Przejdź do

O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Strona główna > Audioczytelnia > Content > O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Posłuchaj również na:

Gościem nowego podcastu jest Jan Grochocki – copywriter, scenarzysta oraz bloger, który pisze na temat książek i introligatorstwa.

Janka zapytaliśmy o to, jak wygląda jego praca „od kuchni”. Rozmawialiśmy o początkach jego przygody z copywritingiem, specjalizacji, ulubionych zleceniach i takich, których nigdy by nie przyjął. W podcaście znalazło się również miejsce na porady dla początkujących, stawki oraz temat rosnącej konkurencji.

Jaki ma to związek z marketingiem? Posłuchajcie! 🎧


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O Clubhouse z Łukaszem Kępińskim

    Zanim okazało się, że sława Clubhouse’a będzie krótkofalowa, nagraliśmy podcast z Łukaszem Kępińskim – CEO Tears of Joy. Rozmawialiśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ
    Jak wykorzystać YouTube w Influencer Marketingu?

    Gdzie prowadzić działania influencer marketingowe? Najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania... 

    POSŁUCHAJ
    LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

    LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne.... 

    POSŁUCHAJ