Przejdź do

Świadome kupowanie usług marketingu online

Strona główna > Audioczytelnia > Content > Świadome kupowanie usług marketingu online

Posłuchaj również na:

Proces poszukiwania firmy, tj. dom mediowy, do współpracy zawsze jest długotrwały i męczący. Należy zwrócić uwagę na wiele aspektów, które nie zawsze na początku wydają się oczywiste. W Fabryce Marketingu dostajemy wiele zapytań ofertowych od potencjalnych klientów. Często nie wiedzą, jakie pytania zadać agencji, aby ją zweryfikować. Chcielibyśmy zawczasu udzielić odpowiedzi na pytania, które często nurtują naszych nowych klientów.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Od bloga do wydawnictwa XXI wieku

    O czym rozmawialiśmy z Marcinem Iwuciem – blogerem, finansistą i autorem książki „Jak zadbać o własne finanse?”. Podpowiedź:... 

    POSŁUCHAJ
    O domach influencerów z Patrycją Wachek

    Gościem nowego odcinka naszego podcastu była Patrycja Wachek – Influencer Marketing Manager z agencji Tears of Joy. Jako że współpraca... 

    POSŁUCHAJ
    O Clubhouse z Łukaszem Kępińskim

    Zanim okazało się, że sława Clubhouse’a będzie krótkofalowa, nagraliśmy podcast z Łukaszem Kępińskim – CEO Tears of Joy. Rozmawialiśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Audio: Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ