.