Przejdź do

O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Strona główna > Audioczytelnia > Content > O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Posłuchaj również na:

Gościem nowego podcastu jest Jan Grochocki – copywriter, scenarzysta oraz bloger, który pisze na temat książek i introligatorstwa.

Janka zapytaliśmy o to, jak wygląda jego praca „od kuchni”. Rozmawialiśmy o początkach jego przygody z copywritingiem, specjalizacji, ulubionych zleceniach i takich, których nigdy by nie przyjął. W podcaście znalazło się również miejsce na porady dla początkujących, stawki oraz temat rosnącej konkurencji.

Jaki ma to związek z marketingiem? Posłuchajcie! 🎧


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Od semowca do CEO Displate – Mateusz Godala

    Tym razem w Fabryce Marketingu zagościł Mateusz Godala, CEO Displate – globalnego marketplace’u, łączącego ponad 40 tysięcy artystów z całego...

    POSŁUCHAJ

    Od startupu do spółki giełdowej z Michałem Sadowskim

    I znowu mamy dla Was coś ekstra, bo wracamy z kolejnym odcinkiem podcastu Pełną Parą!Tym razem swoimi doświadczeniami w prowadzeniu...

    POSŁUCHAJ

    O tym, czy z każdego da się zrobić mistrza prezentacji z Kamilem Koziełem

    Po krótkiej przerwie wracamy do Was z nowym odcinkiem podcastu Pełną Parą, prawdziwą petardą! Jak stworzyć prezentację, która wygra...

    POSŁUCHAJ

    O tym, jak wygląda praca influencera

    Nowy sezon podcastu zaczynamy mocnym powrotem. Powitajcie bohaterki najchętniej słuchanego odcinka z 2021 roku – Patrycję Wachek i Agatę...

    POSŁUCHAJ