Chcąc zadbać o jak najwyższą pozycję Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google na dane frazy kluczowe, powinieneś zdecydować się na SEO (pozycjonowanie) swojej witryny. Optymalizując i pozycjonując swoją stronę internetową, masz zagwarantowane, że jej pozycja zmieni się, i to prawdopodobnie na lepsze. SEO jest długofalowym procesem wymagającym zaangażowania ze strony domu mediowego, klienta, a także często web dewelopera.

 

Na własnej skórze przekonaliśmy się, że moment, w którym otrzymujesz audyt SEO bywa gubiący i zdajemy sobie sprawę, że często Wy, jako klienci, nie rozumiecie czego od Was oczekujemy, albo dlaczego „to trwa tak długo”.

Chcąc rozwiać wszystkie wątpliwości, a także opowiedzieć o pracy jakiej wymaga optymalizacja strony www,  przygotowaliśmy szereg szkoleń z zakresu SEO. Prowadzący szkolenia są nie tylko specjalistami w swojej dziedzinie, a także umieją podzielić się swoją wiedzą w przystępny i zrozumiały sposób.

 

Prowadzacy szkolenie:

Paweł Gontarek – posiada 11-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów. Prowadzi bloga poświęconego branży SEO pod adresem http://seo.zgred.pl, którego odwiedza kilkadziesiąt tysięcy internautów miesięcznie.  Od 2015 szef działu SEO w Fabryce Marketingu. Prowadził szkolenia dla takich klientów jak: Aviva, NBP, Schneider Electric, 24/7, Havas Media, CodeMedia. Poza tym regularnie, przynajmniej raz na kwartał, prowadzi otwarte szkolenia z zakresu SEO.

Mateusz Malinowski – posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu marketingu online. Wcześniej zdobywał doświadczenie w marketingu offline oraz dziennikarstwie. Obecnie bierze udział w kilkunastu projektach SEO tworząc dla klientów strategię rozwoju. Wierzy, że dobry klient to klient świadomy, dlatego z przyjemnością i lekkością dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą. Szkolił w takich firmach jak: CodeMedia, Blue Media, Skarbnica Narodowe, El Digital, AW+, a na początku 03.2018 zadebiutował na warszawskim WordUpie.

 

Dla kogo są szkolenia SEO?

  • Zleciłeś wykonanie audytu SEO swojej strony internetowej, a po jego otrzymaniu czujesz, że jesteś bardziej w lesie niż przedtem.

  • Twoim nowym zadaniem jest tworzenie tekstów na stronę www pod SEO – wysyconych frazami kluczowymi, ale nie wiesz jak się za to zabrać i gdzie znaleźć słowa kluczowe?

  • Zastanawiasz się za pomocą jakich narzędzi zweryfikować skuteczność działań SEO prowadzonych dla Twojej firmy?

Jeżeli na przynajmniej jedno z powyższych twierdzeń nie jest dla Ciebie obce, to szkolenia z zakresu SEO są właśnie dla Ciebie.

Prowadzimy szkolenia zamknięte (u klienta – do wyceny indywidualnej) i szkolenia otwarte (według zapotrzebowania i możliwości).

 

Na czym skupiamy się podczas Szkoleń SEO?

Przykładowe tematy szkoleń SEO i czego się z nich nauczysz:

  1. Algorytmy i filtry w Google
    1. Czym są algorytmy – historia i znaczenie
    2. Jaki mają wpływ na użytkownika i dewelopera
    3. Czym grożą filtry
    4. Jak ich omijać i co zrobić jak się go dostanie
  2. Optymalizacja treści i copywrigthing pod SEO
    1. Jak pisać tekst
    2. Direct Answer
    3. Jak szukać słów kluczowych?
  3. W poszukiwaniu złotego Graala – techniczne SEO
    1. Wydajność
    2. Prędkość witryny
    3. Błędy w indeksacji

 

Zainteresowany?

Zapraszamy do kontaktu - Wyślij brief!




Zgody