Przejdź do

Szkolenia SEO

Chcąc zadbać o jak najwyższą pozycję Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google na dane frazy kluczowe, powinieneś zdecydować się na SEO (pozycjonowanie) swojej witryny. Optymalizując i pozycjonując swoją stronę internetową, masz zagwarantowane, że jej pozycja zmieni się, i to prawdopodobnie na lepsze. SEO jest długofalowym procesem wymagającym zaangażowania ze strony domu mediowego, klienta, a także często web dewelopera.

Na własnej skórze przekonaliśmy się, że moment, w którym otrzymujesz audyt SEO, bywa gubiący i zdajemy sobie sprawę, że często Wy jako klienci nie rozumiecie, czego od Was oczekujemy albo dlaczego „to trwa tak długo”.

Chcąc rozwiać wszystkie wątpliwości, a także opowiedzieć o pracy, jakiej wymaga optymalizacja strony www, przygotowaliśmy szereg szkoleń z zakresu SEO. Prowadzący szkolenia są nie tylko specjalistami w swojej dziedzinie – umieją też podzielić się swoją wiedzą w przystępny i zrozumiały sposób.

szkolenie seo

Prowadzący szkolenie SEO

Mateusz Malinowski – posiada doświadczenie w prowadzeniu ponad 100 projektów SEO. Pracuje w Fabryce Marketingu jako SEO Manager, gdzie jest odpowiedzialny za tworzenie kompleksowych strategii SEO (rynek krajowy i zagraniczny), audytowanie serwisów, rekomendacje content marketingowe pod kątem SEO, proces linkbuilding’u oraz szkolenie klientów. Ponadto zarządza działem SEO oraz Contentu. Wierzy, że dobry klient to klient świadomy, dlatego z przyjemnością i lekkością dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą. Obsługiwał takich klientów jak: Duka, Wedel, Lightbox, Etam, Herbapol, Golden Rose.

Dla kogo są szkolenia SEO?

  • Zleciłeś wykonanie audytu SEO swojej strony internetowej, a po jego otrzymaniu czujesz, że jesteś bardziej w lesie niż przedtem.
  • Twoim nowym zadaniem jest tworzenie tekstów na stronę www pod SEO – wysyconych frazami kluczowymi, ale nie wiesz, jak się za to zabrać i gdzie znaleźć słowa kluczowe?
  • Zastanawiasz się, za pomocą jakich narzędzi zweryfikować skuteczność działań SEO prowadzonych dla Twojej firmy?

Jeżeli przynajmniej jedno z powyższych twierdzeń nie jest Ci obce, to szkolenie SEO jest właśnie dla Ciebie. Objaśnimy na nim wszystkie procesy składające się na pozycjonowanie. Szkolenie SEO pomoże Ci zrozumieć tajniki wyszukiwarki Google i ułatwi Ci rozwijanie biznesu.

Prowadzimy zarówno zamknięte (u klienta – do wyceny indywidualnej), jak i otwarte szkolenia SEO (według zapotrzebowania i możliwości).

Precyzowanie problemu

Zanim rozpoczniemy szkolenie, ustalamy jego dokładną agendę. Jakie elementy są dla Ciebie najbardziej problematyczne, w którym kierunku chciałbyś się rozwijać, jakich informacji od nas potrzebujesz.

Szkolenie właściwe

W lekki i przystępny sposób dzielimy się tym, co bezcenne – naszą wiedzą i doświadczeniem. Nie obiecujemy złotej rybki, a dobrze działającą wędkę, która przy odrobinie Twojej kreatywności będzie przynosiła spodziewane zyski.

Przekazanie materiałów

Im więcej jemy, tym bardziej jesteśmy głodni. A głód wiedzy jest najtrudniejszy do zaspokojenia. Dlatego też nie kończymy naszej współpracy po skończonym szkoleniu – dzielimy się materiałami i zachęcamy do dalszej współpracy.

Przykładowe tematy szkoleń SEO i czego się z nich nauczysz:

Algorytmy i filtry w Google

  • Czym są algorytmy – historia i znaczenie
  • Jaki mają wpływ na użytkownika i dewelopera
  • Czym grożą filtry
  • Jak ich omijać i co zrobić, kiedy się go dostanie

Optymalizacja treści i copywrigthing pod SEO

  • Jak pisać tekst
  • Direct Answer
  • Jak szukać słów kluczowych?

W poszukiwaniu złotego Graala – techniczne SEO

  • Wydajność
  • Prędkość witryny
  • Błędy w indeksacji