Przejdź do

Wymierny efekt i kontrola budżetu

Kampanie Performance Marketingowe to bardzo specyficzny produkt reklamowy. Tutaj to reklamodawca określa koszt, jaki jest w stanie przeznaczyć za efekt działań reklamowych. Czyni to kampanie PM bardzo atrakcyjnym produktem dla marketerów. Produkt ten posiada jednak ograniczenia – reklamodawca powinien mieć doskonale zdefiniowaną akcję (co zawęża zakres działania do sklepów internetowych lub do branż typu finanse/ubezpieczenia).

sem

Opis usługi

Na podstawie zdefiniowanej kluczowej akcji oraz ceny oferowanej przez reklamodawcę rekrutujemy wydawców chcących brać udział w kampanii. Kluczowym aspektem jest długofalowe podejście oraz przejrzysta analityka.

Dla kogo?

Kampanie Performance Marketing skierowane są głównie do branż e-commerce oraz do branży finansowej. Te dwie kategorie klientów działają w sektorach, w których Performance Marketing sprawdza się najlepiej. Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twój biznes może rozliczać się za efekt w Internecie, skontaktuj się z nami, to nic nie kosztuje.