Przejdź do

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Strona główna > Audio czytelnia > Facebook > Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Posłuchaj również na:

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Właśnie dlatego, tworząc treści, musimy mieć na uwadze to, kogo dokładnie chcemy nimi zainteresować.
Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów, czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii reklamowej. Im lepiej ich znamy, tym większe mamy szansę na przekonanie ich do swojego produktu – i to niezależnie od tego, czy prowadzimy kampanię Google Adsreklamę na Facebooku czy pozycjonujemy stronę internetową.


Zapisz się do newslettera

Pozostałe najnowsze podcasty

SEO B2B oraz dla e-commerce

W tym odcinku poruszyliśmy temat działań SEO B2B oraz dla e-commerce, jakie można podjąć, dysponując niewielkim budżetem. Gościem Julii... 

POSŁUCHAJ
13 błędów, które zabijają Twój content

Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast. Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach... 

POSŁUCHAJ
05 Pełną Parą – o blaskach i cieniach pracy Accounta z Arturem i Norbertem

Już jest najnowszy odcinek naszego podcastu, w którym staramy się odpowiedzieć na pytanie, na czym polega praca Accountów w domu... 

POSŁUCHAJ
04 Pełną Parą – o dziewczyństwie i biznesie z Kasią Gola

Gościem kolejnego odcinka podcastu Pełną Parą jest Kasia Gola, autorka bloga Geek Goes Chic oraz pomysłodawczyni i realizatorka meetup’u... 

POSŁUCHAJ