Pisanie tekstów na strony internetowe

W internecie istnieją prawie 2 miliardy stron. Co więcej – jest to liczba, która rośnie z dnia na dzień, z sekundy na sekundę. Czy istnieje szansa, by się wśród nich wyróżnić?
Dobrze napisane treści na stronę nie próbują konkurować ze wszystkimi – ich wartością jest to, że trafiają dokładnie do Twojego klienta i pracują na Twój zysk. Pomożemy Ci tworzyć je w sposób, który pozwoli Ci zrealizować założone cele.
Kiedy teksty na stronę będą Ci potrzebne?
Strona internetowa powinna w skuteczny i efektywny sposób realizować konkretny cel. W końcu nie publikujesz jej ot tak, tylko liczysz na pomoc w osiąganiu zysków. Zastanwiałeś się więc, jakie zadanie powinna spełnić Twoja?
Budowanie wizerunku
Często celem naszej strony WWW jest po prostu budowanie wizerunku. Oczywiście może to przybierać różne formy – witryna może prezentować Twoją firmę lub Ciebie jako eksperta w danej branży, pokazywać działania pozafirmowe (na przykład działalność charytatywną) lub wręcz przeciwnie – budować wizerunek firmy działającej tak prężnie, że lepiej z nią nie zadzierać.
Sprzedaż produktów w ecommerce
Nie jest żadną tajemnicą, że dobrze napisane teksty sprzedają więcej. Jeśli prowadzisz e-commerce, to pewnie wiesz już, jak ważne są wyczerpujące opisy produktów, których wprost nie może tam zabraknąć. Masz też świadomość, jak wiele czasu w sumie potrafi pochłonąć pisanie tekstów na strony internetowe. Zlecając to nam, zyskasz nie tylko cenny czas, ale też zwiększysz sprzedaż swoich produktów bądź usług.
Nawiązywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami
Treści na stronę WWW to nie tylko teksty sprzedażowe – to także prowadzenie bloga firmowego, na którym przedstawisz bliżej swoją firmę oraz zaprezentujesz materiały edukacyjne na temat Twoich produktów i usług. Dzięki temu klienci dowiedzą się, jak najlepiej je wykorzystać i jakie korzyści mogą im przynieść.
Marketing treści, czyli content marketing, będzie też elementem ścieżki zakupowej klienta – prowadzącej go od pierwszego kontaktu z firmą (po tym, jak znalazł ją w wyszukiwarce), aż po sam zakup. Na wszystkich etapach tej drogi potrzeba skutecznego i przemyślanego copywritingu.
Poprawa pozycji w wyszukiwarce
Umiejętne prowadzenie bloga firmowego bardzo mocno wpływa również na wysoką pozycję strony w wyszukiwarce. Jeśli treści na Twoim blogu firmowym będą odpowiadały na pytania wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarkę, to ze znalezieniem Twojej strony nie będą mieli żadnego problemu. Dzięki temu zyskasz dużo większy ruch, a co za tym idzie – więcej klientów, transakcji czy odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą.
Prezentacja oraz sprzedaż produktów i usług
Nie ma co kryć – większość z nas prowadzi biznes w internecie po to, by zarabiać. Celem istnienia strony www ma być więc pomoc w osiąganiu zysków. My o tym wiemy, dlatego oferujemy Ci tworzenie treści, które zachęcą odbiorców do skorzystania z oferty i zakupu Twoich produktów lub usług.
Jak pracujemy?
Być może zaskoczy Cię fakt, że w całym procesie tworzenia tekstów na stronę internetową, samo ich pisanie jest – wbrew pozorom – jedną z ostatnich czynności.
Zanim postawimy pierwszą literę, przeprowadzamy kilkuetapowy proces poznawania Twojej marki i jej odbiorców. Określamy jej cel, USP (ang. unique selling proposition, czyli wyróżnika rynkowego), badamy branżę oraz analizujemy zachowania jej potencjalnych klientów – ich języka, problemów czy pragnień.
Tworzenie treści na strony WWW wymaga czasu, doświadczenia i umiejętności – to już wiesz. Jednak nie może się to odbywać także bez rzetelnego researchu i przygotowania.
Dlatego napisz do nas. Stworzymy dla Ciebie nie tylko teksty na stronę internetową, ale także opracujemy strategię komunikacji i dotarcia do Twojej grupy docelowej.