Przejdź do

Pozycjonowanie E-commerce

Czy wiesz, że strony znajdujące się wysoko w wynikach wyszukiwania są obdarzone największym zaufaniem przez użytkowników? Ta zasada dotyczy szczególnie sklepów internetowych. Jak sprawić, aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania i zdobyć uwagę potencjalnych klientów?

remarketing

Pozycjonowanie strony w E-commerce –  na czym polega

Pozycjonowanie E-commerce dąży do zwiększenia widoczności sklepu internetowego w Google oraz zwiększenia ruchu na stronie. Większy ruch, to lepsza sprzedaż.

W celu rozpoczęcia pozycjonowania wybieramy słowa kluczowe, które powinny przynieść najwięcej sprzedaży Twojemu biznesowi. Później robimy audyt SEO Twojej strony internetowej oraz współpracujemy z Tobą przy jego wdrożeniu.

Szczegółowa analizy E-commerce pod kątem SEO – sprawdzenia słów kluczowych, unikalności treści, dostosowania pod mobile, linkowania wewnętrznego.

Przygotowujemy audyt i dobieramy najlepszą strategię.

Rozwijamy Twój sklep internetowy.

Dlaczego warto?

Internet to dynamiczne medium, które zmiania się równie szybko, jak oczekiwania klientów. To właśnie m.in. z tego powodu warto na bieżąco analizować osiągane wyniki, trendy internetowe i konkurencję. Jednym z działań niezbędnych do uzyskania przewagi nad konkurencją w e-commerce jest pozycjonowanie sklepu internetowego. Optymalizacja strategii działania, wzbogacona o wnioski wyciągnięte z analiz, pozwala utrzymać wysoki poziom konwersji i wyprzedzić konkurencję, która nie zawsze nadąża za zmianami na rynku.