Przejdź do

Influencer Marketing

Influencer Marketing to szybko rozwijająca się branża. Twórcy internetowi przyciągają tysiące odbiorców, dlatego warto rozpocząć z nimi współpracę, tym samym zwiększając zasięgi kampanii i budując zaufanie do marki.

Współpraca z influencerami skupia się na tworzeniu treści popartych opinią wpływowych osób.

Co wyróżnia Influencer Marketing?

Współpraca z influencerami skupia się na tworzeniu treści popartych opinią wpływowych osób. Badania Influencer Marketing Hub wykazują, że aż 84% internautów wierzy internetowym rekomendacjom prawie na takim samym poziomie, jak rekomendacjom osobistym. Wiąże się to przede wszystkim ze spadkiem zainteresowania użytkowników popularnymi reklamami typu: pop-up, display czy baner.

Influencer marketing jest więc odpowiedzią na potrzebę otrzymywania rekomendacji ze strony zaufanych osób. I właśnie z tego powodu marki podejmują współpracę z influencerami, którzy są liderami opinii.

Określ swoje cele

Na pierwszym etapie zastanów się, jakie efekty chcesz osiągnąć. Na tej podstawie my, jako agencja mediowa, pomożemy Ci obrać właściwy kierunek i dostosować narzędzia.

Wybierz grupę odbiorców

Stworzymy profil odbiorcy, na którym najbardziej Ci zależy. Na tej podstawie wybierzemy skuteczny i dostosowany do Twoich celów sposób komunikacji.

Wybór właściwych influencerów

Stworzymy listę influencerów, którzy najbardziej pasują do Twojej kampanii. Zweryfikujemy, jakie dana osoba ma zasięgi, jak angażuje odbiorców oraz jaki sposób przekazu preferuje.

 

Korzyści płynące z Influencer Marketingu

Influencer Marketing pozwala na generowanie zasięgów i zaangażowania użytkowników w dobie wysokich cen powierzchni reklamowych. Oryginalne akcje wideo na YouTubie, kampanie facebookowe i instagramowe, recenzje bloggerskie – to nowoczesne produkty promocyjne, które pozwalają marce wyróżnić się i dotrzeć do swojej grupy docelowej ze skutecznym przekazem.