Przejdź do

Metody ustalania budżetu marketingowego

Strona główna > Audioczytelnia > Content > Metody ustalania budżetu marketingowego

Posłuchaj również na:

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań i wiedzę pracowników agencji.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O dramach w świecie influencerów

    Co słychać w szalonym, pełnym dram świecie influencerów? To temat na tyle ciekawy i intrygujący, że aż postanowiliśmy... 

    POSŁUCHAJ
    O rynku SEO w 2021 roku

    O branży SEO, czyhających na nią zagrożeniach i opiniach klientów rozmawialiśmy z Damianem Sałkowskim – CEO & Founderem... 

    POSŁUCHAJ
    Od bloga do wydawnictwa XXI wieku

    O czym rozmawialiśmy z Marcinem Iwuciem – blogerem, finansistą i autorem książki „Jak zadbać o własne finanse?”. Podpowiedź:... 

    POSŁUCHAJ
    O domach influencerów z Patrycją Wachek

    Gościem nowego odcinka naszego podcastu była Patrycja Wachek – Influencer Marketing Manager z agencji Tears of Joy. Jako że współpraca... 

    POSŁUCHAJ