Przejdź do

Metody ustalania budżetu marketingowego

Strona główna > Audioczytelnia > Content > Metody ustalania budżetu marketingowego

Posłuchaj również na:

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań i wiedzę pracowników agencji.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O tym, jak wygląda praca influencera

    Nowy sezon podcastu zaczynamy mocnym powrotem. Powitajcie bohaterki najchętniej słuchanego odcinka z 2021 roku – Patrycję Wachek i Agatę...

    POSŁUCHAJ

    O trudach bycia CEO

    Oto i on – nowy (a zarazem ostatni w tym roku) odcinek naszego podcastu, w którym Marcin miał przyjemność gościć...

    POSŁUCHAJ

    O tym, jak działać w social mediach

    Jak skutecznie i efektywnie działać w mediach społecznościowych? Kiedy kreatywność liczy się bardziej niż wysoki budżet? Czy warto...

    POSŁUCHAJ

    O dramach w świecie influencerów

    Co słychać w szalonym, pełnym dram świecie influencerów? To temat na tyle ciekawy i intrygujący, że aż postanowiliśmy...

    POSŁUCHAJ