Przejdź do

SEO – skuteczne pozycjonowanie stron w Google

Pełne wykorzystanie potencjału wyszukiwarki Google

Czy wiedziałeś, że z wyszukiwarki Google korzysta 96% internautów w Polsce? To ponad 24 mln potencjalnych klientów. Taki zasięg to marzenie każdego przedsiębiorcy i marki działającej w internecie.

Internauci, mając zaufanie do wyników wyszukiwarki, wykorzystują ją nie tylko do zdobywania wiedzy na różne tematy, ale także do wyszukiwania produktów i usług, których w danym momencie potrzebują. Dlatego też ten, kto da się im łatwo znaleźć, będzie na wygranej pozycji i zyska nowych klientów.

Ale jak dotrzeć do osób, którzy szukają strony takiej jak Twoja? Odpowiedzią na to pytanie jest SEO, czyli pozycjonowanie strony internetowej.

Obszar kompozycji 4 kopia
Obszar kompozycji 5
Obszar kompozycji 6
Obszar kompozycji 7
Obszar kompozycji 8
Obszar kompozycji 200

Czym jest SEO?

SEO (Search Engine Optimization), czyli pozycjonowanie, to wprowadzanie zmian na stronie internetowej i poza nią w taki sposób, aby była lepiej postrzegana przez algorytmy wyszukiwania Google.

Działanie wyszukiwarki Google opiera się na serii algorytmów. Sortują one wyniki (czyli linki do stron WWW) na podstawie dopasowania ich treści do wpisanych przez użytkownika słów i zapytań. Jednym słowem – im lepiej tekst na stronie internetowej będzie odpowiadać na pytanie wpisane w wyszukiwarkę, tym wyższą pozycję zajmie ona w wynikach wyszukiwania.

W rezultacie, po wpisaniu określonych słów i zapytań w wyszukiwarce, Twoja strona wyświetli się na wyższej pozycji, a potencjalni klienci będą częściej ją odwiedzać. Większy ruch to lepsza sprzedaż.

LP nowe

Pozycjonowanie stron ma tę podstawową przewagę nad innymi działaniami marketingowymi w internecie, że jego efekt jest długotrwały. Dobrze zbudowana strona to silna marka – pokazując witrynę, która jest bogata w treść, a przy tym czytelna i widoczna w wyszukiwarce, dajesz najlepszą wizytówkę swojego biznesu. Wtedy internauci wiedzą, że mogą Ci zaufać.

Jakie korzyści daje pozycjonowanie?

Wzrost odwiedzin: dzięki poprawie widoczności strony w internecie na różne frazy będzie ją odwiedzać znacznie więcej osób (a wśród nich potencjalni klienci). Mamy na koncie już wzrost ruchu nawet o 984%.

Przyciąganie zdecydowanych klientów: dobrze zbudowane treści oraz pozycjonowanie się na odpowiednie frazy (w tym na frazy o dużym potencjale zakupowym) sprawi, że Twoją stronę będą odwiedzać osoby rzeczywiście szukające Twoich produktów lub usług.

Poprawienie jakości strony WWW: w ramach pozycjonowania zajmujemy się m.in. optymalizacją strony internetowej, dzięki czemu działa ona szybciej, jest czytelniejsza oraz jest lepiej postrzegana przez Google…

Budowanie wizerunku eksperta: publikowanie wartościowych treści o wysokim poziomie merytorycznym i językowym sprawi, że odbiorcy oraz potencjalni klienci będą Cię postrzegać jako eksperta w swojej branży.

Efekty długofalowe: dobrze wypozycjonowana strona przynosi zyski i ma dobrą widoczność w internecie jeszcze długo po zaprzestaniu działań pozycjonujących.

Niska cena: pozycjonowanie może być stosunkowo tanie w porównaniu do innych rodzajów promocji w internecie, ponieważ jest inwestycją w ruch organiczny – nie trzeba wydawać dodatkowych pieniędzy na emisję reklam.

Według badania HubSpot – aż 61% marketerów twierdzi, że spośród różnych rodzajów marketingu internetowego SEO przynosi najwięcej zapytań (źródło: Intergrowth).

Dlaczego my?

Chcemy, aby Twoja marka osiągnęła sukces – dlatego SEO traktujemy jak coś więcej niż tylko wprowadzenie zmian na stronie. Dla nas to także inwestycja w rozwój Twojej marki.

Mateusz Malinowski

Mateusz Malinowski

SEO Director

Przemysław Paruszewski

Przemysław Paruszewski

Senior SEO Specialist

Wojciech Zakrzewski

Wojciech Zakrzewski

SEO Specialist

Patryk Błachnio

Patryk Błachnio

SEO Specialist

Aleksander Stempowski

Aleksander Stempowski

SEO Specialist

Dawid Targiel

Dawid Targiel

SEO Specialist

1 Strategia

Zanim zaczniemy jakiekolwiek działania, dokładnie planujemy i sprawdzamy, co możemy osiągnąć. Nie wprowadzamy zmian bez zastanowienia. Już przed pierwszym kliknięciem dokładnie wiemy, co zrobić i gdzie celować, by osiągnąć efekt. Liczby mówią same za siebie – prowadzone przez nas strony osiągają wzrost średnio 30% w pierwszych 6 miesiącach; po roku może on wynosić nawet kilkaset procent.

2 Klientocentryczność

W centrum naszych działań jest przede wszystkim Twoja marka i jej wzrost. Wszystko, co robimy, jest skoncentrowane na niej – dzięki temu działamy na wielu frontach, monitorujemy rezultaty i je dowozimy, a nie tylko obiecujemy.

3 Długofalowe działanie i efekty

Uważamy, że pozycjonowanie strony to także budowanie eksperckiego wizerunku marki, dzięki czemu nasza praca przynosi Ci zyski jeszcze długo po zakończeniu umowy.

4 Inwestycja w światowej klasy ekspertów

Wiemy, że dobry zespół to podstawa osiągania sukcesów, dlatego nie szczędzimy na szkolenia i rozwój pracowników. Dzięki temu naszymi klientami zajmują się wyłącznie doświadczeni i rzetelni eksperci.

5 Doświadczenie

Ciągły rozwój sprawia, że w SEO widzieliśmy już praktycznie wszystko. Obsługiwaliśmy zarówno małe, lokalne sklepy, jak i międzynarodowe platformy e-commerce. Prawdopodobnie nie ma już sytuacji, która mogłaby nas zaskoczyć – nie musisz więc martwić się awariami lub zmianami algorytmu.

6 Różne modele współpracy

Działamy w każdym modelu – od najlżejszego konsultingu dla Ciebie i Twojego zespołu, aż po pełne SEO, gdzie odpowiadamy za wszystko: pisanie treści na Twoją stronę, pozyskiwanie linków czy współpracę z deweloperami wdrażającymi poprawki.

Wiemy, że możesz nie być pewien, czy SEO jest dla Ciebie lub czy przyniesie Ci korzyści. Dlatego skontaktuj się z nami – odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i przedstawimy Ci ofertę dopasowaną do Twojego biznesu.