Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien opierać się o konkretne czynniki, a nie intuicję. Czym należy się kierować, jak selekcjonować influencerów i jakie czynności...
Posłuchaj
Zwiń
Gdzie prowadzić działania influencer marketingowe? Najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania content video – to YouTube oferuje największe możliwości. W jaki sposób wykorzystać go w influencer marketingu?
Posłuchaj
Zwiń
LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne. Do kogo możemy kierować tam nasze reklamy? Sprawdźcie!
Posłuchaj
Zwiń
Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść dużo wartościowego ruchu na stronę. Na czym polegają reklamy PPC i kiedy warto z nich skorzystać? Posłuchajcie!
Posłuchaj
Zwiń
Google Ads i Facebook Ads to systemy reklamowe, które z pozoru wyglądają na bardzo podobne do siebie. Nasuwa się więc pytanie: czy któryś z nich jest lepszy? Jak się okazuje, wszystko zależy od celu kampanii. Jakie są różnice między tymi dwoma...
Posłuchaj
Zwiń
Facebook to numer jeden wśród portali społecznościowych z reklamowym potencjałem. Jeśli prowadzisz własny biznes i wiesz już trochę o promowaniu się w tym serwisie, zapewne zastanawiasz się, jak dogonić trendy oraz w jaki sposób aktualizacje wpływają...
Posłuchaj
Zwiń