Przejdź do

Metody ustalania budżetu marketingowego

Strona główna > Audio czytelnia > Content > Metody ustalania budżetu marketingowego

Posłuchaj również na:

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań i wiedzę pracowników agencji.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    13 błędów, które zabijają Twój content

    Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast. Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach... 

    POSŁUCHAJ
    03 Pełną Parą – o reklamie z Jackiem Pawlakiem

    ,,Łączy nas piłka!” czy ,,Chipsy przyszły” to hasła reklamowe, które znają prawie wszyscy. W najnowszym odcinku naszego... 

    POSŁUCHAJ
    Seowcy vs. Contentowcy – czyli dwie szkoły pisania tekstów na stronę

    W najnowszym podcaście poruszyliśmy temat tworzenia treści przyjaznych dla wyszukiwarki i użytkownika. Żeby było ciekawiej, skonfrontowaliśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Od briefu do…

    Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. Adam i Patrycja... 

    POSŁUCHAJ