Przejdź do

O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Strona główna > Audioczytelnia > Content > O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Posłuchaj również na:

Gościem nowego podcastu jest Jan Grochocki – copywriter, scenarzysta oraz bloger, który pisze na temat książek i introligatorstwa.

Janka zapytaliśmy o to, jak wygląda jego praca „od kuchni”. Rozmawialiśmy o początkach jego przygody z copywritingiem, specjalizacji, ulubionych zleceniach i takich, których nigdy by nie przyjął. W podcaście znalazło się również miejsce na porady dla początkujących, stawki oraz temat rosnącej konkurencji.

Jaki ma to związek z marketingiem? Posłuchajcie! 🎧


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Od bloga do wydawnictwa XXI wieku

    O czym rozmawialiśmy z Marcinem Iwuciem – blogerem, finansistą i autorem książki „Jak zadbać o własne finanse?”. Podpowiedź:... 

    POSŁUCHAJ
    O domach influencerów z Patrycją Wachek

    Gościem nowego odcinka naszego podcastu była Patrycja Wachek – Influencer Marketing Manager z agencji Tears of Joy. Jako że współpraca... 

    POSŁUCHAJ
    O Clubhouse z Łukaszem Kępińskim

    Zanim okazało się, że sława Clubhouse’a będzie krótkofalowa, nagraliśmy podcast z Łukaszem Kępińskim – CEO Tears of Joy. Rozmawialiśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Audio: Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ