Przejdź do

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Strona główna > Audioczytelnia > Facebook > Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Posłuchaj również na:

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Właśnie dlatego, tworząc treści, musimy mieć na uwadze to, kogo dokładnie chcemy nimi zainteresować.
Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów, czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii reklamowej. Im lepiej ich znamy, tym większe mamy szansę na przekonanie ich do swojego produktu – i to niezależnie od tego, czy prowadzimy kampanię Google Adsreklamę na Facebooku czy pozycjonujemy stronę internetową.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Pozycjonowanie sklepu internetowego: struktura sklepu

    Frazy kluczowe a drzewo kategorii Przy planowaniu strony sklepu internetowego głównym obiektem naszego zainteresowania są frazy kluczowe....

    Od startupu do spółki giełdowej z Michałem Sadowskim

    I znowu mamy dla Was coś ekstra, bo wracamy z kolejnym odcinkiem podcastu Pełną Parą!Tym razem swoimi doświadczeniami w prowadzeniu...

    POSŁUCHAJ

    O tym, czy z każdego da się zrobić mistrza prezentacji

    Po krótkiej przerwie wracamy do Was z nowym odcinkiem podcastu Pełną Parą, prawdziwą petardą! Jak stworzyć prezentację, która wygra...

    POSŁUCHAJ

    O tym, jak wygląda praca influencera

    Nowy sezon podcastu zaczynamy mocnym powrotem. Powitajcie bohaterki najchętniej słuchanego odcinka z 2021 roku – Patrycję Wachek i Agatę...

    POSŁUCHAJ