Przejdź do
Strona główna > Audio czytelnia > Content > Metody ustalania budżetu marketingowego

Metody ustalania budżetu marketingowego

Posłuchaj również na:

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha uznając eksperckość rozwiązań i wiedzę pracowników agencji.

Pozostałe najnowsze podcasty

05 Pełną Parą – o blaskach i cieniach pracy Accounta z Arturem i Norbertem

Już jest najnowszy odcinek naszego podcastu, w którym staramy się odpowiedzieć na pytanie, na czym polega praca Accountów w domu... 

POSŁUCHAJ
04 Pełną Parą – o dziewczyństwie i biznesie z Kasią Gola

Gościem kolejnego odcinka podcastu Pełną Parą jest Kasia Gola, autorka bloga Geek Goes Chic oraz pomysłodawczyni i realizatorka meetup’u... 

POSŁUCHAJ
03 Pełną Parą – o reklamie z Jackiem Pawlakiem

,,Łączy nas piłka!” czy ,,Chipsy przyszły” to hasła reklamowe, które znają prawie wszyscy. W najnowszym odcinku naszego... 

POSŁUCHAJ
02 Pełną Parą – Content Marketing – czym jest i jak wygląda praca contentowca

Tym razem Marcin i Julia rozmawiają z Moniką  o pracy contentowca. Czego dowiecie się z tego odcinka?Jak wygląda dzień pracy contentowca,... 

POSŁUCHAJ