Przejdź do

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Strona główna > Audio czytelnia > Facebook > Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Posłuchaj również na:

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Właśnie dlatego, tworząc treści, musimy mieć na uwadze to, kogo dokładnie chcemy nimi zainteresować.
Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów, czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii reklamowej. Im lepiej ich znamy, tym większe mamy szansę na przekonanie ich do swojego produktu – i to niezależnie od tego, czy prowadzimy kampanię Google Adsreklamę na Facebooku czy pozycjonujemy stronę internetową.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Seowcy vs. Contentowcy – czyli dwie szkoły pisania tekstów na stronę

    W najnowszym podcaście poruszyliśmy temat tworzenia treści przyjaznych dla wyszukiwarki i użytkownika. Żeby było ciekawiej, skonfrontowaliśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Od briefu do…

    Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. Adam i Patrycja... 

    POSŁUCHAJ
    SEO B2B oraz dla e-commerce

    W tym odcinku poruszyliśmy temat działań SEO B2B oraz dla e-commerce, jakie można podjąć, dysponując niewielkim budżetem. Gościem Julii... 

    POSŁUCHAJ
    13 błędów, które zabijają Twój content

    Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast. Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach... 

    POSŁUCHAJ