Przejdź do

Metody ustalania budżetu marketingowego

Strona główna > Audio czytelnia > Content > Metody ustalania budżetu marketingowego

Posłuchaj również na:

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań i wiedzę pracowników agencji.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Od briefu do…

    Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. Adam i Patrycja... 

    POSŁUCHAJ
    SEO B2B oraz dla e-commerce

    W tym odcinku poruszyliśmy temat działań SEO B2B oraz dla e-commerce, jakie można podjąć, dysponując niewielkim budżetem. Gościem Julii... 

    POSŁUCHAJ
    13 błędów, które zabijają Twój content

    Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast. Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach... 

    POSŁUCHAJ
    05 Pełną Parą – o blaskach i cieniach pracy Accounta z Arturem i Norbertem

    Już jest najnowszy odcinek naszego podcastu, w którym staramy się odpowiedzieć na pytanie, na czym polega praca Accountów w domu... 

    POSŁUCHAJ