Przejdź do

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Strona główna > Audio czytelnia > Facebook > Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Posłuchaj również na:

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Właśnie dlatego, tworząc treści, musimy mieć na uwadze to, kogo dokładnie chcemy nimi zainteresować.
Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów, czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii reklamowej. Im lepiej ich znamy, tym większe mamy szansę na przekonanie ich do swojego produktu – i to niezależnie od tego, czy prowadzimy kampanię Google Adsreklamę na Facebooku czy pozycjonujemy stronę internetową.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie

    O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie, rozmawialiśmy z Kubą Saganem – współzałożycielem i dyrektorem... 

    POSŁUCHAJ
    O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

    Gościem nowego podcastu jest Jan Grochocki – copywriter, scenarzysta oraz bloger, który pisze na temat książek i introligatorstwa. Janka... 

    POSŁUCHAJ
    O tym, jak osiągnąć sukces w Ameryce

    Naszym gościem jest Alek Korab* – rzeszowianin, który od lat mieszka w USA i robi w życiu tyle ciekawych rzeczy, że aż... 

    POSŁUCHAJ
    13 błędów, które zabijają Twój content

    Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast. Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach... 

    POSŁUCHAJ