Nowy sezon podcastu zaczynamy mocnym powrotem. Powitajcie bohaterki najchętniej słuchanego odcinka z 2021 roku – Patrycję Wachek i Agatę Kołodziej z agencji Tears of Joy!
Temat influencerskich dram to już nasza tradycja. Jeśli jednak dodatkowo ciekawią Was kwestie,...
Posłuchaj
Zwiń
Oto i on – nowy (a zarazem ostatni w tym roku) odcinek naszego podcastu, w którym Marcin miał przyjemność gościć Franciszka Bazylego Georgiewa, CEO agencji Tigers.
Pojawia się w nim m.in. temat ścieżki zawodowej Franciszka i jego perspektyw na przyszłość...
Posłuchaj
Zwiń
Jak skutecznie i efektywnie działać w mediach społecznościowych? Kiedy kreatywność liczy się bardziej niż wysoki budżet? Czy warto skorzystać z usług agencji social media?
Zarówno o tym, jak i o bieżących wydarzeniach, które zawładnęły światem internetu,...
Posłuchaj
Zwiń
Co słychać w szalonym, pełnym dram świecie influencerów? To temat na tyle ciekawy i intrygujący, że aż postanowiliśmy omówić go w nowym podcaście.
Do odcinka zaprosiliśmy ekspertki z agencji Tears of Joy. Po raz kolejny (i na pewno...
Posłuchaj
Zwiń
O branży SEO, czyhających na nią zagrożeniach i opiniach klientów rozmawialiśmy z Damianem Sałkowskim – CEO & Founderem platformy Senuto – z której, notabene, sami chętnie (i intensywnie) korzystamy.
Oprócz tego, że:ustaliliśmy genezę tego narzędzia;
omówiliśmy...
Posłuchaj
Zwiń
O czym rozmawialiśmy z Marcinem Iwuciem – blogerem, finansistą i autorem książki „Jak zadbać o własne finanse?”. Podpowiedź: na pewno nie o oszczędzaniu pieniędzy. 😉
Zapytaliśmy o podejście do prowadzenia własnego biznesu, sposoby na czerpanie...
Posłuchaj
Zwiń
Gościem nowego odcinka naszego podcastu była Patrycja Wachek – Influencer Marketing Manager z agencji Tears of Joy. Jako że współpraca z twórcami internetowymi to jej codzienność, podczas rozmowy postanowiliśmy zgłębić temat domów influencerów – fenomenu, którego zasięg...
Posłuchaj
Zwiń
Zanim okazało się, że sława Clubhouse’a będzie krótkofalowa, nagraliśmy podcast z Łukaszem Kępińskim – CEO Tears of Joy. Rozmawialiśmy m.in. o nagłym fenomenie aplikacji, nie wróżąc równie szybkiego spadku jej popularności.
Zdaliśmy sobie (po raz...
Posłuchaj
Zwiń
Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien opierać się o konkretne czynniki, a nie intuicję. Czym należy się kierować, jak selekcjonować influencerów i jakie czynności...
Posłuchaj
Zwiń
Gdzie prowadzić działania influencer marketingowe? Najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania content video – to YouTube oferuje największe możliwości. W jaki sposób wykorzystać go w influencer marketingu?
Posłuchaj
Zwiń