Przejdź do

Metody ustalania budżetu marketingowego

Strona główna > Audioczytelnia > Content > Metody ustalania budżetu marketingowego

Posłuchaj również na:

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań i wiedzę pracowników agencji.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Od startupu do spółki giełdowej z Michałem Sadowskim

    I znowu mamy dla Was coś ekstra, bo wracamy z kolejnym odcinkiem podcastu Pełną Parą!Tym razem swoimi doświadczeniami w prowadzeniu...

    POSŁUCHAJ

    O tym, czy z każdego da się zrobić mistrza prezentacji

    Po krótkiej przerwie wracamy do Was z nowym odcinkiem podcastu Pełną Parą, prawdziwą petardą! Jak stworzyć prezentację, która wygra...

    POSŁUCHAJ

    O tym, jak wygląda praca influencera

    Nowy sezon podcastu zaczynamy mocnym powrotem. Powitajcie bohaterki najchętniej słuchanego odcinka z 2021 roku – Patrycję Wachek i Agatę...

    POSŁUCHAJ

    O trudach bycia CEO

    Oto i on – nowy (a zarazem ostatni w tym roku) odcinek naszego podcastu, w którym Marcin miał przyjemność gościć...

    POSŁUCHAJ