reklama na Facebooku

pozyskaj nowych klientów

Dotrzemy z reklamą do odbiorcy, na którym najbardziej Ci zależy

Reklama na Facebooku

Facebook jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi do pozyskiwania klientów. Wynika to z faktu, że reklama na Facebooku stwarza możliwości kierowania spersonalizowanej treści do konkretnego użytkownika. 

Dotrzemy z reklamą do odbiorcy, na którym najbardziej Ci zależy.

Reklama na Facebooku, czyli czym jest Facebook Ads?

Reklama na Facebooku to obecnie jedno z najbardziej skutecznych narzędzi docierania do nowych odbiorców czy klientów. Baza użytkowników tego medium jest ogromna – pozwala trafić z przekazem reklamowym do ponad 25,3 milionów polskich internautów i internautek.

W jaki sposób? Chociażby dzięki danym deklaratywnym, czyli tym, które podajemy podczas rejestracji czy uzupełniając profil (imię i nazwisko, e-mail, wiek, płeć itp.). To one umożliwiają nam docieranie do bardzo sprecyzowanego użytkownika.

Przykładem tych użytkowników mogą być osoby pracujące w konkretnym zawodzie – możemy targetować je zarówno pod kątem branży, jak i stanowiska. Dzięki temu – niezależnie od tego, czy rekrutujesz, szukając nowego pracownika, czy chcesz sprzedać usługę dla firm – ze spersonalizowaną reklamą dotrzesz do samego prezesa.

Jednak nie ma co kryć, że największym źródłem wiedzy o użytkownikach są dane behawioralne – polubienia stron, reakcje, komentarze pod postami czy śledzone profile społecznościowe…

Brzmi strasznie? Tak działają algorytmy – w tym również algorytmy Facebooka.

Dla kogo są kampanie reklamowe na Facebooku?

Pomyślmy…

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie, reklama na Facebooku jest dla Ciebie.

Jeśli chcesz zbudować swój wizerunek i działać PR-owo, kampanie na Facebooku są dla Ciebie.

Jeśli chcesz nawiązywać interakcje z klientami – zdobywać leady albo poznać opinię o Twojej usłudze – nie zaskoczymy Cię, pisząc, że reklama w tym medium jest właśnie dla Ciebie.

Facebook to narzędzie, dzięki któremu nie tylko dotrzesz do klienta indywidualnego (B2C), ale również zrealizujesz kampanie reklamowe skierowane do firm (B2B).

1

Realizacja celów i raportowanie

analiza wyników i wyciąganie wniosków

Wszystkie działania ukierunkowujemy na realizację celów klienta. Z każdej kampanii staramy się wyciągać wnioski umożliwiające nam osiąganie coraz to lepszych efektów i rekomendowanie skuteczniejszych zmian. W raportach skupiamy się na czytelnym przedstawieniu tego, co działa, a co nie; wnioski wdrażamy w kolejnych kampaniach.

2

Określenie celu i grupy docelowej

precyzyjne dopasowanie reklamy do odbiorcy

W pierwszej kolejności określamy, co chcemy osiągnąć za pomocą Facebook Ads i do kogo planujemy skierować reklamę. Ustalamy więc cele kampanii i naszą grupę docelową. Na tym etapie wstępnie omawiamy dane demograficzne, opcje targetowania czy budżet reklamowy.

3

Ustawienie i bieżąca optymalizacja kampanii na Facebooku

stała optymalizacja kampanii dla efektywności

Dzięki możliwościom, które daje nam Facebook – m.in. różnorodność celów i formatów reklamowych – ustawiamy kampanie tak, aby osiągnąć jak największe korzyści w określonym budżecie. W czasie kampanii trzymamy rękę na pulsie – jeśli jest taka potrzeba, to stale ją optymalizujemy.

1

Realizacja celów i raportowanie

Wszystkie działania ukierunkowujemy na realizację celów klienta. Z każdej kampanii staramy się wyciągać wnioski umożliwiające nam osiąganie coraz to lepszych efektów i rekomendowanie skuteczniejszych zmian. W raportach skupiamy się na czytelnym przedstawieniu tego, co działa, a co nie; wnioski wdrażamy w kolejnych kampaniach.

analiza wyników i wyciąganie wniosków

2

Określenie celu i grupy docelowej

W pierwszej kolejności określamy, co chcemy osiągnąć za pomocą Facebook Ads i do kogo planujemy skierować reklamę. Ustalamy więc cele kampanii i naszą grupę docelową. Na tym etapie wstępnie omawiamy dane demograficzne, opcje targetowania czy budżet reklamowy.

precyzyjne dopasowanie reklamy do odbiorcy

3

Ustawienie i bieżąca optymalizacja kampanii na Facebooku

Dzięki możliwościom, które daje nam Facebook – m.in. różnorodność celów i formatów reklamowych – ustawiamy kampanie tak, aby osiągnąć jak największe korzyści w określonym budżecie. W czasie kampanii trzymamy rękę na pulsie – jeśli jest taka potrzeba, to stale ją optymalizujemy.

stała optymalizacja kampanii dla efektywności

Jak działają reklamy na Facebooku?

Bardzo ważne w kampaniach na Facebooku jest określenie celu, który chcemy osiągnąć, i konkretnej grupy docelowej, do której skierujemy naszą reklamę.

Dzięki połączeniu danych deklaratywnych (tego, co użytkownik mówi o sobie) i behawioralnych (tego, co użytkownikowi przypisuje Facebook na podstawie jego zachowań na portalu) jesteśmy w stanie dotrzeć do osób zainteresowanych konkretnymi produktami bądź usługami. Możemy więc nie tylko wykorzystać informacje, które użytkownicy pozostawiają na swoich profilach, ale również „badać” ich zachowania na portalu.

Jeżeli interesuje Cię zwiększenie sprzedaży produktów Twojej firmy na stronie internetowej, dotrzemy do osób potencjalnie zainteresowanych zakupem Twojego produktu lub usługi.

Jeżeli Twoim celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki czy zachęcenie użytkownika do tego, by polubił Twój fanpage, możemy stworzyć kampanię w sposób, który pomoże nam dotrzeć do osób aktywnych wewnątrz portalu.

Jeżeli masz swój newsletter, bez problemu możemy wykorzystać utworzoną już bazę maili. Dzięki niej ponownie dotrzemy do osób, które odwiedziły Twoją stronę www i znają Twoją firmę. Sprawdzi się tu nowa kreacja reklamowa; egzamin zdadzą też odświeżone treści, które pomogą nam zwiększyć zaangażowanie.

Ważne jest również to, że szanujemy Twoje pieniądze. Jeśli osiągnięcie jakiegoś celu wydaje nam się nierealne, nie boimy się o tym powiedzieć. Wprost przeciwnie – chętnie proponujemy inne, skuteczniejsze rozwiązanie, które umożliwi Ci dotarcie do Twojej grupy docelowej.

Odkryj tajniki skutecznej reklamy na Facebooku i wyróżnij się wśród konkurencji. Dowiedz się, jak zdobyć uwagę swoich przyszłych klientów oraz jak skutecznie promować swoją markę!

Skontaktuj się z nami

I jak, zainteresowany? Napisz do nas, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie, ustalimy strategię i skierujemy reklamy tam, gdzie będą najbardziej efektywne.

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz

    FAQ

    Który cel biznesowy wybrać?

    Expand

    Jakie formaty reklam mogę wykorzystać, tworząc reklamę Facebook Ads?

    Expand

    Co wchodzi w skład opłaty przy prowadzeniu kampanii?

    Expand

    Sam/-a prowadzę kampanię na Facebooku. Po co mi agencja?

    Expand

    Ile musi trwać kampania na Facebooku Ads?

    Expand

    Kto zobaczy moją reklamę?

    Expand

    Ile reklam można mieć?

    Expand