Przejdź do

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Strona główna > Audioczytelnia > Facebook > Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Posłuchaj również na:

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Właśnie dlatego, tworząc treści, musimy mieć na uwadze to, kogo dokładnie chcemy nimi zainteresować.
Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów, czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii reklamowej. Im lepiej ich znamy, tym większe mamy szansę na przekonanie ich do swojego produktu – i to niezależnie od tego, czy prowadzimy kampanię Google Adsreklamę na Facebooku czy pozycjonujemy stronę internetową.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O Clubhouse z Łukaszem Kępińskim

    Zanim okazało się, że sława Clubhouse’a będzie krótkofalowa, nagraliśmy podcast z Łukaszem Kępińskim – CEO Tears of Joy. Rozmawialiśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ
    Jak wykorzystać YouTube w Influencer Marketingu?

    Gdzie prowadzić działania influencer marketingowe? Najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania... 

    POSŁUCHAJ
    LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

    LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne.... 

    POSŁUCHAJ