Przejdź do

Świadome kupowanie usług marketingu online

Strona główna > Audioczytelnia > Content > Świadome kupowanie usług marketingu online

Posłuchaj również na:

Proces poszukiwania firmy, tj. dom mediowy, do współpracy zawsze jest długotrwały i męczący. Należy zwrócić uwagę na wiele aspektów, które nie zawsze na początku wydają się oczywiste. W Fabryce Marketingu dostajemy wiele zapytań ofertowych od potencjalnych klientów. Często nie wiedzą, jakie pytania zadać agencji, aby ją zweryfikować. Chcielibyśmy zawczasu udzielić odpowiedzi na pytania, które często nurtują naszych nowych klientów.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O Clubhouse z Łukaszem Kępińskim

    Zanim okazało się, że sława Clubhouse’a będzie krótkofalowa, nagraliśmy podcast z Łukaszem Kępińskim – CEO Tears of Joy. Rozmawialiśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ
    Jak wykorzystać YouTube w Influencer Marketingu?

    Gdzie prowadzić działania influencer marketingowe? Najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania... 

    POSŁUCHAJ
    LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

    LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne.... 

    POSŁUCHAJ